Z 128 Tuče kao dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Čovek je mislio da nabaci samo zvono od menjača kako bi stavio anlaser i probao ga upaliti i pustiti da radi bez menjača da se vidi da u njemu nije problem
    za odvajanje menjača i taj test zar nije dovoljno samo stisnuti do kraja pedalu kvačila.
    da li zaista treba takva komplikacija da bi se detektovalo mesto porekla zvuka

    imate li stetoskop ?

    sa njim ili nekom plastičnom šupljom cevčicom koju prislonite na uho, poslušate motor deo po deo spolja i kada naidjete na jasan direktan zvuk pronašli ste verovatno i poreklo.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #17
      Originally posted by sw.brick
      za odvajanje menjača i taj test zar nije dovoljno samo stisnuti do kraja pedalu kvačila.
      Pa moz` i tako!
      Ali ima neke cari i u skidanju menjaca...Uvezbace za sledeci put,a mozda i ukapiraju kako sve to funkcionise.

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #18
        Originally posted by dieselman
        ..bilo bi dobro da zamoli nekoga ko zna da sklopi taj motor...
        Prilikom sklapanja bi sve sumnjeve stvari bile uocene, ovako mozemo da nagadjamo, moze biti da ima lufta u lezajevima bregaste ako je zvuk pri vrhu sto znaci da nije dovoljno zameniti bregastu nego i alu kuciste, moze biti u bolcnama klipova, moze u osovinici pumpe, moze biti da je samo lose uzupcen, da nesto nije stegnuto kako treba a mozda je zaboravio da stavi aksialne lezajeva na radilici . Puno toga mozda, treba otici kod majstora.

        Comment

        • sezdesetdevetka
          CBC Član
          • 25.11.2007
          • 76
          • Vrbas

          #19
          Motor je tukao i pre generalke,a čovek se dosad nije sretao sa takvim stvarima,a nije amater ali čoveku svašta pada na pamet kad nezna više u šta da pogleda a rešenje je tu pod nosom.
          Vadio je osovinicu pumpe,pošto je menjao i klipove ne verujem da su bolcne video bi,e sad nije gledao luft u bregastoj ali videćemo i to da mu kažem da vidi.
          Niko nije savrsen

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #20
            Da li je obradjivan blok na specijalu ili samo zamenjeni klipovi,stelovani ventili?

            Comment

            • sezdesetdevetka
              CBC Član
              • 25.11.2007
              • 76
              • Vrbas

              #21
              Ipak nije gledao bolcne na klipovima udario sam mu jednu nisam očekiva to od njega ipak ima jedan plus gledao je luft od bregaste i kućište i to je ok.
              Taj auto je radio prethodni majstor i auto je radio neko vreme (par dana) a onda su počeli problemi sa kuckanjem,pa je počeo da izbacuje ulje nakon čega je usledilo otvaranje.Nadjen je taj progoreli klip,stavio je nove klipove a šta je pride radio neznam,znam samo kada je otvorio haubu da je to bila tuga za pogledati i budali bi bilo jasno da je to spakovano"za poneti" (al eto naleteo njegov zet),(ps policajac po zanimanju).
              Teco da si samo video plinsku instalaciju kako je zbudžena naježio bi se.Na jednom mestu bobina plinski vod sa filterom za plin i pripadajući osigurač bukvalno vezano u snop i sve masno .Savetovao sam da to pod hitno tera u neki servi za plin inače...
              Niko nije savrsen

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Ako su stavljeni samo novi klipovi velika verovatnoca da su stavljeni za neku stotu tanji.Zastavini klipovi u istoj specijali imaju tri razlicita precnika,A,B,C,razlika izmedju njih je po dve stote.Ako blok nije obradjivan,on je delimicno pohaban,a ubaceni najtanji klipovi i eto lupanja klipa po hilzni i karakteristicnog zvuka.Bolcn na tim klipovima ima cvrstu vezu sa klipnjacom tako da otpada mogucnost da je on u pitanju.U svakom slucaju vam sleduje rasturanje motora.

                Comment

                • Miljan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2006
                  • 459
                  • Nis

                  #23
                  Originally posted by TECA
                  Bolcn na tim klipovima ima cvrstu vezu sa klipnjacom tako da otpada mogucnost da je on u pitanju.U svakom slucaju vam sleduje rasturanje motora.
                  Ne mora da znaci, caletov Confort '80. god, je imao fabricku gresku, luft u bolcnama i radio je kao dizel, pa je isao u KG da mu srede to, jer servisi po gradovima nece da intervenisu ako je u pitanju fabricka greska.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Pa,novi su klipovi!?A uz njih idu i novi bolcnovi...

