Omanula stara majstorska tehnika provere noktom.
Jeste proveravali sa pustenim ili skracenim noktima? Salim se!
Zasto hilzne niste izmerili komparatorom?
Jesu klipovi kratki niskofrikcioni? Jeste merili zazor karike u zljebu klipa?
Sledi otvaranje i premeravanje klipova i hilzni.
Ako su klipovi kratki niskofrikcioni verovatno su odrsvirali svoje. Ne drze pravac karike pri promeni smera kretanj klipa i ona brzo strada.
pa nemam pojma dali su kratki niskofrikcioni klipovi gde bi mogo to da utvrdim?A ovo majstor je sve to merio hilzne takve stvari ali sta ja znam moze i on da me pojebao
Da nije stavio pogresne karike? Desava se da cesto pogrese prodavci delova, a da pri tom ne proveravaju majstori. KOje je ulje sipano? Peugeot iskljucivo dobro nosi esso i total, a moze i mobil! Liqui moly aditivi su losi i nemoj bacati pare za to. Ako si i to ulje sipao u auto, eto ti ga problem.
BMW pravi automobile, ostalo su samo prevozna sredstva!
eto danas otvorili motor i samo na 1vi cilindar ima neki garez na ventile a i on je pravio probleme sa garez na svecice. E sad kaze majstor da je hilzna ok merio je. kaze da proverimo vodice ventila. sta jos da se uradi dok je otvoren? merili kompresija na svi je jednaka i dobra
voleo bih da znam sta je to dobra i jednaka kompresija,koliko.drugo kompresija i potrosnja ulja mogu da budu povezani,ali ne uvek.sta ako su ostecene uljne karike,ako su karike loseg kvaliteta.takodje me zanima aksijalni zazor karika na klipu.takav zahvat na motoru podrazumeva reparaciju glave motora. sta to znaci hilzne su dobre,interesuje me mera.
sad neznam brojke na pamet al ja sam mu dao kniga u koja pishe sve koliko sta i kako i ostavio cale jer sam morao da idem na fax i kaze da su merili gledali oboica i bilo je u dozvoljeni merama a za ostecene uljne videcemo kad smo poceli da otvaramo najverovatno i to cemo da proverimo
samo da javim da ste bili u pravo da su bili klipovi losi. al kod nas se prodaju u komplet sa hilznama tako da ide i nove hilzne klipove karike lezajeve i sve sto je potrosno
danas novi problem sve sklopeno. al na ler zeza a pre to je bilo sve ok radi normalno i jedno vreme padne obrtai taman da se ugasi i onda produzi normalno da radi a nekad padnu i cak se ugasi sta bi moglo bit. mislim da ler motorcic je ok zato sto je pred ovo radio kako treba...
ovo je reseno novi champion svecici su imali neka fabricka greska zbog njih je radio taka sada radi ok...
novi moment je da je sve ok osvin hladan start. IAC ventil radi ok...sta je sledece sta treba da trazim da bi pronasao uzrok problema pri hladan start. Ono ne pali od prvi put nego od drugi ili treci neznam zasto?
Comment