Paljenje ili ti akumulator nemam pojma sta je -YUGO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    Paljenje ili ti akumulator nemam pojma sta je -YUGO

    Imam ovakav problem auto tj yugo mi je bio u garazi i nije bio paljen neko vreme .Kad sam hteo da ga upalim naravno bio je mrtav upalimo ga mi na kablove i on je sve lepo radio odem ja do pumpe vratim se reko da probam ponovo da ga upalim on opet mrtav.Elektricar je bacio oko kaze regler zamenim ga ali opet nista upalio sam ga ujutro normalno ali posle duze voznje nema teorije da zavergla.Alternator je nov,anlaser je nov,akumulator je star 1 godinu.E sad da li je moguce da vuce negde struju ili je akumulator riknuo(dolio sam destilovanu vodu celije su potopljene ).Ajde jel imate ideju o cemu se radi.

    I love my
  • No name
    CBC Veteran
    • 28.02.2005
    • 164
    • Novi Sad

    #2
    Imao sam isti problem kod sebe.Isto sam sve izmenjao i na kraju kvar je bio u masi koja je oksidirala i nije imala kontakt.Proveri masu na karoseriji i na motoru.

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      Ako je sve OK, onda jedino ostaje da vidis da li negde vuce masu ili ti, sto rece no name, ne valja taj spoj sa karoserijom (normalna pojava kod Yuga).
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Iako je regler ispravam alternator moze da zeza (diode). Izmeri napon na akupulatoru na oko 3000 obrtaja. Trebalo bi da bude oko 14 volti. Probaj na leru pa posle sa ukljucenim potrosacima (svetla, grejac stakla itd). Ne bi smelo da bude velike razlike. Moze da se desi da je klinasti kais zamascen i da ne moze dap okrene alternator kada je opterecen (svetla itd.), a kada isprobavas na leru sve je ok.
        Znaci ako je sve to ok onda je akumulator. Ali proveri kontakte i dobro zategni kleme pa vidi da li ce se vratiti u zivot.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          nesi mi bas jasan?
          ako nemozes da ga upalis kad je zagrejan motor.onda je u pitanju anlaser
          tako je mene zezao dok sam imao juga.
          biksne su ti otisle u njemu.to jest treba mu ceo remont,cetkice i ciscenje prostora izmedju lamela na kolektoru rotora (oce da se nakupi mnogo grafita pa prespaja)
          u svakom slucaju kad tako nece da zavergla,uzmi cekic pa kucni po njemu malo sa svih strana,najvise po automatu.onako koda zakivas najmanji ekser.
          ako nece ni tako onda uzmes kluc za tockove ili tako nesto.celicno sto masivnije pa mu daj kontakt i spoj ga stim klucem direktno na analseru ,trebao bi da zavergla.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • Jovan HF
            CBC Veteran
            • 13.02.2005
            • 145
            • BGD-Karaburma

            #6
            Osnovno sto treba da uradis je da izmeris sa instrumentom koliko je punjenje dok auto radi na leru, ako puni onda je verovatno akumulator!

            AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
            www.lovatogas.co.yu

            Comment

            • Davor
              CBC Senator XXL
              • 02.03.2005
              • 498
              • Novi Sad

              #7
              Imao sam par slučajeva na praksi i kod mnogo skupljih auta od Yuga da kod redovnog servisa proverim nivo tečnosti u akomulatoru,kad ono suve ćelije i dolijem do granice destilovanu vodu i auto upali tada normalno i sutradan zove vlasnik neće da upali.Kao da si ispraznio svu struju u njemu,i šta ćeš kažemo rikno akomulator i kupi novi i bude sve OK.Probaj ga na punjaču napuniti 12 časova i očisti mase sa karoserije i motora pa ako neće da pali ,a kažeš da su novi alternator i anlaser onda je akomulator rikno,ne znam šta još može da bude.Tako mi je na astri prošle godine bilo na -15 pali ko mina, a jedan dan na +15 da ju upalim neće ni lampice na instrument tabli da upali a kamoli pumpu za gorivo da potera i za alnasuje,odma kupim akomulator i sve OK.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Isto podcecam, ne znam koliko si ga vozio posto si upalio na kablove ako nisi mnogo nije stigao da se napuni, pa ga napuni na punjac.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • KdF
                  CBC Senator
                  • 06.12.2004
                  • 242
                  • Beograd

                  #9
                  Dok god se akumulator koristi, dakle puni i prazni, sve je u redu. Medjutim, kad akumulator stoji duze vreme i ne koristi se, onda dolazi do sulfatizacije, i posle nekog vremena akumulator postaje potpuno neupotrebljiv. Zato, ako je auto dugo stajao u garazi, sasvim je moguce da je akumulator za zamenu. Mozda moze da se malo osvezi (isprazniti ga npr. sijalicom do napona min. 10,5V pa napuniti punjacem, proces ponoviti 2-3 puta), ali sumnjam...

                  Comment

                  • Kanarinac
                    CBC Senator XXL
                    • 08.10.2004
                    • 2870
                    • BG,Weedikovac

                    #10
                    Ovako auto nije paljen mozda 10 dana maximum.Danas sam stavio drugi akumulator nije nov ali radi i isti slucaj izgleda da gubi masu negde videcu do elekticara sutra da odem pa da vidim sta je u pitanju.Na leru ouni na 14 V fora je kad upalim svetla ili ventilator uglavnom neki potrosac malo se smanji broj obrtaja.Znaci ja sumnjam na masu da gubi negde danas mi je drugar majstor poglrdao masa je ok mozda je moguce da je oksidirao.

                    @zoranbg Nije anlaser u pitannju sigurno jer na kablove pali iz prve znaci sto posto je ili do akumulatora ili do struje ne puni.Videcu kod elektricara sutra sta je u pitanju da ne bi dzaba kupovao akumulator ako je sve u redu.

                    Javicu sutra da sta je bilo

                    poz

                    I love my

                    Comment

                    • gianluigi
                      CBC Član
                      • 10.03.2005
                      • 65
                      • Beograd

                      #11
                      meni je na bmw-u bila sjebana masa, i nece ni da bekne. palio sam ga na gurku kao i ti. jbg kada se vise ne proizvode kola sa kurblom

                      Comment

                      • Kanarinac
                        CBC Senator XXL
                        • 08.10.2004
                        • 2870
                        • BG,Weedikovac

                        #12
                        E ovako problem je resen prvo masa koja se kaci na akumulator je bila dosta korodirala i skoro se pokidala nju sam zamnio ali nije tu bio preblem problem je bio koliko sam shavtio u naponu koji dolazi do znalsera.Ukratko postavljen je relej na anlaser i sad je sve ok pali normalno i sve je kako treba(za sad)

                        I love my

                        Comment

                        Working...
                        X