PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sabacdarko
    CBC Član
    • 27.01.2010
    • 10
    • sabac

    PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

    Pozz svima...
    Javljam se po prvi put i nadam see resenju problema.
    naime, o cemu se radi? Auto sam kupio sa upaljenom lampicom od katalizatora. Pri paljenju ler gas je katastrofalan, auto se trese, neravnomerno radi a cak se i gasi sve dok ne postigne radnu temperaturu i tad prestaje problem. Imam jos jedan problem a to je start u prvoj i drugoj brzini gde ispod 3000 obrtaja auto slabije vuce u odnosu na vece obrtaje gde postize svoj maksimum. Zvao sam x servisa, svi mi ukazuju na dijagnostiku i wins motora. Sta da radim, pomozite!
  • Alexandro
    CBC Član
    • 11.09.2009
    • 31
    • Beograd

    #2
    Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

    Prijavljuje li ti neku gresku jos ili samo to za katalizator ... jer nesto mi ne deluje to na katalizator ... ovo sve sto si opisao se desava na benzinu ili na plinu ??? jer moguce je da ti prerano prebacuje na gas i da motor dok je hladan ne radi na gas kako treba ... recimo sequent uredjaj prebacuje na plin na temp vode od oko 40c sto znaci da po ovoj zimi moras dosta na benz da se vozis u pocetku ... koji uredjaj gasni imas ??? u svakom slucaju bi trebalo da odes kod nekog na dijagnostiku da ti pogledaju sve parametre rada motora ... nekako bez toga su samo nagadjanja ...
    Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti

    Comment

    • sabacdarko
      CBC Član
      • 27.01.2010
      • 10
      • sabac

      #3
      Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

      samo mi se pali lapica i izbacuje mi na displeju BEZ PSOVANJA NA FORUMU!!!Uredjaj je lovato i kostao je poprilicno.Uvek pali na ben.i prebacuje sam na plin nakon odredjenog vremena,sto se tice tem.brzo postize radnu.Problem je u sustini samo tih 10min.pri palenju,sto me izludjuje.Bio je na dijagnostici danas sve je ok osim prve sonde koja je ispravna ali je kako kaze majstor mrtva.Sonda nema efekta kada je plin u pitanju osim fabrickog ,ali meni se to desava i na ben.

      Comment

      • Alexandro
        CBC Član
        • 11.09.2009
        • 31
        • Beograd

        #4
        Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

        Pa ako je ta sonda mrtva i u radu na benz moraces da je menjas svakako ... jer pug-ovi imaju takav BSI i zbog njega su velike tuzibabe placu za svaku sitnicu ... jer ti moras dovesti auto u ok stanje u radu na benz pa onda gas ...
        Ne postoji izgubljeno vreme, postoje samo izgubljeni zivoti

        Comment

        • sabacdarko
          CBC Član
          • 27.01.2010
          • 10
          • sabac

          #5
          Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

          Jedini pravi odgovor koji sam dobio po pitanju sonde bio je od drugara koji je imao isti problem.
          On je stavio novu sondu koja je odlicno radila na benzinu. Problem je u gasu jer kompijuter ne daje signal sondi i tu se javlja grrska. Samim tim sto je kompijuter ocitao gresku sonda ostaje "mrtva". Taj problem je resen fabrickim gas uredjajem ili ubacivanjem nekog "cipa" koji bri pri radu na plin davao lazni signal sondi kako bi normalno radila. On jos nije nasao majstora koji moze da garantuje da se problem vise nece javljati.
          Postoji jedan majstor u MS autu, zove se Zoran, ugradio je to na par vozila i dalo je dobre rezultate a cak to ne kosta mnogo.
          Da li uopste ista raditi ili voziti tako?

          Comment

          • maniac
            CBC Član
            • 07.04.2006
            • 91
            • NBG

            #6
            Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

            Da li je RFN motor?
            http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

              Originally posted by sabacdarko
              Jedini pravi odgovor koji sam dobio po pitanju sonde bio je od drugara koji je imao isti problem.
              On je stavio novu sondu koja je odlicno radila na benzinu. Problem je u gasu jer kompijuter ne daje signal sondi i tu se javlja grrska. Samim tim sto je kompijuter ocitao gresku sonda ostaje "mrtva". Taj problem je resen fabrickim gas uredjajem ili ubacivanjem nekog "cipa" koji bri pri radu na plin davao lazni signal sondi kako bi normalno radila. On jos nije nasao majstora koji moze da garantuje da se problem vise nece javljati.
              Postoji jedan majstor u MS autu, zove se Zoran, ugradio je to na par vozila i dalo je dobre rezultate a cak to ne kosta mnogo.
              Da li uopste ista raditi ili voziti tako?
              Kompjuter ne daje signal sondi nego obrnuto. Ako je sonda mrtva onda je mrtva i na benzin, gas, dizel i karamele... Ako sonda pokazuje "nepromenljivo" stanje ne mora značiti da je neispravna jer stanje može stvarno biti takvo, mnogo ili premalo goriva. Stvar je do podešavanja ako je sonda ispravna. Da li je ispravna može da se utvrdi na drugi način kao i da li ima previše ili premalo goriva.

