Izbacivanje vode iz ekspanzivnog suda - boce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    Izbacivanje vode iz ekspanzivnog suda - boce

    Prosle godine sam pravio neku turneju kolima od 3000km. Sve je bilo super dok ne opteretim auto, to jest voznja uzbrdo. Temperatura vode bude ok, temperratura ulja ok, jedino sto kada stanem (bezobzira da li ja auto ugasen ili nije) auto izbaci vodu iz ekspanzivnog suda. Ajde za pocetak sam zamenio cep na sudu i opet isto. Uvek izbaci samo antifriz iz suda i to je to. Tada smo prosli kako smo prosli i ispostavilo se na kraju da je crko davac prve brzine ventilatora hladnjaka, koji je i zamenjen. I tako je sve bilo ok do prekjuce kada se opet ponovila ista situacija. Pregledao sam creva naravno i nijednog trenutka ne nabija nikakav pritisak barem se meni tako cini jer creva su mekana (ko razume sta mislim pod mekana razumeo je). Auto je od prosle godine presao cirka nesto vise od 20kkm.Promenjen je i antivriz zbog radne temperature i sipan g12 u razmeri 1,5l antifriza na 1,5l destilovane vode. Sta raditi ili sta traziti dalje??????
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Da li ti u tom momentu radi ventilator hladnjaka? Proveri i davač kratkospojnikom. Da li puniš sistem do maksimuma? U ovim uslovima, bolje je držati na minimumu.

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #3
      @Franjo
      Prati na casu. Sredjen je davac prve brzine! Ventilator radi non-stop jer radi i klima takod a je prva brzina aktivna.Voda u ekspanzivno sudu je na sredini.
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment

      • nina996
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2009
        • 324
        • leskovac

        #4
        napravio je tepih izmedju hladnjaka klime i hladnjaka vode,skini hladnjak i operi i resices problem
        Pirke

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by ada View Post
          @Franjo
          Prati na casu. Sredjen je davac prve brzine! Ventilator radi non-stop jer radi i klima takod a je prva brzina aktivna.Voda u ekspanzivno sudu je na sredini.
          Pratim:
          Davač sređen prošle godine!
          Nema podataka o kojem vozilu je reč? Šta uključuje drugu brzinu ventilatora? Radi li ventilator, kad se isključi klima, a postigao je radnu temperaturu? Čudno je, da se to dešava, kako si opisao, da su temperature OK! Da li su pokazivači u redu?

          Pošto se to dešava na leru, koliko obrtaja pokazuje obrtomer? Razlog može biti i neispravan termostat, ili neki drugi povećan otpor u sistemu hlađenja.

          Uprljan hladnjak ne bi trebao da je u pitanju, jer se to ne dešava u vožnji, kad je veća prirodna cirkulacija vazduha kroz hladnjak, ali nije zgoreg, oprati ga!

          Ja sam kod nekih kola rešavao slično, zamenom davača i termostata, da uključuju ventilator, odnosno otvaraju na nižim radnim temperaturama.

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #6
            cep na posudi zamenjen ili cep na hladnjaku?

            cep na hladnjaku pri vecem pritisku izbacuje vodu u bocu a ako je dihtung otisao ili oslabila opruga, izbacivace pre vremena

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Ali, radi se o izbacivanju rashladne tećnosti iz ekspanzionog suda! To se dešava samo kad motor prokuva i u slučaju pregorevanja dihtunga glave motora, između cilindra i prostora za hlađenje. U tom slučaju, kompresija iz cilindra, enormno povećava pritisak u sistemu za hlađenje, ali to u ovom slučaju nije reč. Pošto još ne znamo o kojem motoru se radi, možemo samo da nagađamo.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Franjo, stvarno smanji ribi glavu jer ćeš se baš svim moderatorima zameriti. Smanjiti znači da ne moraš baš na sve odgovoriti.

                Japanac, znam da te nervira ali...

