Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lestatella
    CBC Početnik
    • 17.08.2010
    • 3
    • Beograd

    Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

    Gospodo, pomagajte

    sinoc mi je auto, Peugeot 406, benzinac, 2.0, 135 ks, 1997. godiste, presao 140 000 km, doziveo u cuvenoj rupi na okretnici tramvaja na banovom brdu hidrosok. Stao je u voznji . Trenutno je kod majstora, gde je ustanovljeno da nema kompresiju na dva cilindra, a na dva mu je slaba.usisna grana je ubacila vodu u motor.Jos nisu otvorili motor, ne mogu da ga uzmu u rad jos dva dana, a kazu da je verovatno iskrivio ventile, a mozda i kliove i klipnjacuDa li je neko imao iskustva s ovim i da li imate ideju koliko moze da kosta ta polugeneralna?

    Hvala unapred.
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

    Nema tu polugeneralne,kad se desi hidroudar stradaju klipnjace......
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • Lestatella
      CBC Početnik
      • 17.08.2010
      • 3
      • Beograd

      #3
      Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

      Znaci, totalna propast, tj generalna...auuuuu,a motor je bio savrsen, nikad nikakav kvar...
      Hvala, u svakom slucaju.

      Comment

      • djape1977
        CBC Senator XXL
        • 08.03.2008
        • 401
        • bg
        • fiat 132 i lada 2103

        #4
        Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

        nije generalna. ne moras da menjas hilzne ni da obradjujes radilicu. verovatno ne moras ni da menjas klipove ni karike.
        otvaranje motora svakako, zamena ventila najverovatnije i klipnjaca. glava motor a obavezno na test da se proveri da nije i ona pukla. nova garnitura dihtunga i teraj. ako motor do sad nije trosio ulje ne daj im da menjaju gumice ventila, tj bolje vratiti stare ako je moguce i ako nisu istrosene. svi delovi koje kupis ce biti losijeg kvaliteta od originalnih tako da teorija ajde da izmenjamo i karike, gumice i lezajeve radilice kad je vec otvoren motor ne pije vodu izuzev ako je nesto bas sj****
        koliko ce da kosta? generalka bi bila bar 1000e a ovo ce da bude mnogo manje.

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #5
          Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

          Ima ovde majstora kod kojih kad dodjes da zamenis lezaj tocka, oni poginu ubedjujuci te da ne valja ni disk, ni plocice ni sajla rucne itd. itd.

          Hocu da kazem da uzmes misljenje sa par mesta, ne mora to da bude tako strasno... mozda ti se posreci pa zamenis 2 klipnjace i dihtung ... A mozda nemas srece, ali najjeftinije ti je da imas 100% tacnu dijagnozu pre nego sto krenes da placas...
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

            - Kod 2.0 motora hilzne se ni ne menjaju, niti ih je moguce zameniti.
            - Zamena klipova najverovatnije nije potrebna, ali provera da neki nije zveknuo, sto je moguce - svakako jeste.
            - Vracanje starih karika na taj otvaran motor je recept za ponovno otvaranje jer ce poceti da trosi ulje.
            - Ako je neki ventil kriv, stradace vodjice, obavezno. Njihova zamena zahteva i vadjenje gumica, koje nije obavezno zameniti ali za cenu koliko kostaju malo je glupo, jer kostaju smesno malo.
            - Zasto bi svi delovi koje kupis bili losiji od originalnih, ne razumem...? Kod ventila, recimo - slobodno moze da kupi MiV ventile za taj motor - par puta jeftiniji nego u ovlastenom servisu, a bas taj MiV i pravi ventile za fabricku ugradnju u taj motor.
            - Lezajevi radilice i kontrola iste se OBAVEZNO radi, jer krivljenje klipnjace nije zanemarljiva stvar, kao ni opterecenje koje napravi na lezajeve i radilicu prilikom krivljenja. Zamena lezajeva posle navedenog kvara nije nesto sto se moze podvesti pod majstorski hir, to je prva stvar koja ce stradati posle klipnjaca.

