PEUGEOT 406 1.8 16v - cim malo zahladi auto nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E_K_V
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 220
    • Podgorica

    PEUGEOT 406 1.8 16v - cim malo zahladi auto nece da upali

    Pozdrav svima, evo 2ipo godine imam problem koji nikako da rijesim, auto sam vozio kod vise majstora, i dva ovlascena servisa ali bez uspjeha...cak zadnji ovlasceni serviser ga je predao uz objasnjenje evo ti auto, vozi ako radi plati ako ne onda ga vrati da trazimosto je ali ja nikad nisam imao ovakav problem...da napomenem opet pezo 406 1.8 16v 1996

    da sad predjem na stvar...problem je jednostavan...cim malo zahladi auto nece da upali, tj zavergla, preskoci da upali i onda nema sanse da moze da se upali vise...samo vergla i to je to...onda ako se uspije posle velike muke upaliti guranjem onda auto "trokira" dok ne sagori visak goriva...to sve traje mozda minut i onda auto moze da se vozi potpuno normalno....opet ponavljam auto ljeti radim sasvim normalno a problemi pocinju cim malo zahladi, isto tako ako se auto vozi stalno taj problem se rijedje desava, ali ako ostane makar 24h da se ne vozi onda vise nema sanse da se pali...isto tako svaki put kad sam ga poveo na servis promijene mi svecice(svakih 3 mjeseca okruglo ) koje kazu uopste ne rade...ali to ne rijesi problem..mijenjali su gumice ventila, radili dijagnostiku, cak mijenjali i senzor obrtaja i opet nista...mijenjali i jos neke djelove, pumpa za gorivo radi potpuno normalno, i ono sto meni jedino pada na pamet jeste da se auto iz nekog razloga "presauhuje" tj dobije vise goriva i kraj...
    ne znam da li sam bas bio jasan ali bilo kakva pomoc bi mi bila potrebna jer svaki put za servis bacim po 100eur i opet nista..roblem je i dalje tu...
    zato pomagajte ako imate bilo kakvu ideju

    pozdrav
    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    #2
    Ima jedan momak sa foruma TAXISTA, nesto mi je pominjao na Peugeot skupu, da ima problema cele serije tih motora, i da se odnose na glavljenje dizni,i na glavljenje ventila u motoru, i da on isto ima slicnih problema sa istim vozilom.

    E sad javice se on verovatno ako naleti na temu.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Senzor temperature vazduha, proveravan, menjan? Jeftin za zamenu, probaj, pa mozda i pomogne.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • malivuk406
        CBC Senator XXL
        • 04.04.2007
        • 490
        • Nbg

        #4
        maniac je pricao to...
        al ono sto se njemu su riknule dizne...
        navratice i on valjda ovde... ili dodji na skup, trebao bi i on da dodje...

        Comment

        • E_K_V
          CBC Senator
          • 09.05.2005
          • 220
          • Podgorica

          #5
          na skup ne mogu da dodjem jer sam iz Podgorice a sacekacu pa mozda neko od njih naleti na ovu temu i kaze mi sto da radim jer mi je vise ovoga problema preko glave
          FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

          there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

          Comment

          • dandzaman
            CBC Senator
            • 12.09.2007
            • 229
            • RockNrolla bg

            #6
            Originally posted by 206
            Senzor temperature vazduha, proveravan, menjan? Jeftin za zamenu, probaj, pa mozda i pomogne.
            moras krenuti od ovoga...

            Comment

            • maniac
              CBC Član
              • 07.04.2006
              • 91
              • NBG

              #7
              Pozdrav

              Veoma poznata situacija..
              Ako ga vozis sa gorivom ispod 1/4 i ako su ti senzori temperature ispravni probaj da napunis tank preko 3/4 i javi nam kako pali sledece jutro.