              Majstori iz primera lupetaju.
              Lažiranjem signala ili isključivanjem lambda sonde kad radi na plinu (što mu dodje isto) je loš način gašenja sijalice jer motor može da strada od presiromašne smeše.

              Da li uopste ista raditi ili voziti tako?
              Treba prekontrolisati podešenost gasnog uredjaja i to ozbiljno da ne bi došlo do kvara motora.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • vlnikolic
                CBC Član
                • 09.07.2007
                • 97
                • Zemun
                • Honda Jazz 1.4 iDsi

                #8
                Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                Pravi majstor se javio sa istom konstatacijom dok sam kucao post hehe. Treba otkloniti i zabludu da ne postoje "fabrickog uredjaja", vec samo pojedini proizvodjaci ugradjuju opremu renomiranih proizvodjaca autogas uredjaja. Ako je stvar tako postavljena "punto na gas", kako ga reklamiraju, je auto sa drugacijim uredjajem nego isti taj punto sa Landirenco uredjajem ugradjenim kod pismenog majstora.
                A sto se tice tvog problema, ja sam prosao kroz istu pricu. Naime upaljena lampisa sa greskom vezanom za funkcionalnost katalizatora, auto nemirno radi na leru ne prima gas dok se ne zagreje, na visokim obrtajima lepo prima gas. Ociscene dizne i problme nestao kao rukom odnesen. To je poseldica ne vozenja na benzin, znaci vozis na plin ali bogami i na benzin, ali ne samo dok ne prebaci, nego i povermeno na duzim relacijama. Samo da dodam najbolje je ocistiti dizne ultrazvucno kod majstora koji to radi profi nego Wins metoda, to je moja preporuka. Poz

                Comment

                • sabacdarko
                  CBC Član
                  • 27.01.2010
                  • 10
                  • sabac

                  #9
                  Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                  Da li si upucen sa ciscenjem leptira na usisnoj grani? Jas am skidao poklopac na kojem imam KN filter, leptir je prljav i ima naslaga masnoce i prljavstinje. Ima li to kakve veze sto se tice rada motora i primanja gasa? Jer, desava mi se cesto kada u mestu dodam pun gas da prvo malo prroguta a zatim postize obrtaje. Inace, do 3000 obrtaja slabije vuce a posle toga imam utisak da je duplo jaci. Da li je to normalno ili je to samo kod mene problem? Da li bi ja sam mogao da ocistim taj leptir, malo me buni elektronika na njemu jer je ima dosta a bojim se da nesto ne zeznem???

                  Comment

                  • vlnikolic
                    CBC Član
                    • 09.07.2007
                    • 97
                    • Zemun
                    • Honda Jazz 1.4 iDsi

                    #10
                    Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                    Ako nisi siguran sta radis onda bolje ne diraj nista, to je zlatno pravilo. Moj glas ide ciscenju dizni 99%, a normalno valja ocistiti i leptir u**** nece biti viska. Inace je ciscenje dizni oko 40e.

                    Comment

                    • sabacdarko
                      CBC Član
                      • 27.01.2010
                      • 10
                      • sabac

                      #11
                      Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                      Da li bi problem mogli da mi rese momci iz krburator servisa?

                      Comment

                      • vlnikolic
                        CBC Član
                        • 09.07.2007
                        • 97
                        • Zemun
                        • Honda Jazz 1.4 iDsi

                        #12
                        Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                        Ciscenje dizni podrazumeva postojanje odgovarajuce opreme, najbolje je otici kod nekog ko se time bavi. Ako odes kod nekih dunstera i zeznu ti dizne onda ce prica imati jako los epilog, posto jedna dizna kosta boga oca. Pamet u glavu kod koga ides.

                        Comment

                        • sabacdarko
                          CBC Član
                          • 27.01.2010
                          • 10
                          • sabac

                          #13
                          Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                          u Sapcu su svi majsori i svi znaju da rade (cast izuzecima )na isto pitanje 1000000 razliciti odgovora,da poludi covek.dali ti mozes da mi preporucis nekog dobrog majstora koji je koji je vec upucen u ovaj problem i ima resenjE! (pa neka kosta koliko kosta).

                          Comment

                          • vlnikolic
                            CBC Član
                            • 09.07.2007
                            • 97
                            • Zemun
                            • Honda Jazz 1.4 iDsi

                            #14
                            Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                            Nazalost neznam ni jednog u Sapcu. U BG sam radio kod Ninica u Mirijevu i lik je skroz ok.

                            Comment

                            • sabacdarko
                              CBC Član
                              • 27.01.2010
                              • 10
                              • sabac

                              #15
                              Re: PEOGEUT 307 2.0 100KW. BENZIN-GAS

                              KAKO DA DODJEM DO BR. TEL. POSTO SAM CESTO U BGD.

                              Comment

                              Working...
                              X