dakle, poslje generalnog sredjivanja motora (izmjena klipova, karika, letecih lezajeva, lezecih lezajeva, brtvi, semeringa) pojavio mi se problem na ladusini. jednostavno motor mi dodje blizu temperature "crveno" i tek onda mi otvori termostat na motoru. do tog trenutka pritisak u expanzionoj je pun q. doljnje crijevo od rashladne tekucine je hladno, ostala vrela. termostat vrel do yaya. u cemu je kvar? (promjenjen je i termostat na hladnjaku, prije je bio na 90 stupnjeva, sad je isti kao i na motoru 85 stupnjeva). btw zadnji put mi je istiskao skoro litru rashladne.
veliki pritisak u expanzionoj posudi
Collapse
X
-
Pitacu te nesto glupo dal je menjan i termostat i kad otvara dal je original i da nije okrenut naopako greskom,desava seTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
-
-
Hehe.. kad sam pisao da moze da se okrene naopako, neveruju mi...
Hvala
Rupica sa kuglicom mora da propusta u pravcu prema hladnjaku , i da daje cirkulaciju preko termostata da bi izazvala predgrevanje istog da otvori na vreme inache haos.. otpilike kao sto pises.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
hm, sutra idem do majstora...bit ce da ova ekipa koja je radila polugeneralno, pri sastavljanju nije obratila paznju i da je naopackesrecom pa je zima i minus temperature....ince bi bilo jao jao
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
Comment