Postovani poznavaoci Renault automobila. Imam jako veliki problem i potrebna mi je pomoc. Naime, upalila mi se lampica CHECK INJECTION i turbina je prestala da se pali. Otisao sam kod svog majstora koji mi je rekao da je zapusen Katalizator i da postoje dve opcije. Da pokusa da ga ocisti (100e, a 10% sansi da ce uspeti) ili zamena 1022 eura samo deo. Ja sam bio zatecen, premda je auto presao oko 125.000, a takav kvar...
Kada sam se vracao od njega, video sam bilbord za jednu kucu i na njemu je pisalo servis katalizatora. U tom trenutku, to mi je bilo kao znak sa neba... Otisao sam kod njih i majstor mi je rekao da nema svrhe to da menjam, to je bacanje para. Rekao je da ce da mi izvadi katalizator za 16.000, stavice mi lonac i problem je resen. Malo ce biti povecanja emisija gasova, ali je problem resen i turbina ce raditi.
Ja sam izvagao i shvatio da za mnogo manje para, mogu da sredim auto. naravno, ostavio sam ga majstoru, on je sve odradio i lampice su se pogasile, turbina se pali...
Nakon toga, kada sam krenuo na put i izasao na auto put, auto je krenuo da dimi kao da ide na loz ulje. Jako je eprijatan prizor, posto sam ja u dusi perfekcionista.
Pozvao sam svog majstora i on mi je rekao da to nikako nisam smeo da uradim. Da auto mora da ima katalizator i da ne smem bez njega da vozim jer moze da ode turbina, a i motor. Sa druge strane, sledeci majstor na sajmu automobila mi preporucuje da uradim isto to sto sam i uradio, a kaze mi da je razlog za dimljenje to sto dizne treba da se srede. (Moj majstor kaze da to nema veze sa diznama i da se dimi jer nema katalizatora)
Molim vas da mi objasnite da li je bitno da auto ima katalizator i zasto? Zasto mi auto dimi... U pitanju je Laguna II 2006. godiste, 1.9dci, 110KS.
Polako pocinjem da gubim strpljenje i razmisljam se da prodam auto ukoliko toliko para mora da se ulozi...
Kada sam se vracao od njega, video sam bilbord za jednu kucu i na njemu je pisalo servis katalizatora. U tom trenutku, to mi je bilo kao znak sa neba... Otisao sam kod njih i majstor mi je rekao da nema svrhe to da menjam, to je bacanje para. Rekao je da ce da mi izvadi katalizator za 16.000, stavice mi lonac i problem je resen. Malo ce biti povecanja emisija gasova, ali je problem resen i turbina ce raditi.
Ja sam izvagao i shvatio da za mnogo manje para, mogu da sredim auto. naravno, ostavio sam ga majstoru, on je sve odradio i lampice su se pogasile, turbina se pali...
Nakon toga, kada sam krenuo na put i izasao na auto put, auto je krenuo da dimi kao da ide na loz ulje. Jako je eprijatan prizor, posto sam ja u dusi perfekcionista.
Pozvao sam svog majstora i on mi je rekao da to nikako nisam smeo da uradim. Da auto mora da ima katalizator i da ne smem bez njega da vozim jer moze da ode turbina, a i motor. Sa druge strane, sledeci majstor na sajmu automobila mi preporucuje da uradim isto to sto sam i uradio, a kaze mi da je razlog za dimljenje to sto dizne treba da se srede. (Moj majstor kaze da to nema veze sa diznama i da se dimi jer nema katalizatora)
Molim vas da mi objasnite da li je bitno da auto ima katalizator i zasto? Zasto mi auto dimi... U pitanju je Laguna II 2006. godiste, 1.9dci, 110KS.
Polako pocinjem da gubim strpljenje i razmisljam se da prodam auto ukoliko toliko para mora da se ulozi...
Comment