Da li ta moderna vozila imaju šraf za štelovanje visine pedale?
renault megane II kvačilo
Collapse
X
-
Nema nikakvog ručnog podešavanja, jer je sistem samopodešavajući! Otpada i teorija o "praznom" hodu zbog habanja, jer ima "Automatic wear compensation" - engl. rečeno, automatsku kompenzaciju (nadoknadu) trošenja (istrošenosti). Opruga na potisnom, obezbeđuje, stalan kontakt sa korpom i lamelom. Jedini šraf je onaj za odzračivanje, ne računajući one za montažu.
Ista situacija je sa peugeot (normalno-francuz): On all models the clutch operating mechanism is self-adjusting, and NO MANUAL ADJUSTMENT IS REQUIRED. (servisno uputstvo 307)
Pogledajte sličice, pa će biti (nadam se) jasnije:
renault megane ii clutch slave cylinder kit - Yahoo Search Results
Renault Megane II Clutch Master Cylinder Pedal Sticking Down | eBay
Last edited by Franjo; 17.01.2015, 13:35.
Comment
-
-
Otpada i teorija o "praznom" hodu zbog habanja, jer ima "Automatic wear compensation" - engl. rečeno, automatsku kompenzaciju (nadoknadu) trošenja (istrošenosti)
Test je prost, nadješ minimalno brdo, makar i u dvorištu gde auto ide sam, na ugašen auto ubaciš u brzinu i polako stiskaš kvačilo, kad auto krene znači da je tada odvojilo kvačilo.
Nema odgovor na prost test. Ispravna debljina svega treba da pokrene auto kad je pedala oko 3 cm od patosa.
Krčanje je odvojen kvar u ovom slučaju.
Nagradno pitanje glasi, kad je ugašen auto u brzini a na nizbrdici je i stiska se polako kvačilo, gde je pedala kad auto krene.
Comment
-
-
Ispod stopala.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostRenault megan II - kao većina novih renault vozila, ima dva cilindra kvačila: glavni, koji se ne odzračuje i pomoćni, koji se odzračuje!
Kako se odzračuje - objasnio sam.
U vezi nespojivosti, vazduha u sistemu i visokog kvačila: nisam rekao, da je sistem pun vazduha, već postojanje vazdušnog balona (čepa), usled nepravilnog odzračivanja. Dovoljno je, da se šraf ne zatvori na vreme i potpuno, a da se popusti pedala kvačila, čime se u**** određena količina vazduha. Ne treba zaboraviti, da se vazduh sabija i širi. A, višak ulja u sistemu, nastaje drukanjem i prepunim rezervoarom.
Iako je, glavni i odgovorni urednik "sredio" stvari, ne uspevam, da postavim odgovarajuće sličice.
Evo nešto, od pomenutog:
how do i bleed the clutch master cylinder on a renault megane
renault megane ii clutch slave cylinder kit - Yahoo Search Results
Renault Megane II Clutch Master Cylinder Pedal Sticking Down | eBay
Brate Briče,vrati se,sve ti je oprošteno!
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostNema nikakvog ručnog podešavanja, jer je sistem samopodešavajući! Otpada i teorija o "praznom" hodu zbog habanja, jer ima "Automatic wear compensation" - engl. rečeno, automatsku kompenzaciju (nadoknadu) trošenja (istrošenosti). Opruga na potisnom, obezbeđuje, stalan kontakt sa korpom i lamelom. Jedini šraf je onaj za odzračivanje, ne računajući one za montažu.
Pogledajte sličice, pa će biti (nadam se) jasnije:
renault megane ii clutch slave cylinder kit - Yahoo Search Results
Renault Megane II Clutch Master Cylinder Pedal Sticking Down | eBay
Ista situacija je sa peugeot (normalno-francuz): On all models the clutch operating mechanism is self-adjusting, and NO MANUAL ADJUSTMENT IS REQUIRED. (servisno uputstvo 307)
Comment
-
-
Vidiš, prepravljanje poruka je bilo ograničeno na najkasnije do 30 minuta a na zahtev par majstora sam to produžio na 24 sata jer serealno dešava ponekad da se u žurbi izgreši nešto pa s smisao poruke drastično menja. Gledajući ove sporne teme ima svaka druga a i manje ima izmene koje nisu kozmetičke prirode kao kad ja pišem an i en umesto na i ne nego suštinske. Šta god korisno postoji to mora da se zloupotrebi. Sad ću da vratim na 15 munuta kako je po difultu sam oda se setim gde...
To je bio uvod a sad razrada....
Sad ćeš morati meni da objasniš šta ti je nejasno i diskutabilno oko mog odgovora jer ćeš i ti da letiš pošto si ekstra uporan da dokažeš kako je zemlja ravna ploča.
Nisam znao da se višak ulja stvara drukanjem, do sad sam moga o nadrukati jedno dve tone... Takodje nisam znao da kvačilo uopšte može da radi ako iam vazduha u sistemu a nisam znao ni da je vazduh selektivno stišljiv, kad se menja unapred brzina onda je štangla a kad se menja u rikverc brzina onda je kesa...
