Problem je sledeci i muci me vec skoro 2 godine.
Prvo jutarnje paljenje je ok sve do trenutka dok ne prebacim na plin. Kad prebacim na plin ler gasa nema (ako pustim gas auto se ugasi) Posle minut dva odrzavanja gasa na oko 1000 obrtaja ler proradi i dalje radi normalno. Medjutim kad se motor zagreje ako ga ugasim dok se ne ohladi tesko pali (dugo vergla) ako to verglanje prekinem sledece paljenje je moguce samo ako zatvorim dovod goriva klestima tad upali normalno.
Bio sam kod par majstora i niko nije ospeo da resi problem. Nadam se da ce neko sa foruma biti od koristi.
Nisam siguran ni da li su prvi i drugi problem povezani.
Na autu su zamenjeni razvodna kapa i ruka, ventili noseni na neko (elektronesto ne razumem se bas najbolje
) ciscenje, nove svecice, nov akumulator...
Prvo jutarnje paljenje je ok sve do trenutka dok ne prebacim na plin. Kad prebacim na plin ler gasa nema (ako pustim gas auto se ugasi) Posle minut dva odrzavanja gasa na oko 1000 obrtaja ler proradi i dalje radi normalno. Medjutim kad se motor zagreje ako ga ugasim dok se ne ohladi tesko pali (dugo vergla) ako to verglanje prekinem sledece paljenje je moguce samo ako zatvorim dovod goriva klestima tad upali normalno.
Bio sam kod par majstora i niko nije ospeo da resi problem. Nadam se da ce neko sa foruma biti od koristi.
Nisam siguran ni da li su prvi i drugi problem povezani.
Na autu su zamenjeni razvodna kapa i ruka, ventili noseni na neko (elektronesto ne razumem se bas najbolje

Comment