Peugeot 406 2.0 HDi - zamena donjeg nosaca motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dpetko
    CBC Član
    • 02.03.2005
    • 42
    • Nis

    Peugeot 406 2.0 HDi - zamena donjeg nosaca motora

    Trebam da zamenim gumeni umetak donjeg nosaca motora, pa me interesuje da li je potreban neki specijalan alat (tipa radapciger) za zamenu gumenog umetka. Ako je neko vec menjao ovaj deo molio bih ga savet.

    Inace cena gumenog umetka u zvanicnom servisu je nesto preko 1300din a cena za ruke je oko 4500din.

    Pozdrav
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Treba ti presa.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Ako je kao kod benzinca da prolazi poluosovina kroz njega onda ti treba mnogo toga....mukotrpan posao.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Verovatno prolazi kroz nosac, kao i kod benzinca, ne vidim razloga da bude drugacije jer je DW10 i EW10 blok isti u osnovi. Zeznuto jeste, ali mu ne treba nikakav specijalni alat osim prese. OK, i stativa da osloni motor na njega odozdo...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Pa nikakav specijalan ali dobar i jak mu treba... mora da ispusti ulje iz menjaca, mora da otpusti sraf poluosovine koji ume da bude zeznut ako nema odgovarajuci alat, mora da razbije pola trapa da bi mogao da odvoji glavcinu io iscupa poluosovinu a za francuza uvek treba specijalan alat pa tek onda da nosi na presu i sve to vrati...nimalo lak posao u domacoj radinosti
          Jeftinije je 4 soma
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • bugarin
            CBC Član
            • 04.06.2008
            • 75
            • Pozarevac

            #6
            Moze zamena i na licu mesta i nije potrebno da se rasturi pola motora ali mora da ti radi neko ko je vec to radio jer je kuciste veoma krto i moze da pukne veoma lako ako se udari ili zapne.

            Comment

            • dpetko
              CBC Član
              • 02.03.2005
              • 42
              • Nis

              #7
              Prvo hvala na brzim odgovorima.

              I meni deluje kao da se moze samo skinuti nosac i presom da se izbije gumeni umetak a kasnije takodje da se presom nabije novi umetak. I u servisu su rekli da treba da se samo oslobodi zadnji deo motora.
              Ako vam nesto znaci, serijski broj motora je 10 DYFW 4016732 a serijski broj mjenjaca je 20 LE85 0509319

              Comment

              Working...
              X