Uh, ne znam ni odakle da pocnem. Post je biti opsiran i izdeljen o svakom problemu, pa vas molim da procitate i savetujete, jer veze nemam sta da radim...
1. Prvi problem koji mi se javio niotkuda je taj da je prestao da vuce.
I na plinu i na benzinu, kao da se gusi. Ne znam ni kad sam primetio uglavnom pre tri dana... Vidim ja da nece da vuce, rekoh, tripujem se, pa sam ga prebacio na benzin i malo lozio... I ustanovio da se ne tripujem nego da stvarno ne vuce, mislim, vuce, ali kao da nema snage, nema tog ubrzanja.
2. Drugi problem je sto je juce ler gas poceo da zeza. To sam odmah pripisao prljavom ili neispravnom step motoru. Seta od 1000 do 2000 obrtaja, danas tokom dana vrlo intenzivno.
3. Predvece, pored svih tih pomenutih problema, stao sam na raskrsnici i on se ugasio. Nikako nece da upali. Prvo je neko vreme verglao kao na suvo, a posle kao nesto zakaci pa se ugasi i pre nego sto se valjano upali.
E, sad, da napomenem da sam pre poslednjeg problema, treceg, bio kod majtora i odradio dijagnostiku, gde je nasao nekih 5 gresaka, on je to resetovao, ali dva su ostala, tri ne znam sta su bila, mogu proveriti.
A. Prva greska koja je ostala posle resetovanja je Lambda sonda. Poslednji put prijavila 119 stepeni, i nije vise u funkciji. Greska ne moze da se izbrise nikako, pa da ponovo prijavi, stalno je prisutna.
Lamda riknula, to je jasno.
B. Druga greska koja je ostala ne moze da se rastumaci, neki kod izbaci uredjaj, ali kaze majstor da nema opisa ni u dijagnostici ni u nekom kompu-katalogu gde je trazio, a sta je ne zna se.
Ostalo je prijavljivao neke, sad ne znam koliko to znaci, kod 39, kod 13 i 48.
E sad da se vratim na probleme.
1. To sto ne vuce i sto se gusi objasnjavam crkavanjem lambda sonde, ipak ona odredjuje mesavinu. Resio sam to da zamenim, ali ne mogu biti siguran, kaze majstor da nadjem neku da probamo, a ja nemam gde da je trazim.
2. Step motor cu sutra ocistiti, a ako je riknuo uzecemo drugi, nema tu neke velike dileme.
Ono na sta su se cudili, je dok auto radi {bar dok je radio} kada se otkaci dzek sa step motora auto isto radi. A na nesto su se cudili jos vise, a to se desilo kada su skinuli dzek sa mesaca i jos jedan posle filtera i auto se nije ugasio, kazu da to vide prvi put. Zasto je to tako ja ne znam, a ni oni, ocigledno.
3. Sto se tice toga da nece da upali, posle mozda pola sata sat vremena stojanja naletim na istog majstora kod kojeg sam bio, i kazem mu da je zavezao da pogleda. Ustanovi da ne baca varnicu i kaze da je senzor radilice ili bregaste, sta vec, i da je to riknulo.
Desavalo se ranije da se ugasi i da nece da upali, ali kada ja iscimam neke dzekove redom od bobine pa sve usput, on upali normalno, to sam pripisivao losim kontaktima, ali sada nece da pomogne.
Kaze upalice se kada se ohladi. Stajao je brat bratu 4-5 sati, malopre sam isao da probam, nece.
U jednom momentu upali, radio par sekundi jako jako lose i cudno i ugasio se. Kada se upalio upalila se i za njim posle mozda sekund dva, neka zuta lampica kockasti okvir, sa kao nekim impulsima nacrtanim kao ekg. Sta to moze biti?
Jel moguce da je sve to oko paljenja zbog senzora?
On je i inace lose radio i poslepodne, nije reagovao na vadjenje kablova od svecica dok radi...
4. jos jedna zanimljiva stvar kojoj su se cudili, a i ja, je to da kada udje sa dijagnostickim uredjajem u neki mod, skale obrtomera i kolimetra povilene, krenu da skacu ko blesave... Kaze to ne sme da se desava...
Jel video to neko, zasto je to tako?
To je otprilike opis problema, ako treba nesto detaljnije pitajte, trenutno nemam love da ga vozim u ovlasceni servis, kao sto su mi savetovali, pa bih pre probao da resimo problem rucno...
Molim da na post odgovarate redom, da bi mogli pratiti tacno tacku po tacku...
Sta mi je ciniti, sta vi mislite da se desava.
Da napomenem da sam za 4 meseca od kad sam ga uzeo, presao oko 10000 bez ijednog problemcica, i sad ovo...
Hvala na stpljenju, izvinjavam se na poduzem postu, ali mora ovako...