Stvarno mi nisi jasan šta ti uopšte sad propovedaš u ovoj temi i šta objašnjavaš? Skroz sam ozbiljan, zanima me kojom idejom se vodiš kad pročitaš pitanje (pročitaj ga ponovo) i kad kreneš da odgovaraš...
Comment
-
-
Franjo,problem je što često odvaljuješ gluposti.To lako prepoznaju oni koji se bave ovakvim poslovima,jer,da si ovo gore opisano radio više puta u životu(ili da znaš kako funkcioniše hidraulika),shvatio bi o čemu se radi.
Problem je što ovo pročitaju mnogi,pa odu kod majstora i kažu:˝Niste mi dobro ozračili sistem,visoka mi je pedala!˝
˝Ko ti je to rekao?Čitao sam na forumu...˝
Problem je i što ja nemam vremena da ga trošim na objašnjavanje sa tobom kako i zašto,ali imam potrebu da na ovom forumu (na kojem ima mnoooogo dobrih postova iz kojih se može svašta naučiti) ukažem na takve stvari zbog drugih koji ovo čitaju.
Ne sumnjam da želiš da pomogneš,ali nekad poslušaj iskusnije(poput Dore i drugih) i razmisli o onome što pišeš.
Comment
-
-
Kaže majstor da je ta hidraulika povezana sa kočionim sistemom i kada se ozračuju kočnice da se ozračuje i ta hidraulika. Istina, kvačilo je bilo slićno takvo i prije zamjene pakni na zadnjim točkovima i seta kvačila.
Jedino logično da se pojavi višak ulja u sistemu je da je ulje staro pa vuče vlagu, ali gledao sam boćicu od kočionog ulja i blizu je maksimuma,
Idem sustra kod njega pa će probati vidjeti iz bliza.
Samo da spomenem da su navedeni problemi najveći kada je auto hladan. Čim se malo ugrije problem se puno manje osjeti (ne krči kada stavljam u rikverc). Da li se kod promjene seta kvačila mora promjeniti i ulje u mjenjaču?
Comment
-
-
Jedino što vezuje ta dva sistema (kvačilo i kočnice) je ista posuda iz koje dobijaju ulje.Sem toga,oni su NEZAVISNI,dakle,rad jednog sistema ne zavisi od drugog. Čak i kada procuri cilindar kvačila,nećeš ostati bez kočnice.Takodje,ako procuri neki kočioni cil. nećeš ostati bez kvačila,ali ćeš biti u mnogo većem problemu (bez kočnica)...
Ako problem sa krčanjem prestane zagrevanjem,deluje da je ulje gušće nego što bi trebalo.Možda je neko nekada menjao,pa sipao neodgovarajuće.
Takav slučaj sam imao na dosta auta.
Ako ćeš ga menjati,moraš dobro zagrejati menjač - najbolje ga je ispustiti posle neke duže vožnje...
Višak ulja može da bude samo u boci,a nikako u sistemima (kočioni ili od kvačila) i ne znači ništa,osim ako ti ne curi po karoseriji.
Ulje u menjaču ne mora da se menja kada se menja set kvačila,već se menja po preporuci proizvodjača vozila nakon odredjenog broja km.
Kod nekih je čak i lifetime,zavisi od slučaja do slučaja.
Comment
-
-
A lifetime.znaci 150 hiljada pa se i to ulje menja.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Bio sam kod majstora. Ipalo je da uopće nema hidraulično kvačilo nego na sapodešavajuću sajlu. Sajla se malo istegla i nekada uhvati na višlji, a nekada na niži zub. Stavio je maticu na sajlu tako da ne dohvaća viši zub i sada je sve dobro.
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostNema nikakvog ručnog podešavanja, jer je sistem samopodešavajući! Otpada i teorija o "praznom" hodu zbog habanja, jer ima "Automatic wear compensation" - engl. rečeno, automatsku kompenzaciju (nadoknadu) trošenja (istrošenosti). Opruga na potisnom, obezbeđuje, stalan kontakt sa korpom i lamelom. Jedini šraf je onaj za odzračivanje, ne računajući one za montažu.
Ista situacija je sa peugeot (normalno-francuz): On all models the clutch operating mechanism is self-adjusting, and NO MANUAL ADJUSTMENT IS REQUIRED. (servisno uputstvo 307)
Pogledajte sličice, pa će biti (nadam se) jasnije:
renault megane ii clutch slave cylinder kit - Yahoo Search Results
Renault Megane II Clutch Master Cylinder Pedal Sticking Down | eBay
Nisam mogao da odolim
Comment
-
-
Postoje korpe kvacila koje automatski vrse kompenzaciju istrosenosti lamene u cilju da ostane uvek ista visina i sila pritiskanja pedale.Prilikom montaze se mora koristiti namenski alat,jer u protivnom dolazi do deformacije tog mehanizma,sto za posledicu moze imati visoko i tvrdo kvacilo,a sto je jos gore, nece dobro ni odvajati.Prepoznacete je po dodatnim pipcima ispod lepeze.Nema veze sa temom,ali Franja nije pisao uzalud,valjace nekome
Comment
-
Comment