Yugo trokira-help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lucky
    CBC Veteran
    • 08.12.2004
    • 184
    • Prokuplje

    Yugo trokira-help!

    Auto mi je stajao malo duze zimus i onda sam imao jedan neodlozan poso i morao sam da predjem 800km za jedan dan, u povratku na zadnjih 100km od kuce auto je poceo da gubi snagu i trokira, petom nemoze 100km/h da navuce, stisnem pun gas nekad povuce a nekad ne, kad povuce drzim ga tako pun gas neko vreme i na pun ne trokira, znaci preko 3500 rpm ne trokira i to mi se desava samo pri vecoj brzini dok je po gradu ok,
    Kad sam stigao kuci skinuo sam svecice i 1. je bila malo mokra i crna dok 2. i 3. ok, a 4. samo malo pocrnela, svecice su nove, kapa, ruka isto samo su kablovi jos fabricki....
    Drugari pomazite!
  • KdF
    CBC Senator
    • 06.12.2004
    • 242
    • Beograd

    #2
    Mokra od cega, od benzina, ulja, vode?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Jao.... nije bas jednostavno, postoji mnogo problema koji su mogli nastati.
      To sto se svecice razlikuju nemoj da te brine jer je moguze da od drugog kvara zamastio svece.
      E sad moramo preciznije. Kako radi na leru, dalkadsalera pocnes da dodajes gas onda trokira dok neuhvati obrtaje, da li se motor greje, dal ide crni ili plavicasti dim iz auspuha i u kom obimu. dodaj ove informacije pa da idemo dalje.
      Dal se razumes malo u mehaniku, dal mozes sam da pregledas razvodnu kapu i ruku, i da li probija neki kabl
      Dal se radi o yugu 55
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Lucky
        CBC Veteran
        • 08.12.2004
        • 184
        • Prokuplje

        #4
        Motor ne dize temp., odlicno vuce, svecica je od goriva bila mokra, napominjem da mi se to desava samo u 5. na auto putu na oko 3300-3500rpm preko kad uhvati vuce odlicno, po gradu sam preso jos 100km bez ikakvih problema, potrosnja normlana, temp. normalna, znaci bukvalno mu je potrebno da ga izduvam na nekih 4500-5000rpm posle je ok neko vreme.
        U pitanju je Yugo 60 1.1

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Pa jer sad ok ili treba da se radi
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Lucky
            CBC Veteran
            • 08.12.2004
            • 184
            • Prokuplje

            #6
            Ma opet zeza ,ali napominjem samo pri vecoj brzini tj. na auto putu kada mu treba vise snage, po gradu je ok, ja sumnjam na kablove jer su jos fabricki a i prvi kabal kad sam pritisnuo malo poceo je da varnici malo ispred svecice a i bilo je kise dosta kad sam vozio pa najverovatnije da su navukli malo vlage ali i onako im sledi zamena nekim silikonskim...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Stvari stoje ovako. Motor neradi kako treba sto ti nemozes da osetis po gradu u manjim brzinama nego samo po autoputu kad je motor aerodinamikom i prenosom opterecen.
              Nista onda ovako.
              Pazljivo prati sledece instrucije ako nemas para sve to napamet da menjas nego bi vise voleo da dodjes do problema pa onda.
              1. Tu svecicu sto kazes da ti vlazi i masti zameni sa susednom, odvozaj pa pogledaj da li je ta druga svecica zamastila i ovlazila (zakljucak nije svecica)

              2. Onda tu svecicu zameni ponovo sa nekom drugom normalnom svecicom koja nije jos bila na tom cilindru i zameni mesta dva susedna kabla kako na svecici, tako i na razvodnoj kapi. Opet provozas i ako je opet isti cilindar zamastio (zakljucak nije kabl)

              3. Vrati kablove kako je bilo pa zameni tu zamascenu svecicu ponovo sa trecom preostalom svecicom koja nije bila na tom cilindru. Pored toga okreni razvodnu kapu za 180 stepeni ( zaravno kablove premestis i pazi da svaki ide na svoje mesto. Ako sveca opet masti (zakljucak nije kapa).

              4. Onda premeri kompresiju u tom cilindru i ako je losa rasturaj i uradi motor ili vozi tako

              Ako neka od ove tri stavke da ucinak da ta svecica koja je mastila vise ne masti problem je resen. Zameni taj deo pod tom stavkom.

              Sine kako objasnjeno vrhunski da bi i duduk shvatio
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                i prvi kabal kad sam pritisnuo malo poceo je da varnici
                ne vidim mesta dilemi, VN kablovi su odsluzili svoje.

                ne sme NISTA i nigde da varnici, ma koliko da je mokro napolju ili ispod haube, ni kada se direktno prska vodom.

                ako nema varnice ne moze ni benzin da sagori i talozi se (mokar) na svecici. drugi moguci razlog je da je tako mala kompresija u tom cilindru da ne moze da se ostvari sagorevanje, mada je to trajni kvar i nema veze savoznjom auto put ili grad, uvek prisutan problem. i ne nstaje odjednom preko noci.

                dakle, ja bih zamenio VN kablove, dobro ocistio ostalo u sistemu paljenja i pregledao kapu, ruku, kontakte na bobini i slicno pa utvrdio ima li razlike i napretka ili nema.

                ili ako je skupo napamet menjati kablove, skini postojece i premeri instrumentom pa uporedi sa fabrickom normom.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Lucky
                  CBC Veteran
                  • 08.12.2004
                  • 184
                  • Prokuplje

                  #9
                  Zamenjeni su VN kablovi, sve svecice su sad iste boje, auto lepo ide, a bilo je dosta kise i vlage tog dana tako da mislim da je problem resen
                  Hvala svima!

                  Comment

                  Working...
                  X