Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • saxphotos
    CBC Član
    • 02.05.2009
    • 74
    • Uzice

    Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

    Problem je sledeci i muci me vec skoro 2 godine.
    Prvo jutarnje paljenje je ok sve do trenutka dok ne prebacim na plin. Kad prebacim na plin ler gasa nema (ako pustim gas auto se ugasi) Posle minut dva odrzavanja gasa na oko 1000 obrtaja ler proradi i dalje radi normalno. Medjutim kad se motor zagreje ako ga ugasim dok se ne ohladi tesko pali (dugo vergla) ako to verglanje prekinem sledece paljenje je moguce samo ako zatvorim dovod goriva klestima tad upali normalno.
    Bio sam kod par majstora i niko nije ospeo da resi problem. Nadam se da ce neko sa foruma biti od koristi.
    Nisam siguran ni da li su prvi i drugi problem povezani.
    Na autu su zamenjeni razvodna kapa i ruka, ventili noseni na neko (elektronesto ne razumem se bas najbolje ) ciscenje, nove svecice, nov akumulator...
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #2
    Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

    Tipično mešanje goriva (plin-benzin). Moguć kvar na prekidaču gasnog uređaja, releju (ili šta je već ugrađeno) za isključenje brizganja benzina ili cure brizgaljke. Ako je motor sa karburatorom, proveriti/zameniti benzinski ventil. Posle toga obavezno podesiti gasni uređaj.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • Campione81
      CBC Član
      • 05.05.2009
      • 70
      • Sabac

      #3
      Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

      Probaj podesiti benz ventil da ne propusta ni malo kada je zatvoren ili kao sto je rekao Slavko zameni.
      Rece da si menjao razvodnik jel si stavio isto od TXE elektronski ili sa platinama.
      To su dobra auta imao sam nikada nije stao. Imam cak jos uvek rez.menjac od stranca za njega.
      Skini crevo goriva tamo gde ulazi u karburator i ubaci u flasu.Onda upali da radi na plin ako ide gorivo to je to.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

        Probaj da prešteluješ gasni uređaj.

        Comment

        • saxphotos
          CBC Član
          • 02.05.2009
          • 74
          • Uzice

          #5
          Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

          Originally posted by Campione81
          Rece da si menjao razvodnik jel si stavio isto od TXE elektronski ili sa platinama.
          Skini crevo goriva tamo gde ulazi u karburator i ubaci u flasu.
          Razvodnik je elektronski nema platine, a takodje nemam ni karburator.
          Posle idem da zemenim filter za plin pa cu videti i dal moze da pomogne da se presteluje uredjaj.

          Comment

          • Campione81
            CBC Član
            • 05.05.2009
            • 70
            • Sabac

            #6
            Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

            Pardon nisam video ucinilo mi se TSE 1.4

            Comment

            • saxphotos
              CBC Član
              • 02.05.2009
              • 74
              • Uzice

              #7
              Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

              Deo problema sa paljenjen kada je motor zagrejan sam resio zamenom filtera za TNG. Posle zamene pali odlicno i kada je zagrejan. Ostao mi je jos problem tog prvog jutarnjeg paljenja. i dalje pali na prvu ali ne prima gas muci se trokira ... Ako samo pokusam paljenje i odmah ga ugasim sledece paljenje ide normalno. I takodje ler gas i dalje pravi iste probleme ponekad se i ugasi kad stanem na semaforu ili raskrsnici ali samo u prvih 10-15 minuta voznje posle nema nikakvih problema.

              Comment

              • slavko_bgd
                CBC Senator XXL
                • 24.03.2009
                • 771
                • Batajnica
                • Stilo 1.6 16V MW

                #8
                Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

                Kako pališ auto, na plin ili na benzin?
                Ako pališ na plin, normalno je da ne radi normalno kada je hladan motor i isparivač.
                Ako pravi probleme na benzinu:
                1.moguće je da su neispravne benzinske dizne(curenje)-manifestuje se smradom benzina i crnim dimom iz izduva;
                2.Mešanje goriva (propušta gasni ventil i/ili isparivač, pogotovo ako je vakuumski)
                3.Neispravan senzor temperature motora(skini konektor sa senzora i vidi da li motor menja rad);
                4.Prljav filter vazduha ili difuzor u mešaču suviše mali (manjak vazduha)-skini mešač i probaj kako motor radi,s obzirom da ti je filter zamenjen;
                5.Napiši kako je isključeno napajanje motora benzinom:da li je isključena pumpa za gorivo ili dizne, pa da idemo dalje;
                6.Probaj sledeće: uveče završi vožnju na benzin. Skini "-" klemu sa akumulatora. Ujutro stavi klemu i probaj da upališ na benzin pa napiši šta se dešava,ima li neke promene.

