renault megane II kvačilo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ninoid
    CBC Član
    • 05.02.2013
    • 40
    • zadar
    • Peugeot 806 2.0 TI

    renault megane II kvačilo

    Kvačilo mi je hvatalo visoko i znao je zakrčati kod prebacivanja u rikverc. Uz to, dosta je mekano (skoro da ne osjetim otpor da sam ga stisnuo).
    Promjenio sam cijeli set kvačila. Sada je uglađenije, ali je i dalje dosta visoko (nezgodno kod kretanja uzbrdo), jednako premekano i isto zna zakrčati kod ubacivanja u rikverc (istina, puno rjeđe).

    Što bi tu još moglo biti u pitanju?
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Jel` to bese hidraulicno kvacilo na tom autu?

    Comment

    • ninoid
      CBC Član
      • 05.02.2013
      • 40
      • zadar
      • Peugeot 806 2.0 TI

      #3
      Da. I meni je ta hidraulika sumnjiva. Može li se tu ulje mijenjati i kakvo ide?

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Može da se menja i ako je bilo potrebe, trebalo je to uraditi prilikom zamene seta kvačila! Zašto kvačilo ne radi kako treba, verovatno nije odzračeno, ili nedostaje ulja. Na menjaču ima šraf, za kontrolu nivoa ulja i odzračivanje, koje se vrši isto, kao kad se radi na kočnicama. Znači, "drukanjem" pedale kvačila, dok ne poteče čisto ulje za transmisije. Ujedno, pratiti nivo ulja u rezervoaru i po potrebi dolivati.
        Najbolje, obaviti u servisu!

        Comment

        • ninoid
          CBC Član
          • 05.02.2013
          • 40
          • zadar
          • Peugeot 806 2.0 TI

          #5
          Nisam ni znao da se to ozračuje. Morati ću pitati majstora da li je to ozračivao kada je mijenjao set kvačila.

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #6
            Da nije ozraceno kako treba kvacilo bi bilo nisko a ne visoko.Ukopan (potrosen) zamajac bi mogao napraviti slican efekat.
            Krcanje u rikverc zna da nastane i kada neko nekad naspe gusce ulje, od onog koje je propisano, u sam menjac.

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #7
              Originally posted by Franjo View Post
              Na menjaču ima šraf, za kontrolu nivoa ulja i odzračivanje, koje se vrši isto, kao kad se radi na kočnicama. Znači, "drukanjem" pedale kvačila, dok ne poteče čisto ulje za transmisije.
              Nece poteci ulje za transmisije,nego ulje za kocnice,tj. ulje za cilindre kvacila.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Originally posted by ninoid View Post
                ... Uz to, dosta je mekano (skoro da ne osjetim otpor da sam ga stisnuo).
                Mogući uzroci: vazdušni balon (čep) - odzračiti; voda (higroskopnost ulja) - zameniti kompletno; neispravan glavni cilindar - popraviti, ili zameniti!
                Last edited by Franjo; 16.01.2015, 21:54.

                Comment

                • chaboo
                  CBC Veteran
                  • 17.06.2012
                  • 195
                  • Beograd V.Mostanica
                  • citroen C5 hdi

                  #9
                  Da li menjan "hidro druk lager"?
                  Last edited by chaboo; 15.01.2015, 04:40.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #10
                    To bi moglo, da objasni, "mekano" kvačilo! A, visoko "hvatanje" pedale, u tom slučaju, višak ulja. U svakom slučaju, rešenje je odzračivanje, odnosno, ispuštanje viška ulja. Na slici je šraf "A" za odzračivanje:
                    Last edited by Franjo; 16.01.2015, 21:55.

                    Comment

                    • ninoid
                      CBC Član
                      • 05.02.2013
                      • 40
                      • zadar
                      • Peugeot 806 2.0 TI

                      #11
                      Svakako ću prvo probati zamijeniti ulje i ozračiti sustav.

                      Comment

                      • Delkan
                        CBC Senator XXL
                        • 14.06.2005
                        • 829
                        • 60 km From BG,West

                        #12
                        Franjo,ajd` za nas sa jeftinijim ulaznicama,objasni kako se u sistemu kvacila nadje visak ulja.
                        Visoko kvacilo i vazduh u sistemu se nikako ne mogu uklopiti.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Ajd i mene zanima, i to jako...

                          Visoka pedala može biti samo ako je lamela tanka ili je zamajac i potisna ploča stanjena. 1mm na zmajcu je 3cm višlja pedala.

                          Test je prost, nadješ minimalno brdo, makar i u dvorištu gde auto ide sam, na ugašen auto ubaciš u brzinu i polako stiskaš kvačilo, kad auto krene
                          znači da je tada odvojilo kvačilo.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #14
                            Renault megan II - kao većina novih renault vozila, ima dva cilindra kvačila: glavni, koji se ne odzračuje i pomoćni, koji se odzračuje!
                            Kako se odzračuje - objasnio sam.
                            U vezi nespojivosti, vazduha u sistemu i visokog kvačila: nisam rekao, da je sistem pun vazduha, već postojanje vazdušnog balona (čepa), usled nepravilnog odzračivanja. Dovoljno je, da se šraf ne zatvori na vreme i potpuno, a da se popusti pedala kvačila, čime se u**** određena količina vazduha. Ne treba zaboraviti, da se vazduh sabija i širi. A, višak ulja u sistemu, nastaje drukanjem i prepunim rezervoarom.
                            Iako je, glavni i odgovorni urednik "sredio" stvari, ne uspevam, da postavim odgovarajuće sličice.
                            Evo nešto, od pomenutog:
                            how do i bleed the clutch master cylinder on a renault megane
                            renault megane ii clutch slave cylinder kit - Yahoo Search Results
                            Renault Megane II Clutch Master Cylinder Pedal Sticking Down | eBay
                            Last edited by Franjo; 17.01.2015, 07:48.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Iako je, glavni i odgovorni urednik "sredio" stvari, ne uspevam, da postavim odgovarajuće sličice.
                              Ukoliko koristiš chrom, klikni gore desno na štit i dozvoli skripte.
                              Ukoliko koristiš Fox, klikni na štit u gornjem levom uglu.
                              Ukoliko koristiš IE Klikni na katančić u gornjem desnom uglu...
                              Ukoliko koristiš Operu... e to nemam.
                              Pojaviće se link dodaj sliku na koji si navikao.

                              Kad se upali prozor od postimage-ta i u njemu možda treba to isto uraditi.

                              Popravak ide dalje sutra...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X