Reno 21 TXi problem sa smesom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MirkoDamnjanovic
    CBC Senator
    • 26.09.2008
    • 291
    • Srbija
    • Cetvorotockas

    Reno 21 TXi problem sa smesom

    Rec je o renou 21 txi.
    Oseca se miris benzina i bord kompjuter prijavljuje nemoguce podatke. Na 2000 obrtaja prijavljuje 14l potrosnju na 2000 32 ... na 6000 120 litara. Na leru je 5 litara.
    Pri svakom skidanju sa kontakta resetuje se. Imam jos jedan kompjuter i identicno se ponasa. Kada je nakacena lambda sonda auto nece da vuce kada se upali nesto od potrosaca struje. Ako upalim svetla i ventilator u kabini voznja je nemoguca.
    Isao sam kod majstora rekli ne valja lambda sonda. Skinem je i krenem po broju sa nje da trazim drugu. Nazovem boshovo predstavnistvo i oni mi kazu da postoje univerzalne sode i potrazi u katalogu koja sonda menja moju i kupim je. Zamenim i prica je identicna. Odem kod elektronicara on mi raskupusa instalaciju i kaze da je ispravna sonda, ispravan kabal do ulaska u komjuter i da je problem u kompjuteru, i nista mi ne resi. Kaze da dijagnostika prijavljuje gresku na lambda sondi.

    Ima li neko ideju sta se ovde desava i kako moze da se resi. Ako neko moze da preporuci majstora koji je korektan. Smucilo mi se da placam ljudima koji nesto kao cacnu i onda kazu dijagnostika kosta 2000 dinara i nismo sigurni sta je problem niti mozemo da ga resimo.
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Pri svakom skidanju sa kontakta resetuje se. Imam jos jedan kompjuter i identicno se ponasa. Kada je nakacena lambda sonda auto nece da vuce kada se upali nesto od potrosaca struje. Ako upalim svetla i ventilator u kabini voznja je nemoguca
    .
    Treba proveriti napajanje + i -,ocigledno je da se situacija pogorsava kad je ukljuceno vise potrosaca.Proveriti napajanje kompa,dizni, senzora,punjenje alternatora...

    Comment

    • MirkoDamnjanovic
      CBC Senator
      • 26.09.2008
      • 291
      • Srbija
      • Cetvorotockas

      #3
      Zaboravio sam da navedem jos par cinjenica a to je da sam ja sa tim mukama presao 4 000 km (sad sam na 15 000 od pojave problema), pa sam onda otkacio lamda sondu posle cega motor radi na default vrednostima i nema problema gubitka snage.

      Tako da ne mislim da je bilo sta od ovoga sto je TECA naveo. Ne znam na sta si mislio pod proverom napajanja kompa, kako se top radi.

      Bio sam i u renoovom servisu u Mirijevu i zvao jos par servisa i niko nece ni da pogleda sta je sa kolima. Kao ne poznaju taj auto.

      To su sve najobicniji monteri ne znam zasto se zovu majstori.

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        Originally posted by MirkoDamnjanovic

        Bio sam i u renoovom servisu u Mirijevu i zvao jos par servisa i niko nece ni da pogleda sta je sa kolima. Kao ne poznaju taj auto.

        To su sve najobicniji monteri ne znam zasto se zovu majstori.
        A što da se muče s tvojim prepotopskim autom i rešavaju prave probleme, kad mogu da menjaju ulje u floti dostavnih vozila neke firme i da im to masno naplaćuju, a da i dalje nose ponosno ime ovlašćenog servisa. I ja sam imao to iskustvo, otprilike kako stanem na vrata garaže, tako kompletna smena majstora/šegrta iščezne kao da su isparili.

        (ako i uhvatim nekog da ne utekne, podizanje haube mog auta obično deluje fatalno - sve što ima više od iljadu i sto kubika, a nema karburator, ima smrtonosan efekat na servisere, nešto kao neutronska bomba).

        Onda deset minuta tumaram praznim servisom dok moji koraci i dozivanja avetinjski odjekuju u sablasnoj tišini servisa... Kako sednem u kola i krenem, u retrovizoru obično zapazim živu užurbanost kad gremlini pokuljaju iz svojih skloništa, i navale da menjaju ulje i filtere za vazduh sa grozničavom poslovnošću, kao da prave raketu...

