PEUGEOT 508 (2011) 1.6b 156ks THP Motor - Pomoć

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kgman834
    CBC Početnik
    • 24.05.2021
    • 7
    • Kragujevac
    • Peugeot 508

    PEUGEOT 508 (2011) 1.6b 156ks THP Motor - Pomoć

    Dragi forumaši,

    Imam PEUGEOT 508 2011.god, 1.6b 156ks, THP motor 98000km, ono što me zanima, a to je kako rešiti niže probleme:
    1. Potrošnja motornog ulja, ravno 1L/1000km, rađen mali servis, sipano 0w30 Castrol Dexos2, ranije bilo 5w30 Total,
    2. Motor prilikom ubrzanja pomalo trokira, inače postiže do 100km/h za oko 9sec,
    3. Na hladnom, toplom startu ne dimi, ali zato počinje da dimi kada dostigne radnu temperaturu samo kada auto mili, tj kada se veoma sporo kreće po gradu u gužvi (kreni, stani), ili dok čekam da pređem granicu, auto radi u mestu, i ne dimi, čim krenem, počinje da izlazi BELI DIM.


    Rađen je i veliki servis, sipam benzin 95 na OMW pumpi.

    Zamolio bih one koji će odma krenuti sa pisanjem da su THP motori loši, da sam pogrešio što sam kupio, da ne pišu ,

    Zahvalan unapred svima,

    Pozdrav,
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    Čuo sam da su ti THP motori loši

    Šalu na stranu, ako izbacuje beli dim onda to obično znači da meša antifriz i ulje. Da li ima "majoneza" kada skineš čep za ulje? Kakva je situacija sa antifrizom?

    Comment

    • kgman834
      CBC Početnik
      • 24.05.2021
      • 7
      • Kragujevac
      • Peugeot 508

      #3
      Originally posted by sErGiO View Post
      Čuo sam da su ti THP motori loši

      Šalu na stranu, ako izbacuje beli dim onda to obično znači da meša antifriz i ulje. Da li ima "majoneza" kada skineš čep za ulje? Kakva je situacija sa antifrizom?
      Ne meša antifriz i ulje. Nema majoneza ispod čepa za ulje, ne troši antifriz.
      Da pomenem kada sam kupio auto, tada je izbacivao grešku da ne radi pumpa koja dodatno hladi turbo. Majstor mi je zamenio pumpu i resetovao grešku, više mi ništa ne izbacuje.
      Last edited by kgman834; 25.05.2021, 08:28.

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        Bude teško razlučiti da li je dim beli ili plavi, po mirisu dima je lakše, ako se ne otruješ. A kako ti stoji potrošnja ulja, kada bude dosta tih deonica kada auto dimi? Ima li razlike u potrošnji i dimljenju sada na 0W i ranije na 5W30?
        Liči da je turbina potrošač...
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • kgman834
          CBC Početnik
          • 24.05.2021
          • 7
          • