Znaci u pitanju je Logan 1.4mpi sa BRC gasnim uredjajem, gasi se kad je hladan dok je na benzinu kad predje na gas sve je ok. Jel ima neko ideju sta bi moglo da bude. Meni brizgaljke prvo padaju na pamet, mada kad se ugreje ide lepo i pravilno radi i na benzin. A i ovako kad je hladan nema neki neartikulisan rad vec jednostavno se ugasi. Zimi je po nekad zna da se cuje kao detonacija u izduvnom loncu ako malo naglije dam gas.
DACIA Logan 1.4 MPI - gasi se kad je hladan
Collapse
X
-
U pitanju jeste podesavanje gasa ali u sadejstvu sa malo razdesenim ventilima a posto jos imam 10k do velikog servisa, nesto mi se ne isplati sad da ih stelujem, malo je majstor pokusao podesavanjem gasa da resi problem, i sad se ne gasi ali ima knedlu u tom trenutku, ali dobro izdrzacu jos par meseci.
Comment
-
-
Re: DACIA Logan 1.4 MPI - gasi se kad je hladan
Pozdrav!!svima!...Petar iz Zagreba je....evo imam daciu logan 2005 1.4mpi sa brc plinom..kupio je od pajde sa posla sa 44tkm sa več ugrađenim plinom...on ugradio sa 30tkm....sad imam 115tkm....auto je top servisiran i odrzavan....međutim imam problem sa tim da mi auto pali ko mina na + ili -.... kad ga upalim na benzin počne radit na čoku 1200okr pa ga spušta na 1100 pa na 1000okr....kad dođe do 1000okr počne se trest i nemirno radi,kao da radi na 3i pol cilindra...normalno kako se auto grije spusti ga na 900....800okr...cijelo to vrijeme motor trese sa tendencijom pada ler gasa čak do 500,,550 okr....kako se auto ugrije na radnu temperaturu trešnja se smanji za 60-70 posto ali se još uvijek tresucka....također kad je zagrijan na pola zna se prilikom kočenja i zaustavljanja i ugasit!!....na plinu ista stvar samo sa jačim poniranjima u - okretajima na leru....da napomenem da u auto točim OMW 100oktana od početka sa nikad od 1/3 tanka praznim....plin također talijanski kvalitetan a ne INA smeće....TO JE PROBLEM SA AUTOM??....Ja uradio sljedeče:...diagnostika kompjuterska kod auto_električara:...ne javlja grešku nigdje!!...diagnostika kompjuterska sa orginal Renault tester!!drugi meštar:....sve 100% ispravno ali kao da mu pokazuje da auto negdje kao vuče zrak...(plastična grana..spoj kutije filtera i grane...neko crijevo itd..).....dobro!!...promjenio na 115,000 hiljada ulje,filter ulja,zraka,kablovi struja,nove plinske sviječice Brisk(u autu od prvog dana)....i kažem meštru nek sve pregleda i da pregleda usisnu plastičnu granu i kod filtera dal negdje vuče zrak....opet kao sve ok,al bi on promjenio dve okrugle gumice na spoju ispod filtra zraka....promjenimo i to!!....auto radi 20% bolje al isti K!!....izmjerimo kompresiju!!...reko da nije kompresija??...možda izgorio koji ventil od plina?!...kompresija dobra!!....sjednem danas u auto s posla i na 500 metara od kuče mi se upali lampica od Motora....uzo bi sjekiru i sataro je u komade!!..Pomagaj!!..DIZE?..VENTILI?..SONDA?...Šta ?
Comment
-
-
Re: DACIA Logan 1.4 MPI - gasi se kad je hladan
Tako nesto se desavalo meni na Ladi 110 zamenio sam step motor i pozicioner ler gasa ili kako mi je majstor rekao TPS i ocistio usisnu granu i do sada cale je presao 50k km bez vecih problema. To je moje iskustvo sad ne mora da je to al ti ipak pogledaj.
Comment
-
-
Re: DACIA Logan 1.4 MPI - gasi se kad je hladan
Na toj kilometrazi mogu biti:
1. Benzinske dizne.
2. Rastelovani ventili (ne pise da li je majsotr stelovao ventile-mora na stelovanje na svakih 30.000 km ako koristi TNG)
3. Step motor (ler gas obicno varira ili obrtaljka padne kao sekira u vodu)
Step motor na toj kilometrazi zreo je za ciscenje. Gledano od filtera za vazduh, klapna obicno izgleda lepo i zna da prevari-sa donje strane je sve puno masti i prasine.
Comment
-
Comment