                    Comment

                    • sezdesetdevetka
                      CBC Član
                      • 25.11.2007
                      • 76
                      • Vrbas

                      #25
                      Mmm da pomislio sam da nije zamenuo samo taj jedan klip koji je progereo novim a ostavio preostala tri ali nije svi su novi pa i bolcne.
                      Sad ili na radilici nešto ne štima ili je mala privreda u pitanju kod klipova...
                      Ma naćiće ga čovek se zarekao iako ga boli glava a sad sam i ja radoznao pa ga forsiram problem je samo naći slobodnog vremena.
                      Niko nije savrsen

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #26
                        A da probate kod majstora koji delove motora meri pre sklapanja?
                        Moze i ovako naknadnim rasturanjem ali ipak.....
                        Zasto je izgoreo klip?
                        Kako sa strane???
                        Mislis izmedju lezista karika ili na suknjici?
                        Cime su dotegnuti srafovi motora?Onako na osecaj verovatno ,posto je glupo koristiti moment kljuc.....
                        Motor vadjen ili su skidali samo karter pa na licu mesta?
                        Obelezio klipnjace pre nego sto je menjao klipove??
                        Sta je radio na glavi?

                        kazes da nije amater a iz postova do sad verovatno je bar 3 puta rasturao isti motor...
                        Mozda voli da radi dzabe.... cudne hobije imaju razliciti ljudi
                        zarekao se da ce da nadje sta???
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • nemanya
                          CBC Veteran
                          • 29.03.2008
                          • 199
                          • Beograd

                          #27
                          Ne verujem da neki iole ozbiljan majstor sastavlja motor bez moment ključa.


                          Zar klipnjače ne bi trebale biti obeležene pri proizvodnji?
                          "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                          Comment

                          • Alekre
                            CBC Senator XXL
                            • 12.09.2005
                            • 780
                            • Smederevo

                            #28
                            Zavisi od proizvodjaca. Nekada nisu obelezeni. Mada vazi zlatno pravilo da se pri demontiranju oznace.
                            Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                            Comment

                            • sezdesetdevetka
                              CBC Član
                              • 25.11.2007
                              • 76
                              • Vrbas

                              #29
                              Jesam li negde već napisao da je čovek pedantan.Kad se vadi sve iz motora onda se i slaže po redu na tezgu.Koliko ja znam većina klipnjača je obeležena.I naravno da ima moment ključ donet iz Austrije...
                              I voli da radi džabe. Svako bi,pogotovu svom zetu naravno.
                              Niko nije savrsen

                              Comment

                              • Mail Man
                                CBC Član
                                • 10.10.2007
                                • 90
                                • Beograd

                                #30
                                Na Zastavi su obelezene klipnjace fabricki,ali nije na odmet kirnerom ponovo to uraditi.
                                Imali smo isti problem na poslu,samo sto se kod nas nije nista culo pre rasturanja motora.Motor presao oko 120.000 km i pukne zupcasti remen.Digli glavu i videli da je STVARNO VREME da se radi motor.Posto u fitmi imamo odeljenje za sklapanje motora,majstori su sklopili motor sa svim novim delovima.Ubacili smo motor i upali isti.Posle par sekundi krenuo je da cukara kao besan.Bilo je stani pani!Sta se desava?Kako su sklopili motor?Bilo je nagadjanja da li lupa u maloj pesnici,povukli lezajevi pri startovanu,nevalja pumpa za ulje(desavalo se).......Skidali smo glavu i sve proveravali ponovo.Sve je IDEALNO.Mislili smo da su GREMLINI usli u motor.Skupio se ceo konzilijum majstora i sefova.Nemamo pojma sta je.
                                Ostavili smo auto da radi u mestu oko 3h.Vremenom je cukaranje nestalo.Sta je moglo da bude nismo saznali,ali pretpostavka je sledeca:ventili nisu lepo legli(iako je proveravano) i udarali su u celo klipa.
                                Auto radi i dan danas.
                                nisam ginekolog ali mogu da pogledam

                                Comment

                                Working...
                                X