                Krajnje je vreme da ti rešimo problem...
                Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                Comment

                • tasa
                  CBC Početnik
                  • 06.06.2009
                  • 1
                  • Leskovac

                  #9
                  Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

                  Drugari i ja ima sličan problem zbog koga sam se i učlanio pre par dana. Pomagajte!!! Vozim Renault 19 TXE 1.7 89' sa pogonom na benzin i TNG. Pre godinu dana, nakon što sam mu benz. rezervoar napunio do vrha i potrošio to gorivo do dozvoljene granice ( da ne ostavim pumpu na suvom) auto je počeo da trokira. Obavezno ga palim na benzin i tu zeza, retko kad upali iz prve. Krenem pređem do kilometra i dečko počinje da trokira,trese se, gubi gas i broj obtara pada na 500, onda sam podiđže gas i broj obrataja, i tako u nedogled. Ako ne reagujem posle nekoliko opisanih oscilacija auto se ugasi, a onda mi za paljenje treba duže verglanje. Ako ga u trenucima trokiranja prebacim na plin, auto krene normalno . Posle par kilometara ga prebacim ponovo na benzin, nema više trokiranja ali stičem utisak da mi auto bolje vuče na plin nego na benzin. Već godinu dana obilazim majstore u Leskovcu, bio sam i u servisu "Krunić" u Nišu, ali ti dobri momci za nekoliko sati rada, uz zamenu više delova, nisu mogli da otkriju uzrok mojih nevolja. Tražili su da im ostavim auto, ali nisam u prilici da to učinim ( bar ne za sada). Do sada sam promenio svećice, filtere za gorivo i vazduh, razvodnu kapu, čistio dizne i proveravao prisak pumpe za gorivo - sve je OK. Proveravao sam delove koji regulišu automatski gas, majstori kažu da problem nije u njima. Menjao sam i "kompjutrer" (tako ga barem ovde zovu), ali ništa. Evo još nekolio detalja problema. Kada se auto pri radu na benzin zagreje, broj obrtaja varira od 800 do 1100, i to je izraženije zimi. Često se dešava da slabo vuče, ali ima perioda kada reaguje na papučicu gasa kao blesav...
                  Uz sve ovo od nedavno zeza i na pogon na TNG. Pri hladnom motoru sve je ok, ali kad se zagreje prilikom pritiska na kvačilo i puštanje gasa, broj obrtaja padne ispod 500 upali se trenutno lampica sa slikom akumulatora, pa se gas oet vrati u normalu, ali se mnogo puta i ugasi.
                  Još jednom pomagaj ko može, jer mi je ovo prvi auto, već sam boga uložio u zamenu mehaničkih delova( torzija, svi amortizeri, sve u prednjem trapu, kočione emente, lagere....), konsultovao brojne majstore oko problema koji sam opisao !!!

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    #10
                    Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

                    @TASA

                    Rešenje tvog problema ti je izmaklo za dlaku kad si bio u servisu "KRUNIĆ".
                    Sledeći put se organizuj, najavi im se, zakaži servis i ostavi auto dok ti ne reše problem.
                    Kad te pozovu da je gotovo, idi po auto,plati i vozi.
                    Poznajem lično Milana Nedeljkovića, čoveka koji radi u tom servisu.
                    Odličan servis, odlični majstori, samo im daj auto pa nek rade....

                    Pozdrav
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • saxphotos
                      CBC Član
                      • 02.05.2009
                      • 74
                      • Uzice

                      #11
                      Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

                      Originally posted by slavko_bgd
                      Kako pališ auto, na plin ili na benzin?
                      Ako pališ na plin, normalno je da ne radi normalno kada je hladan motor i isparivač.
                      Ako pravi probleme na benzinu:
                      1.moguće je da su neispravne benzinske dizne(curenje)-manifestuje se smradom benzina i crnim dimom iz izduva;
                      2.Mešanje goriva (propušta gasni ventil i/ili isparivač, pogotovo ako je vakuumski)
                      3.Neispravan senzor temperature motora(skini konektor sa senzora i vidi da li motor menja rad);
                      4.Prljav filter vazduha ili difuzor u mešaču suviše mali (manjak vazduha)-skini mešač i probaj kako motor radi,s obzirom da ti je filter zamenjen;
                      5.Napiši kako je isključeno napajanje motora benzinom:da li je isključena pumpa za gorivo ili dizne, pa da idemo dalje;
                      6.Probaj sledeće: uveče završi vožnju na benzin. Skini "-" klemu sa akumulatora. Ujutro stavi klemu i probaj da upališ na benzin pa napiši šta se dešava,ima li neke promene.