                Ada,
                kao neki za nekom bojom, mogao bi stvarno bar da ispoštuješ malo pravila foruma i napišeš koju oko auta, to jest makar da li je siv da lakše pogadjamo.

                Franjo ono što nervira majstore je sledeće, većina današnjih automobila pokreće ventilator tako što meri temperaturu tečnosti u glavi ili tu negde. Kad se usija upal ise ventilator bez obzira što je hladnjak ladan kao glečer. Da bi prokuvao dovoljno je da termostat ne radi ili slabo otvara, ventilator će se upaliti na vreme ali se tečnost neće ohladiti jer nema cirkulacije. Daklem, može izbaciti tečnost iako nije probio dihtung, ali će ubrzo...

                neki tupan smislio ali šta je tu je, zato sačekaj malo da neko odgvori
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #9
                  E jbg ja skroz zaboravio ali ajde da ispravimo. U pitanju je citroen c5 2,0 hdi sa 80 kw iz 2002 godine. Izbacen termostat. skinut hladnjak i ispran masinom za pranje i sta dalje traziti. Ventilator radi bez problema, gresaka na elektronici nema. Davac nisam menjao posto radi, ali nije problem i to cu zameniti.
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Vodena pumpa,tj kapacitet koji joj je drastično umanjen može da pravi takve probleme.
                    Znači,pogon pumpe,proklizavanje kola na osovini pumpe ili oštećeno kolo pumpe.

                    Comment

                    • ada
                      CBC Senator XXL
                      • 04.06.2005
                      • 2375
                      • Novi Sad
                      • Svasta nesto

                      #11
                      @stratos
                      Znam druze na sta asociras ali da je to u pitanju predpostavljam da bi za 20000 km pumpa skroz "prokliznula"

                      Trenutno ocisceni hladnjaci i izbacen DVOSMERNI (sta god to znacilo) termostat.

                      Evo sta je danas iscitala dijagnostika



                      Uploaded with ImageShack.us
                      Last edited by ada; 19.07.2011, 22:36.
                      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #12
                        Obadva davača utiču na rad ventilatora na hladnjaku.
                        Ja bih nastavio dalje u pravcu na koji ukazuje diag, provera ispravnosti senzora kao i ožičenja i napajanja obadva senzora.
                        PS Ipak bih se uverio u ispravnost rada pumpe.

                        Comment

                        • lancia
                          CBC Veteran
                          • 03.10.2007
                          • 114
                          • Beograd
                          • Lancia kappa 5.20 t

                          #13
                          Sta znaci obadva?
                          zajebi Google pitaj Doru...

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #14
                            Originally posted by lancia View Post
                            Sta znaci obadva?
                            Pretpostavljam da je pitanje upućeno meni,pošto sam koristio izraz u prethodnom postu?
                            Obadva znači i jedan i drugi.
                            Ako nisam dobro razumeo,pa je pitanje "zašto i jedan i drugi",onda odgovor nije u ovoj temi. Otvori drugu,pa ćemo razmenjivati mišljenja.

                            Podatci za proveru:
                            konektor B na ECU,pin d1 kada je uključen kontakt treba da je masa
                            pin e1 kada je uključen kontakt 20*C - 3V
                            85*C - 0,6V
                            sam termodavač:
                            10*c - 9650-10260 oma
                            20*c - 6080-6400
                            30*c - 3930-4120
                            40*c - 2600-2710
                            50*c - 1770-1830
                            60*c - 1220-1270
                            80*c - 620-636 oma.

                            Naravno,zameni termostat.
                            Last edited by Stratos; 20.07.2011, 16:02.

                            Comment

                            • ada
                              CBC Senator XXL
                              • 04.06.2005
                              • 2375
                              • Novi Sad
                              • Svasta nesto

                              #15
                              jbt ala si ga objasnio. pa lakse mi da dodjem kod tebe posto si u mom gradu nego da tumacim ovo pa se ti lepo igraj
                              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                              Comment

                              Working...
                              X