citroen xm tesko pali samo ka je vruc.2.0 benzin,89 kw,89-to

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • branko23
    CBC Član
    • 15.12.2007
    • 43
    • SMEDEREVSKA PALANKA
    • bmw e87 120d

    citroen xm tesko pali samo ka je vruc.2.0 benzin,89 kw,89-to

    pozdrav drugari evo mene posle nekoliko godina ponovo ovde. pitanje je sledece,moj citroen xm vec godinama ima boljku da kad je vruc mnogo treba da verglam da upali.kada je hladan makar stajao 10 dana na -15c,upali kao mina.a kada je vruc,ako ugasim pa upalim odmah upalice lepo,ali ako probam za 10 i vise minuta-mora da verglam bas dugo.u pitanju je benzinac 2.0,nema plin.svecice dobre akumulator nov,komutator nov.gde da trazim problem?
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    pa mogla bi tu da se izmeri kompresija motora,da se proveri senzor radilice i temp motora za pocetak ali i izmeriti pritisak benzina na magistrali injektora pa videti.

    Comment

    • branko23
      CBC Član
      • 15.12.2007
      • 43
      • SMEDEREVSKA PALANKA
      • bmw e87 120d

      #3
      hvala na odgovoru
      da napomenem jos nesto,mozda je bitno.neko je pre mene nesto budzio oko dovoda goriva,pa tamo gde bi trebalo da je na crevu za dovod goriva u dizne,da bude onaj metalni deo,valjda je to akumulator pritiska goriva,ili regulator,ne znam tacno-kod mene to ne postoji vec je ubudzen metalni filter goriva.i jos nesto,kad dam kontakt,nikada ne cujem pupmu da odradi ono zzzz.a jel bi trebalo?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Kao što reče Radoš, pomoglo bi merenje pritiska goriva nakon gašenja. Taj deo koji je zamenjen filterom je bitan pa bi bilo dobro da nadješ neki odgovarrajući ili polovan ispravan.
        Neki automobili pokreću pumpu za benzin tek kad počne da vergla, što me je uvek čudilo kao totalna glupost, drugi čim se da kontakt.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • rados
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2011
          • 539
          • G.Milanovac SRBIJA
          • OPEL ASTRA G Z16XE

          #5
          pa ako je skinut regulator pritiska onda logicno da nema u sistemu pritiska dok ga pumpa ne nadruka,i auto mora duze da vergla.kolega Doro jeste to malo poglupo uradjeno da se pumpa pali na verglanje ali kao sto smo vec pisali mnogo puta ako regulator pritiska radi kako treba on mora u sistemu da drzi neki stalan pritisak za prvi start.na mojoj astri je pokretanje pumpe na verglanje ali auto pali jutri ekstra,mada mislim da je srecnije resenje da pumpa odradi ciklus pre paljenja ali sta da se radi.

          Comment

          • branko23
            CBC Član
            • 15.12.2007
            • 43
            • SMEDEREVSKA PALANKA
            • bmw e87 120d

            #6
            znam ali cudna stvar,ako ja ostajem bez pritiska goriva,sto li onda lako upali kad stoji 15 dana,a tesko upali kad stoji 10 minuta...jako cudno...videcemo,hvala na odgovorima,javljam dalje sta se desava

            Comment

            • rados
              CBC Senator XXL
              • 02.03.2011
              • 539
              • G.Milanovac SRBIJA
              • OPEL ASTRA G Z16XE

              #7
              izmerite vi tu kompresiju motora i proverite zazor ventila,morate krenuti redom sa kontrolom da se sve proveri i nacice se sigurno uzrok problema.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Originally posted by branko23 View Post
                znam ali cudna stvar,ako ja ostajem bez pritiska goriva,sto li onda lako upali kad stoji 15 dana,a tesko upali kad stoji 10 minuta...jako cudno...videcemo,hvala na odgovorima,javljam dalje sta se desava
                Recimo da curi neka dizna ili preliva. Kad je vruć lako se "uguši" viškom goriva, kad je hladan može da popije i cigle a ne višak benzina.
                Ako ima senzor temperature može i on da bude problem ako laže.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • miroslavm
                  CBC Senator
                  • 13.02.2007
                  • 208
                  • Beograd, Zvezdara

                  #9
                  Jesli li probao ovde da vidiš?Prijavljivanje
                  Ima puno vlasnika XM-ova možda neki zna, ima i majstora

                  Comment

                  Working...
                  X