Imam dva pitanja,pa ako bi bio neko ljubazan da odgovori ko to zna.
Prvo je vezano za pritisak goriva u sistemu.Kod davanja kontakta,cuje se kratko zujanje pumpe za gorivo dok ne postigne pritisak u instalaciji,a onda stane.Sta iskljucuje pumpu u trenutku kada postigne pritisak,a motor se ne startuje.Odnosno,blize,ko daje informaciju da je pritisak postignut,jer ocigledno da to nije regulator pritiska goriva.
Drugo se odnosi na step motor.Posto on ne radi u sistemu sa povratnom spregom,kako ECU "zna" u kom se polozaju on nalazi.Dali je potrebna neka kalibracija step motora kod ugradnje,jer god montaze-demontaze moze doci do slucajnog pomeranja osovine tako da ventil za dotok ekstra vazduha moze biti vise ili manje otvoren,a tada nastupa "veselje" sa radom motora.
Unapred hvala svima oko odgovora.
Prvo je vezano za pritisak goriva u sistemu.Kod davanja kontakta,cuje se kratko zujanje pumpe za gorivo dok ne postigne pritisak u instalaciji,a onda stane.Sta iskljucuje pumpu u trenutku kada postigne pritisak,a motor se ne startuje.Odnosno,blize,ko daje informaciju da je pritisak postignut,jer ocigledno da to nije regulator pritiska goriva.
Drugo se odnosi na step motor.Posto on ne radi u sistemu sa povratnom spregom,kako ECU "zna" u kom se polozaju on nalazi.Dali je potrebna neka kalibracija step motora kod ugradnje,jer god montaze-demontaze moze doci do slucajnog pomeranja osovine tako da ventil za dotok ekstra vazduha moze biti vise ili manje otvoren,a tada nastupa "veselje" sa radom motora.
Unapred hvala svima oko odgovora.
Comment