Imam problem sa caletovim Peugeot-om 106, traje vec neko vreme, ali je u poslednje vreme sve gore i gore...
Auto je 1997 godiste, presao 115.000 km, motor 954 cc / 33kw. Na stranu sto je motor po definiciji slab - sve losije i losije vuce - prodje i po 5-10 sek. od trenutka kad pritisnem gas dok on ne krene da vuce. Motor prelazi u vise obrtaje sa dodatkom gasa (nemam obrtomer, al po zvuku) , ali dok krene da vuce... katastrofa. Kvacilo hvata bas visoko, pa sam pomislio na lamelu i probao onu varijantu - 3. brzina, rucna i gas - i ugasio se, al kolko sam shvatio - to samo znaci da lamela nije SKROZ otisla.. Moje poznavanje kola je minimalno, pa su i neke samoinicijativne akcije vrlo ogranicene...
Sledece nedelje vozim auto kod majstora na redovan servis (treba i zupcasti da se menja) , pa cisto pitam vas sta da pitam ili predlozim majstoru... Mislio sam da se proveri lambda sonda, da se vidi u kakvom je stanju kvacilo, eventualno izmeri kompresija motora, ili nesto slicno.. Jos neka ideja??
Prosle godine sam zbog istog problema u manjem obimu( tada su se mnogo culi i ventili- na uzbrdici, recimo) isao kod majstora, koji je provozao auto i rekao - ma super ide(?!), pa to je 950 cc, a i nije vise nov auto... Ventili su stelovani, i tek su posle vise meseci prestali da se cuju...
Cale vozi auto, pa je ovo pola prepricano, jer do skoro nisam ni usao u njega par meseci sigurno ...
Probao sam i da ga izduvam ( cale vozi ko najgori penzioner -da ima obrtomer, taj obrtomer ne bi video 3000 rpm :O)), voznjom u visokim obrtajima 5-10 min, ali mislim da nije mnogo pomoglo...
Eto, to je situacija - ako neko ima ideju... nek pise...
pozdrav i hvala
ps. koja bi mogla biti cena zamene seta kvacila sa rukama?
Auto je 1997 godiste, presao 115.000 km, motor 954 cc / 33kw. Na stranu sto je motor po definiciji slab - sve losije i losije vuce - prodje i po 5-10 sek. od trenutka kad pritisnem gas dok on ne krene da vuce. Motor prelazi u vise obrtaje sa dodatkom gasa (nemam obrtomer, al po zvuku) , ali dok krene da vuce... katastrofa. Kvacilo hvata bas visoko, pa sam pomislio na lamelu i probao onu varijantu - 3. brzina, rucna i gas - i ugasio se, al kolko sam shvatio - to samo znaci da lamela nije SKROZ otisla.. Moje poznavanje kola je minimalno, pa su i neke samoinicijativne akcije vrlo ogranicene...
Sledece nedelje vozim auto kod majstora na redovan servis (treba i zupcasti da se menja) , pa cisto pitam vas sta da pitam ili predlozim majstoru... Mislio sam da se proveri lambda sonda, da se vidi u kakvom je stanju kvacilo, eventualno izmeri kompresija motora, ili nesto slicno.. Jos neka ideja??
Prosle godine sam zbog istog problema u manjem obimu( tada su se mnogo culi i ventili- na uzbrdici, recimo) isao kod majstora, koji je provozao auto i rekao - ma super ide(?!), pa to je 950 cc, a i nije vise nov auto... Ventili su stelovani, i tek su posle vise meseci prestali da se cuju...
Cale vozi auto, pa je ovo pola prepricano, jer do skoro nisam ni usao u njega par meseci sigurno ...
Probao sam i da ga izduvam ( cale vozi ko najgori penzioner -da ima obrtomer, taj obrtomer ne bi video 3000 rpm :O)), voznjom u visokim obrtajima 5-10 min, ali mislim da nije mnogo pomoglo...
Eto, to je situacija - ako neko ima ideju... nek pise...
pozdrav i hvala
ps. koja bi mogla biti cena zamene seta kvacila sa rukama?
Comment