pezo 405 plavi dim iz auspuha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dinokuhar
    CBC Početnik
    • 28.10.2007
    • 5
    • sarajevo

    pezo 405 plavi dim iz auspuha

    Pozdravljam vas, Dino iz Sarajeva, pitam za objasnjenje, plavi dim iz mog 1.8 benzin motora 87 kw, samo na auspuhu, kada otvorim poklopac za ulje nema dima, ali sam primijetio da mi trosi vise ulja.Nisam strucnjak ali pretpostavljam da su uljne karike.Molim da mi neko odgovori da li je to znak da su karike dotrajale(puklaili sl.) i treba ih mijenjati ili moze biti mozda i do tiflona(valjda me razumijete) tako mi neki prijatelji govore. Da li se mijenjaju sve karike , znaci uljne i kompresione u tom slucaju i imate li predstavu koliko to kosta ugrubo jer je ovo motor 94 godina i nije isplatno bas puno ulagati , naravno ako to nije neka velika suma.Volim ovog pezoa ali me guli stalno i nemam bas nekih para ali bih ga volio ipak popraviti.Vozim pezoe od 1996 i nekako sam navikao na njih. Hvala svima koji mi daju neki strucan odgovor..pozzzz
  • xenoks
    CBC Član
    • 12.12.2008
    • 40
    • Krusevac

    #2
    Re: pezo 405 plavi dim iz auspuha

    Ako ti je ostatak auta u dobrom stanju, sto se ne isplati ulagati u motor. A kad menjas karike normalno je da ih sve zamenis.
    Nemam potpis zbog pr***la

    Comment

    • nina996
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2009
      • 324
      • leskovac

      #3
      Re: pezo 405 plavi dim iz auspuha

      moze da se desi da su gumice ventila,vodjice a sto se tice karika menjaju se u kompletu kompresiona,uljna i brisajuca za jedan cilindar pa puta 4cilindra i letece lagere obavezno
      Pirke

      Comment

      • VR6
        CBC Senator XXL
        • 31.10.2004
        • 512
        • Sarajevo

        #4
        Re: pezo 405 plavi dim iz auspuha

        Izvadi ono crijevce sto ide iz motora u kutiju zracnog filtera kad motor radi i vidi jel pusi ulje tamo, ak ne pusi, vjerovatno su ti gumice ventila otisle.

        Najbolje ti je da izmjeris kompresiju, to ti je 20-ak KM, ev ti nesto vezano za to... Ako je u nekom od cilindara los pritisak, potrebno je kroz rupu od svjecice nasuti tanki sloj ulja u cilindar i ponoviti mjerenje kompresije. Ako dodatno ulje poboljsa pritisak u cilindru, to sugerise na potrosene karike ili stjenke cilindra. U slucaju da dodatno ulje nije poboljsalo kompresiju, to sugerise na “progorene” ventile ili dihtung. Losa ocitanja dva susjedna cilindra gotovo sigurno sugerisu na progoren dihtung izmedju njih, u ovom slucaju ce vjerovatno doci do mjesanja rashladne tekucine sa uljem motora. Ako jedan cilindar ima 20 posto manji pritisak i motor radi nemirno u leru, uzrok bi mogao biti potrosen brijeg na bregastoj osovini. S druge strane, ako je kompresija visa nego bi trebala biti, prostor za sagorijevanje je vjerovatno oblozen naslagama ugljika. Ovo se rjesava skidanjem glave motora i uklanjanjem naslaga.

        Comment

        • cxfranc
          CBC Početnik
          • 25.12.2009
          • 3
          • SLO Celje

          #5
          Re: pezo 405 plavi dim iz auspuha

          Velika mogućnost postoji, da su "tefloni". To su brtvila na stablima ventila. Stavi 8mm Goetze brtvilo i kraj plavog dima na izduvu. Treba skinuti glavu, mjenjati osno brtvilo(semering) bregaste osovine i brtvilo glave 1,6mm pod uslovom, da si glavu prije poravnao(brušenje). Uradi još zaptivanje tanjira ventila(brušenje) i Pežo če da radi kako treba.
          Cx Franc

          Comment

          Working...
          X