Motor ler gasa ili šta drugo-Laguna I-HITNO!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #31
    Moja Laguna nije 16V a ovaj motor ler gasa je BOSH;tako barem na njemu piše i ne znam šta se u njemu ima čistiti kada se nalazi van usisnog grla
    Antoaster,jel sada jasnije?

    Comment

    • batke
      CBC Član
      • 06.05.2008
      • 42
      • bileća

      #32
      Možda sam malo dosadan ali šta ću, kod mene dobrog majstora nema za lijeka.Šta treba da gledam kada uzimam taj step je li samo da se poklapaju oblik i kontakti ili mora i broj sa ovog starog?

      Comment

      • lakilucano
        CBC Senator XXL
        • 31.08.2007
        • 421
        • Bezanijska kosa

        #33
        , ne resavati posledice nego uzrok
        bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
        Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #34
          Kod nas nece da razdvajaju step,prodaju ceo karb.Gledaj da je oblik isti i broj pinova.Ostace ti rezervnih delova,potenciometar leptira,membrana regulatora pritiska,mozda ce i dizna odgovarati .Nov step motor je od 80-100evra,pa ti odluci.Prvo ocisti kako sam ti rekao,a posle ako treba da probamo jos nesto pre kupovine...

          Comment

          • batke
            CBC Član
            • 06.05.2008
            • 42
            • bileća

            #35
            OK,pa da i ovo završimo za danas.

            Comment

            • batke
              CBC Član
              • 06.05.2008
              • 42
              • bileća

              #36
              Danas sam skinuo karburator i sve detaljno očistio,mada kao što sam rekao nije bio isprljan čak sam skidao i membrane i sve detaljno očistio,spakovao i probao.Situacija je sledeća:ler gas kada upalim auto ide na normalu oko 900 a kada dodam gas spusti se oko 1100 i tu stoji(ovo mislim sa zagrijanim motorom).Onog trzanja kada vozim na benzin više nema a kada u toku vožnje pritisnem pedalu kvačila broj obrtaja se blago podigne za 200-300 i onda vrati na 1100.To je ipak neki pomak u odnosu što je bilo.E sada me zanima da li može biti problem što od ostalih senzora(gledao sam u AUTODATI da li da preko unimera provjerim otpornost senzora temp.u****nog vazduha IAT,senzora pozicije leptira gasa TP ili aktuatora kontrole brzine na ler ISC,da li preko unimera mogu da ispitam njihovu ispravnost jer su date vrijednosti u AUTODATI koje trebaju da budu sa unimerom)?

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #37
                Pod uslovom da si resetovao kopjuter(skidanjem kleme na par minuta) i sve vreme vozio na benzin imas samo problem sa povisenim lerom.Podizanje broja obrtaja za 200-300 u voznji je normalno,neka auta ce taj poviseni ler zadrzati sve dok se ne stane u mestu.Na poviseni ler moze uticati senzor temp.motora.Proveri unimerom prvo njega i njegovo ozicenje.Moras dovesti ler na benzinu kako treba pa tek onda resavati probleme ako ima na plin.

                Comment

                • batke
                  CBC Član
                  • 06.05.2008
                  • 42
                  • bileća

                  #38
                  Problemi na plin su mi isti kao na benzinu znači samo visina ler gasa,normala mi je bila oko 900 a sada oko 1100.Zanimljivo je to kada upalim i ne diram papučicu gasa ona je oko 900 a kada dodam gas ostane na oko 1100.Sutra ću da provjerim ovaj senzor pa ću da vidim šta će da bude .Takođe me zanima šta bi bilo ako bi skinuo konektor sa njega i onda kontrolisao ponašanje upaljenog motora da vidim pravi li kakvu razliku.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #39
                    Pod uslovom da si resetovao kopjuter(skidanjem kleme na par minuta) i sve vreme vozio na benzin imas samo problem sa povisenim lerom
                    Ako nisi ispostovao ovo gore napisano i vozio auto dan dva,slaba vajda od resenja problema.Nekim kompjuterima treba vremena da nauce kako da regulisu rad motora.Treba da si zadovaljan jer si ustedeo onih 400evrova sto su ti trazili za step motor.Zrtvuj 10ak litara benzina.Izmeri otpor senzora temp.kada je hladan i kada je zagrejan a pitanja sta bi bilo kada bi bilo izbegavaj,nema se vremena za tako nesto

                    Comment

                    • lakilucano
                      CBC Senator XXL
                      • 31.08.2007
                      • 421
                      • Bezanijska kosa

                      #40
                      Lepo sam rekao da treba da se skine i odnese u uz kadu ovako si ti sam odradio pola posla ipak jos u njemu ima kamenca i oni sitni kanalcici koji trba da su prohodni nisu jos uvek svi prohodni. alli poslusaj i tecu pa ako uspe na konju si i da ne poveca potrosnju.
                      bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
                      Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

                      Comment

                      • batke
                        CBC Član
                        • 06.05.2008
                        • 42
                        • bileća

                        #41
                        E ovako vozio sam 2 dana na benzin i prešao oko 150 km.Situacija je sledeća : kada upalim auto ler gas je na normali oko 900 obrtaja,međutim kada dodam gas zaustavi se na oko 1100 obrtaja i oko toga je uvijek ler gas u toku vožnje,nema više onih trzaja na benzinu,međutim kada vozim sa upaljenom klimom tada mi je ler gas na normali oko 900 obrtaja.Mjerio sam otpor senzora temperature motora i sa zagrijanim motorom otpor je oko 210 oma a izjutra kada je potpuno hladan oko 2100 oma(u pitanju je unimer sa kazaljkom).E to je to,ne znam šta više da probam?

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #42
                          batke,na trecoj slici imas granicnik polozaja leptira(onaj zavrtanj sto viri),u vrhu je slike na sredini!Pogledaj kada radi na leru sa 1100 obrtaja,da li je poluga od leptira oslonjena na njega.

                          Comment

                          • Antoaster
                            CBC Senator XXL
                            • 07.12.2007
                            • 343
                            • Beograd, Voždovac

                            #43
                            Ali 900 obrtaja je jos uvek daleko od normale kad je auto zagrejan, normala negde izmedju 550-600.

                            Comment

                            • batke
                              CBC Član
                              • 06.05.2008
                              • 42
                              • bileća

                              #44
                              Pa u prospektu mu piše 750 +-50 obrtaja ???A što se tiče graničnika položaja leptira kada je na 1100 obrtaja ima od njega do leptira oko 2 centimetra.E sada zanima me kako vrati na normalu obrtaje kada uključim klimu tj,sa ukjucenom klimom obrtaji su oko 900 ???

                              Comment

                              • TECA
                                CBC Senator XXL
                                • 14.10.2007
                                • 2355
                                • Oz

                                #45
                                A što se tiče graničnika položaja leptira kada je na 1100 obrtaja ima od njega do leptira oko 2 centimetra
                                2cm ili 2mm?

                                Comment

                                Working...
                                X