Jel moze neko pojasniti kako se vrsi adaptacija klapne u****..? Dal se to radi pomocu nekog uredjaja ili sta? Ja sam na mom pezou 406 96god 1.6ccm benz. 65kw ocistio i predihtovao ceo usis nebi li resio problem oko blagog trzakanja pri dodavanju gasa, mislio sam da vuce negde fals vazduh a i klapna je bila poprilicno zaprljana.. morao sam naravno da otkacim sve prikljucke, skinuo ceo usis, e sada da li uopste treba da se vrsi adaptacija leptira ili...? Posle te radnje motor je samo stabilizovao ler gas kad je hladan (nekad je znao da se ugasi kada mu naglo oduzmem gas) ali opet imam isti problem sa blagim trzakanjem u toku voznje. Unapred hvala
Adaptacija klapne u**** kod P406
Collapse
X
-
Odg: Adaptacija klapne u**** kod P406
Jes' čistio dizne ?"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Odg: Adaptacija klapne u**** kod P406
Nisam ali mislim da nisu dizne jer se taj problem oseti i kad vozim na plin.. Menjao sam skoro bobinu jer je prethodna crkla (radio samo na tri klipa), bobinu sam kupio novu iz prodavnice autodelova, kazu da je za P406 al je engleska proizvodnja a nije bila ni toliko skupa 30eur. Videcu da probam neku drugu polovnu sa otpada ali original za njega pa javljam sta biva, ne pali zutu lampicu, sve radi normalno ali trzaka i to me uzasno nervira.
Comment
-
-
Odg: Adaptacija klapne u**** kod P406
Svecice sam zamenio pre mesec dana i stavio sam bas te ngk bkr5ek dvokrake koje i idu za taj auto kao i kablove i opet isto. Danas sam ih proverio tj izvadio posle mesec dana voznje, presao sam otprilike oko 1500km da vidim nisu li mozda promenile malo boju tokom koriscenja i sve su iste, nisu pokazale veliki garez, tj ima malo pri vrhu al to je normalno sobzirom da mi malo troskara ulje. Jedino nisam proveravao kompresiju da budem sto posto siguran da je sve u redu, cim proverim javljam sta biva, mozda imam taj problem i zbog toga, ne znam..
Moram da pomenem i ovo, pre dve godine mi se desilo da mi tokom voznje pukne ventil bas kada sam prelazio preko lezeceg.. naravno motor je radio u leru i promenio je zvuk, culo se metalno zveketanje u motoru i odmah sam ugasio.. Ponovo ga upalio i radio je na tri cilindra i opet se cuo taj zvuk, ja kod majstora i evo razloga.. Ventil je pukao sam od sebe po obodu pecurke i taj deo se zabio u glavu motora kad je klip naisao na njega i stajao je kao ekser. Ostecenje na klipu nije bilo veliko, malo je celo klipa na trecem cilindru bilo ozuljano zbog toga ali nije bio za zamenu.. Hilzne dobre, nisu narisane ali glava jeste bila ostecena zbog tog dela.. Sobzirom da sam imao delove zamenio sam celu glavu motora drugom kako nebi menjao sam ventil, klipovi provereni, hilzne dobre i sve OK, vraceno kako treba, glava brusena, dihtunzi i ulje zamenjeni i sve radi kako treba bez problema. E sad, da li moze biti uzrok tog trzakanja u voznji mehanicki kvar? (leteci lezaj ili nesto drugo sobzirom da mi se to pocelo skoro desavati)
Sumnjam da moze biti do struje ako su kablovi i svecice novi, bobina promenjena, predihtovan ceo usis..
Comment
-
-
Odg: Adaptacija klapne u**** kod P406
Da imas problema sa lezajevima na radilici cuo bi lupanje ili bi do sad motor zakovao. Meni to sve lici na problem sa strujom. Ima li detonacija na plinu?When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...
Comment
-
-
Odg: Adaptacija klapne u**** kod P406
Pa i to sto kazes, u pravu si... mada cujem neko lupanje ali samo kad skrecem ulevo ili udesno, verovatno su spone u pitanju kao da imaju lufta. Detonacija na plinu kad kad ima ali vrlo vrlo retko, sobzirom da je sekvent vece su detonacije ako mu spustim mapu tj ako je smesa presiromasna. E sad, opet sam primetio da kada motor radi na leru kao da ima neke prekide, sta to moze da bude ako nisu svecice i kablovi? Bobina znam da nije original Boshova koja mu u autodati pise da treba, neka engleska je za tog pezoa. Videcu da nadjem negde na otpadu Boshovu koja inace ide za njega pa da probam, mozda je to u pitanju.. a kakvi su simptomi ako je u pitanju motoric ler gasa?
Comment
-
-
Odg: Adaptacija klapne u**** kod P406
Problem oko trzanja..------> senzor temperature vazduha u usisnoj grani (IAT senzor)!! Isao sam metodom eliminacije, kad ga otkacim nema vise tog trzakanja, naravno uz to i resetovanje ECU-a pa start motora. Pretpostavljam da ECU bez tog senzora kad se resetuje da radi po default vrednostima..? Hladan start je OK! Nisam merio otpor u senzoru ali javljam cim nabavim dobar unimer da bi bio sto posto siguran, prema autodati na 20stepeni treba da daje otpor oko 2500 ohm, na 40 stepeni oko 1200 ohm, na 60 --> 700 ohm, na 80 ---> 350 ohm. Javljam cim proverim! POzzz
Comment
-
Comment