Peugeot,motor TU5J2-teorijsko pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bogyb
    CBC Član
    • 08.06.2007
    • 19
    • Beograd

    Peugeot,motor TU5J2-teorijsko pitanje

    Imam dva pitanja,pa ako bi bio neko ljubazan da odgovori ko to zna.

    Prvo je vezano za pritisak goriva u sistemu.Kod davanja kontakta,cuje se kratko zujanje pumpe za gorivo dok ne postigne pritisak u instalaciji,a onda stane.Sta iskljucuje pumpu u trenutku kada postigne pritisak,a motor se ne startuje.Odnosno,blize,ko daje informaciju da je pritisak postignut,jer ocigledno da to nije regulator pritiska goriva.

    Drugo se odnosi na step motor.Posto on ne radi u sistemu sa povratnom spregom,kako ECU "zna" u kom se polozaju on nalazi.Dali je potrebna neka kalibracija step motora kod ugradnje,jer god montaze-demontaze moze doci do slucajnog pomeranja osovine tako da ventil za dotok ekstra vazduha moze biti vise ili manje otvoren,a tada nastupa "veselje" sa radom motora.

    Unapred hvala svima oko odgovora.
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    Re: Peugeot,motor TU5J2-teorijsko pitanje

    pumpu pali ecu pri davanju kontakta, i ona radi oko 2-5 sekundi zavisno od sistema a podesena je prosto vremenski.
    na nekim sistemima npr fiat bravo, kad jednom das kontakt i opet ga iskljucis pa ponovo das a proslo je manje od 10 sekundi od iskljucivanja on nece da pali pumpu... sistem je prost do bola , nema pameti nikakve...

    Step motor radi u sistem u sa povratnom spregom, ali u regulaciji praznog hoda. on pretpostavlja da je zatvoren ali se u radu adaptira i uci nultu poziciju dok broji korake. pozicioner nema...

    Comment

    Working...
    X