        Tebi očigledno treba auto-električar (i meni) a ne mehaničar, da ustanovi gde ti se dene struja kad puštiš duvaljku ili radio... - pošto je očito da ima veze s tim... No naravno ja sam zadnji koji će preporučiti nekog sa ove distance...
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • MirkoDamnjanovic
          CBC Senator
          • 26.09.2008
          • 291
          • Srbija
          • Cetvorotockas

          #5
          Bio sam kod elektricara pa mi je rekao da treba da idem kod elektronicara e oni tek sto su tiha jeza. To je auto koji je 91. godiste i nema komplikovan sistem rada ne znam sta se desava kad neko doveze npr. 2003. god.

          Osecam da im je najtoplija preporuka: "kupi drugi auto posto ja sto ti budem rekao je ravno zameni celog automobila"

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Tako da ne mislim da je bilo sta od ovoga sto je TECA naveo. Ne znam na sta si mislio pod proverom napajanja kompa, kako se top radi
            .
            Ako tako mislis,ne vidim razloge da sada gubim vreme uzaludno objasnjavajuci...

            Comment

            • MirkoDamnjanovic
              CBC Senator
              • 26.09.2008
              • 291
              • Srbija
              • Cetvorotockas

              #7
              Originally posted by TECA
              Ako tako mislis,ne vidim razloge da sada gubim vreme uzaludno objasnjavajuci...
              Zato sto otkaciti lamda sondu nije dobro resenje

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Zna li itko od tvojih majstora i eletrichara koliki je napon na L. sondi u odredjenim uvjetima, bilo to na leru, 2K obrtaja, ili u voznji?

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  A što da se muče s tvojim prepotopskim autom i rešavaju prave probleme, kad mogu da menjaju ulje u floti dostavnih vozila neke firme i da im to masno naplaćuju, a da i dalje nose ponosno ime ovlašćenog servisa. I ja sam imao to iskustvo, otprilike kako stanem na vrata garaže, tako kompletna smena majstora/šegrta iščezne kao da su isparili.

                  (ako i uhvatim nekog da ne utekne, podizanje haube mog auta obično deluje fatalno - sve što ima više od iljadu i sto kubika, a nema karburator, ima smrtonosan efekat na servisere, nešto kao neutronska bomba).

                  Onda deset minuta tumaram praznim servisom dok moji koraci i dozivanja avetinjski odjekuju u sablasnoj tišini servisa... Kako sednem u kola i krenem, u retrovizoru obično zapazim živu užurbanost kad gremlini pokuljaju iz svojih skloništa, i navale da menjaju ulje i filtere za vazduh sa grozničavom poslovnošću, kao da prave raketu...

                  Tebi očigledno treba auto-električar (i meni) a ne mehaničar, da ustanovi gde ti se dene struja kad puštiš duvaljku ili radio... - pošto je očito da ima veze s tim... No naravno ja sam zadnji koji će preporučiti nekog sa ove distance...


                  Me like.

                  Comment

                  • MirkoDamnjanovic
                    CBC Senator
                    • 26.09.2008
                    • 291
                    • Srbija
                    • Cetvorotockas

                    #10
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    Zna li itko od tvojih majstora i eletrichara koliki je napon na L. sondi u odredjenim uvjetima, bilo to na leru, 2K obrtaja, ili u voznji?
                    Objasnjavali su mi da to moze da se ispita unimerom. Da je odredjena voltaza 0.5 volti i ako je manja onda je siromasna smesa pa komp pojaca smesu benzina a ako je preko 0.5 onda je smesa prebogata i onda smanjuje. (cini mi se da je vrednost 0.5v)

                    Komp ne prima signal tako da pojacava smesu - smesa bogata benzinom, posto benzin razredjuje ulje, ostecuje zid motora (kod mene hilzne).

                    Kazu da su to ispitali i da sonda kao sonda radi (inace zvao sam boshovo predstavnistvo i kupio novu sondu).

                    Cela instalacija je skidana i ponovo stavljena. Postoji puno prikljucaka koji su slobodni (jednostavno instalacija nema toliko prikljucaka, majstori kazu da je to normalno). Bojim se da neki od senzora ili nemam pojma sta nije uboden na pravo mesto. Voleo bih da neko ko ZNA STA RADI pogleda auto i prekontrolise. Ponavljam da mi je jako cudno da 2 komjutera motora imaju identican problem.

                    Comment

                    Working...
                    X