Princip rada DPF filtera kod Pezoa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iwcham1979
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2007
    • 741
    • Nis
    • Seat Altea 2.0Tdi

    Princip rada DPF filtera kod Pezoa

    Pozz ljudi. Odlucio sam se za kupovinu Pezoa 308 hdi restyling model od 2011g do 2014g. Zanima me kako funkcionise DPF tj. FAP filter kod njega... Posle koliko km pocinje da pravi probleme, koja je cena zamenskog novog, da li stari moze da se sevisira tj. ocisti? Znam dosta o principu funkcionisanja kod vagena, imao sam ga u Passatu B6, i zadvao mi je dosta glavobolja, verovatno jer jer bio za zamenu....(npr trazio je regen posle svakih 5 dana grada i sl...) Srecom, prodao sam auto, a novi vlasnik je rekao da mu se ne sikira mnogo jer ce to odmah da cupa....Ako mozete uporedite i iznesite mane i prednosti, slicnosti i razlike.... Kod vagena recimo mi podigne obrtaje kad hoce da odradi regen, i znam da moram da produzim voznju i ako nemam potrebe za time... A ako se tako i dalje vozi i gasi, pali, a on ne odradi regen, onda spusti obrtaje u leru i upali zutu lampicu. Tada mora odmah na auto put i jedno 15min zesce da bi odradio regen... Nema nikakvog aditiva kao kod Pezoa....
    Hvala!
    Last edited by iwcham1979; 22.07.2018, 17:54.
Working...
X