Ae, pa da vidimo sta cemo...
1. Prvi problem koji mi se javio niotkuda je taj da je prestao da vuce.
I na plinu i na benzinu, kao da se gusi. Ne znam ni kad sam primetio uglavnom pre tri dana... Vidim ja da nece da vuce, rekoh, tripujem se, pa sam ga prebacio na benzin i malo lozio... I ustanovio da se ne tripujem nego da stvarno ne vuce, mislim, vuce, ali kao da nema snage, nema tog ubrzanja.
2. Drugi problem je sto je juce ler gas poceo da zeza. To sam odmah pripisao prljavom ili neispravnom step motoru. Seta od 1000 do 2000 obrtaja, danas tokom dana vrlo intenzivno.
3. Predvece, pored svih tih pomenutih problema, stao sam na raskrsnici i on se ugasio. Nikako nece da upali. Prvo je neko vreme verglao kao na suvo, a posle kao nesto zakaci pa se ugasi i pre nego sto se valjano upali.
E, sad, da napomenem da sam pre poslednjeg problema, treceg, bio kod majtora i odradio dijagnostiku, gde je nasao nekih 5 gresaka, on je to resetovao, ali dva su ostala, tri ne znam sta su bila, mogu proveriti.
A. Prva greska koja je ostala posle resetovanja je Lambda sonda. Poslednji put prijavila 119 stepeni, i nije vise u funkciji. Greska ne moze da se izbrise nikako, pa da ponovo prijavi, stalno je prisutna.
Lamda riknula, to je jasno.
B. Druga greska koja je ostala ne moze da se rastumaci, neki kod izbaci uredjaj, ali kaze majstor da nema opisa ni u dijagnostici ni u nekom kompu-katalogu gde je trazio, a sta je ne zna se.
Ostalo je prijavljivao neke, sad ne znam koliko to znaci, kod 39, kod 13 i 48.
E sad da se vratim na probleme.
1. To sto ne vuce i sto se gusi objasnjavam crkavanjem lambda sonde, ipak ona odredjuje mesavinu. Resio sam to da zamenim, ali ne mogu biti siguran, kaze majstor da nadjem neku da probamo, a ja nemam gde da je trazim.
2. Step motor cu sutra ocistiti, a ako je riknuo uzecemo drugi, nema tu neke velike dileme.
Ono na sta su se cudili, je dok auto radi {bar dok je radio} kada se otkaci dzek sa step motora auto isto radi. A na nesto su se cudili jos vise, a to se desilo kada su skinuli dzek sa mesaca i jos jedan posle filtera i auto se nije ugasio, kazu da to vide prvi put. Zasto je to tako ja ne znam, a ni oni, ocigledno.
3. Sto se tice toga da nece da upali, posle mozda pola sata sat vremena stojanja naletim na istog majstora kod kojeg sam bio, i kazem mu da je zavezao da pogleda. Ustanovi da ne baca varnicu i kaze da je senzor radilice ili bregaste, sta vec, i da je to riknulo.
Desavalo se ranije da se ugasi i da nece da upali, ali kada ja iscimam neke dzekove redom od bobine pa sve usput, on upali normalno, to sam pripisivao losim kontaktima, ali sada nece da pomogne.
Kaze upalice se kada se ohladi. Stajao je brat bratu 4-5 sati, malopre sam isao da probam, nece.
U jednom momentu upali, radio par sekundi jako jako lose i cudno i ugasio se. Kada se upalio upalila se i za njim posle mozda sekund dva, neka zuta lampica kockasti okvir, sa kao nekim impulsima nacrtanim kao ekg. Sta to moze biti?
Jel moguce da je sve to oko paljenja zbog senzora?
On je i inace lose radio i poslepodne, nije reagovao na vadjenje kablova od svecica dok radi...
4. jos jedna zanimljiva stvar kojoj su se cudili, a i ja, je to da kada udje sa dijagnostickim uredjajem u neki mod, skale obrtomera i kolimetra povilene, krenu da skacu ko blesave... Kaze to ne sme da se desava...
Jel video to neko, zasto je to tako?
To je otprilike opis problema, ako treba nesto detaljnije pitajte, trenutno nemam love da ga vozim u ovlasceni servis, kao sto su mi savetovali, pa bih pre probao da resimo problem rucno...
Molim da na post odgovarate redom, da bi mogli pratiti tacno tacku po tacku...
Sta mi je ciniti, sta vi mislite da se desava.
Da napomenem da sam za 4 meseca od kad sam ga uzeo, presao oko 10000 bez ijednog problemcica, i sad ovo...
Hvala na stpljenju, izvinjavam se na poduzem postu, ali mora ovako...
Ae, pa da vidimo sta cemo...
Comment