Imam ovaj motor u 309. Auto je presao nesto preko 120.000km.
Dobro pali, dobro ide, potrosnja je normalna.
Ono sto me muci je potrosnja ulja, kao i pojava majonez taloga u rashladnoj tecnosti, vidi se na zidovima posude, kao i na cepu ulja, cep ulja pogotovo u hladnijim danima.
Potorsnja vode nije znacajna, bar do sada smo dosipali po koji deci mozda na pola godine.
Ulje se trosi oko 3- 4dc na 1000km.
Nije mi problem da dosipam to ulje i da cekiram vodu, jednom mesecno, samo se pitam da li ignorisanjem ovog stanja rizikujem neki veci kvar.
A opet auto ima 18 godina, pitanje i koliko se isplati to lickati?
Da li postoji neki trenutak koji treba prepoznati i reagovati, posto u servisu, kazu da teram to tako.
Polusinteiku menjam na 6000km. Rashladna tecnost je menjana skoro, i uradjen je tretman ciscenja, ali se majonez opet pravi.
Dobro pali, dobro ide, potrosnja je normalna.
Ono sto me muci je potrosnja ulja, kao i pojava majonez taloga u rashladnoj tecnosti, vidi se na zidovima posude, kao i na cepu ulja, cep ulja pogotovo u hladnijim danima.
Potorsnja vode nije znacajna, bar do sada smo dosipali po koji deci mozda na pola godine.
Ulje se trosi oko 3- 4dc na 1000km.
Nije mi problem da dosipam to ulje i da cekiram vodu, jednom mesecno, samo se pitam da li ignorisanjem ovog stanja rizikujem neki veci kvar.
A opet auto ima 18 godina, pitanje i koliko se isplati to lickati?
Da li postoji neki trenutak koji treba prepoznati i reagovati, posto u servisu, kazu da teram to tako.
Polusinteiku menjam na 6000km. Rashladna tecnost je menjana skoro, i uradjen je tretman ciscenja, ali se majonez opet pravi.
Comment