            Ono sto bi trebalo uraditi ako se taj motor otvara je kontrola glave, ventila, vodjica, njeno OBAVEZNO ravnanje pri ponovnoj montazi, kontrola i zamena po potrebi klipova (verovatno nijedan) i klipnjaca (verovatno sve, jer se krive kao spagete), zamena karika sa obaveznim honovanjem, kontrola radilice, i obavezna zamena lezecih i letecih lezajeva. Pod pretpostavkom da su klipnjace krive (sto NE MOZE da se proveri na oko, samo i iskljucivo masinom) i da se sve gore navedeno uradi kako treba, tesko da ce kostati manje od 1.000 EUR.

            Uglavnom, ako cena reparacije predje 1000-1200 EUR ne isplati se, jer motor istog tipa sa sve prepakivanjem moze da se nadje za oko 1500 EUR.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

              Originally posted by RANK
              Ima ovde majstora kod kojih kad dodjes da zamenis lezaj tocka, oni poginu ubedjujuci te da ne valja ni disk, ni plocice ni sajla rucne itd. itd.

              Hocu da kazem da uzmes misljenje sa par mesta, ne mora to da bude tako strasno... mozda ti se posreci pa zamenis 2 klipnjace i dihtung ... A mozda nemas srece, ali najjeftinije ti je da imas 100% tacnu dijagnozu pre nego sto krenes da placas...
              Da se zameni klipnjaca MORA da se skine glava. To povlaci sledece stvari:
              testiranje glave(hidrotest)
              sredjivanje vodjica i ventila pa tek onda ravnjanje.
              novi srafovi glave

              da bi skinuo glavu mora da ga razupci,fabrika je rekla da je kais za jednu montazu i da se NE SME stavljati koriscen.....majstor nece raditi kais i glavu bez spanera jer se naravno ocekuje garancija.

              kada se vidi u kakvom je stanju donji deo motora onda ce MERE radilice,hilzni i klipova doneti presudu i tu se ne pita ni on ni majstor .

              Nece biti jeftino ak ose uradi kako treba kod majstora koji postuje osnove mehanike a ne tudjeg novcanika.....
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • Lestatella
                CBC Početnik
                • 17.08.2010
                • 3
                • Beograd

                #8
                Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                Hvala vam svima, cim ovaj majstor kod koga je auto odslepovan, a gde sam kola i odrzavala, pogleda situaciju i otvori motor, javicu sta je sve upropasceno.On mi je napomenuo svakako ventile, obradu glave, testiranje glave, zamenu kaisa i vecinu stvari koju i Gavra navodi, jedino sad molim Boga da nije bas vse otislo u ....

                Hvala puno.

                Comment

                • Jesa
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2008
                  • 344
                  • Beograd
                  • Honda Civic 1.4 LS

                  #9
                  Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                  i tu je prica stala ...
                  www.reverbnation.com/eclipsebgd

                  Comment

                  • vladaomega
                    CBC Senator XXL
                    • 11.10.2010
                    • 484
                    • beograd

                    #10
                    Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                    radio sam asconu c 1.8 115 ks koja je u****la vodu.od delova zamenjeno dihtung glave i sva cetri klipa i ravnjana glava.

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                      Popucali klipovi? A klipnjače,nisu se pokrivile?

                      Comment

                      • vladaomega
                        CBC Senator XXL
                        • 11.10.2010
                        • 484
                        • beograd

                        #12
                        Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                        upravo tako.klipovi su popucali sa bocne strane na kanalima gde stoje karike.

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                          Pa to je mnogo bolja varijanta za obadve strane

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Re: Peugeot 406,2,0 benzinac Hydroshock

                            A klipnjace, zakljuceno da nisu krive...kako, okom? Jer par mm je sasvim dovoljno.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            Working...
                            X