Zamena ili remont motora Peugeot 309 1.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • missa91
    CBC Član
    • 04.10.2012
    • 19
    • Smed. Palanka

    Zamena ili remont motora Peugeot 309 1.3

    Interesuje me da li neko mozda ima iskustva sa Simca motorima u Peugeot 309. Moja 309-ka nosi G1A, koji je dosta presao i javio se problem sa losom kompresiom.

    Kako su delovi za ovaj motor relativno skupi, nadam se da mi neko moze reci iz iskustva da li je kod ovog motora menjanje hilzni, odnosno puna generalna na standard pod obavezno kada se otvori ili se moze proci sa zamenom karika i obradom glave?

    Da li je moguce i da li je isplativo, ubacivanje drugog motora sa stranca? Ako neko zna okvirne cene tih motora?

    Hvala!

    Da dodam, motor nikada nije ostajao bez ulja. Jeste brze vozen, ali nije mucen. Pa se nadam da je donji stroj koliko-toliko u redu.
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Da li znaš neki auto otpad gde ti za polovan motor nepoznatog stanja ne kažu " ne duva, malo preš'o, izvađen iz udarenog auta, odličan...".
    Hilznovanje sa starim klipovima i novim karikama koje će da landaraju u proširenim i popucalim kanalima od starih...
    Tamni vilajet, najveća šansa da ispadne kako valja je hilznovanje sa novim klipovima... E, sad, pitanje isplativosti ...?
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • missa91
      CBC Član
      • 04.10.2012
      • 19
      • Smed. Palanka

      #3
      Znam ja nekoliko auto otpada gde imam takav motor, ali svi su mi iskeno rekli da im stoji na placu po nekoliko godina. Uz to je cena dobra, 350eur bez ikakvih dodatnih agregata.

      Auto je lagan i zahvaljujuci tome i dalje jako dobro ide, ali kada sam menjao kvacilo skoro sam primetio da mogu zamajac okretati rukom. Sto mi se cini kao nepostojeca kompresia, a auto i dalje ide i normalno pali. Samo je potrosnja mozda za litar veca u odnosu na pre 30000km. Uz to trosi oko litar ulja na 3000km.

      Nikako nisam pametan da li da se opredelim da ga otvorim, ali ako posle ispadne da mora puna generalna, mislim da ga je nemoguce sastaviti bez rada na njemu. (Mislim cisto otvoris, vidis, zamenis dihtunge, obradis glavu i vratis)

      Ako ste mozda culi od nekoga ko je otvarao ovaj ili slican motor tih generacija koji je dosta presao, sta oni kazu, gde se najveca habanost javlja?

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Moj komsija je u 305 ubacio motor i menjac od 405 1.6 sa 92ks i izaslo ga je 300e sa rukama.Raspitaj se da li moze ta varijanta i kod tebe.

        Comment

        • missa91
          CBC Član
          • 04.10.2012
          • 19
          • Smed. Palanka

          #5
          Nazalost meni su kosevi takvi da mogu samo tri tipa motora. to su sve Simca motori 1.1, 1.3 i 1.6. Ostali motori koji su u 309-ci TU i XU serije ne mogu da se ubace a da se ne seku i vare drugi kosevi.

          Comment

          Working...
          X