              Nekoliko mojih kolega i ja smo "zalecili" hladan start na taj nacin.
              Na jednoj 406ici je uradjen baj-pas na regulatoru pritiska na samoj pumpi,poseban regulator ugradjen pod haubom,mislim da je zamenjeno sito,i ubacen filter goriva jer ga fabricki nema( ni ja ga nemam ).Opran je tank ( mislim da se skida ceo trap zbog ovoga da bi oslobodio tank..)
              On nema vise problem sa paljenjem bez obzira na kolicinu goriva.

              Inace iste simptome sam i ja imao kao i ti i sada pali lepo
              http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

              Comment

              • E_K_V
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 220
                • Podgorica

                #8
                ne shvatih te sad najbolje ali ajde da pokusam nesto....


                znaci problem imam iskljucivo kad zahladni....cim je toplije auto radi kako treba....ono sto mene interesuje jeste kako da rijesim problem a da ne gledam koliko goriva imam u rezervoaru...

                koliko je sjutra trazim senzor temperature, a ako ti nije muka objasni mi ovaj drugi dio pored ciscenja rezervoara... tacnije ovaj dio Na jednoj 406ici je uradjen baj-pas na regulatoru pritiska na samoj pumpi,poseban regulator ugradjen pod haubom,mislim da je zamenjeno sito,i ubacen filter goriva jer ga fabricki nema

                p.s.

                gdje se kod njega nalazi senzor temperature vazduha???
                FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

                there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Verovatno se tako zaobilazi problem sa povarenim losim ili rastelovanim regulatorom pritiska goriva, koji je integrisan na pumpi i menja se u kompletu s njom - mada ja iskreno ne vidim kakve veze ima regulator pritiska goriva sa paljenjem na hladnom vremenu ali mozda propustam nesto, sta znam...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • maniac
                    CBC Član
                    • 07.04.2006
                    • 91
                    • NBG

                    #10
                    Nisam pricao nesto detaljnije sa vlasnikom tog auta,ali cu to obaviti do kraja nedelje i saznati detalje..
                    Kvalitet goriva,sama konstrukcija regulatora pritiska i same pumpe dovode do ovoga,koliko sam saznao ima veze sa temperaturom goriva u tanku i protokom istog kroz pumpu..
                    Meni je ovo zvucalo pomalo cudno jer sam merio pritisak na svom autu koji je prenocio na otvorenom (ne u garazi) dok je temperatura bila par stepeni i na manometru je nabio preko 4 bara samo na davanje kontakta ????
                    Ali od kako sam ga napunio pali bez problema bez obzira na temperaturu,a ponavljam imao sam identicnu situaciju kao i ti.
                    Senzor temperarture rashladne tecnosti se nalazi sa desne strane na glavi motora,imas konetkor i zavrtanj koji ga drzi.
                    Senzor temp vazduha ne znam gde se nalazi nisam ga skidao jer uvek pokazuje ispravne vrednosti pri dijagnosticiranju tako da mi nije bio interesantan.
                    Prvo proveri na dijagnostici vrednosti dok je auto hladan,znaci kada ocekujes problem,to bi moglo da ti ukaze na netacna davanja nekog od senzora temp. a u medjuvremenu natoci ti njega lepo i probaj

                    Nisam siguran da mi je kolega koji je resio problem trenutno u Beogradu,ali cim ga vidim,detaljnije cu pogledati sta je radio,pa javljam.
                    http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

                    Comment

                    • nnad
                      CBC Veteran
                      • 16.01.2008
                      • 171
                      • pancevo

                      #11
                      a zna li ko kako se dolazi do senzora temperature vazduha?

                      Comment

                      • maliomladinac
                        CBC Senator XXL
                        • 21.11.2008
                        • 995
                        • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                        #12
                        Pa neka logika mi je da se on nalazi na kucistu filtera za vazduh? Barem se tu nalazi kod mene na 807-ici...

                        If i was awake, i would think it was a dream!

                        Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                        061/665-94-23

                        Comment

                        Working...
                        X