                      Krajnje je vreme da ti rešimo problem...
                      E pa drugari evo mene ponovo. Malo posle mog poslednjeg posta alanser je riknuo nacisto tacnije rotor alansera i zamenjen je novim. Posle te zamene paljenje je bilo mnogo bolje desavalo se da zavergla malo duze ali se sve svodilo na 3-4 sekunde verglanja. Zadnjih par dana sve je krenulo po starom
                      Auto palim uvek na benzin takav je sistem pali na benzin i prebacuje na plin na 2000 obrtaja.
                      1.Crnog dima iz izduva nema. Smrad benzina u normalni uslovima nema javi se samo pri dugom verglanju.
                      2. Mesanje goriva takodje otpada ( bio sam kod majstora koji ugradjuje prlin i kaze da nije to i da je sve sa plinskim sistemom OK. (
                      3. Senzor temperature nije proveren mada ne verujem ni da je to jer se problem oko paljenja javlja i pri hladnom i pri toplom motoru. Mada nije iskljuceno 100%
                      4.Mislim da nije ni do filtera za vazduh jer je problem bio prisutan i posle zamene istog.
                      5. Pumpa radi neprestano ne iskljucuje se nikad. Napajanje se gasi direktno na diznama.
                      6. Skidan je akumulator menjan punjen kuci ... Skoro je zamenjen i novim.
                      Epa sta sad raditi kom majstoru ici? Elektricar? Meganicar? Plin?
                      Polako pocinjem da sumnjam da mu nema pomoci.
                      I jedna mala napomena kad nece da upali krenem verglanje i ako nastavim duze 10-15 sekundi on upali. Ako sam na minimalnoj nizbrdici auto palim na gur i tada hvata na prvu minimalna brzina pustim kvacilo i momentalno je upalio. Pitam se u cemu je razlka kad alanser okrece i kada je na gur zasto tad kreshe na prvu
                      Svaka ideja i pomoc je dobrodosla.

                      Comment

                      • saxphotos
                        CBC Član
                        • 02.05.2009
                        • 74
                        • Uzice

                        #12
                        Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

                        Danas sam primetio jos jednu stvar, a to je da ustvari rendzo upali i radi na nekom mnogo malom broju obrtaja. Taj rad je skoro neprimetan. Testirao sam par puta kad krene da vergla pojavi se jako mala razlika u zvuku tad ako pustim kljuc i stisnem papucicu gasa on upali. Osecaj je takav kao da ste auto upalili bez kljuca posto izmedju pustanja kljuca i "paljena" prodju 2-3 sekunde.
                        I imam 2 pitanja cemu sluzi ova spravica oznacena brojem 1? I sta je crna kutijica oznacena brojem dva ( do nje dolazi struja i neko tanko crevo vidi se na prvoj slici)?


                        Comment

                        • saxphotos
                          CBC Član
                          • 02.05.2009
                          • 74
                          • Uzice

                          #13
                          Re: Renault 11 TXE 1.7 90' PROBLEM sa ler gasom i paljenjem

                          Deo problema resen. Zamenjena stvarcica pod brojem 1 (Regulise ler gas i automatski saug) Medjutim Problem sa paljenjem je i dalje ostao.
                          Majstor je sumnjao na "gornju tacku paljenja" ali nije ni to. Merio kompresiju ona odlicna. . . a moj problem i dalje prisutan.
                          Elektirar koji je pregledao struju sumnja da mi nije uredu " automat za temperaturu za kompjuter" (to su njegove reci) U Uzicu po radnjama nemaju pojma sta je to da li neko zna kako da nadjem pravi naziv tog cuda. Nalazi se ispod stavke pod brojem 1 sa gornje slike u bloku motora.

                          Comment

                          Working...
                          X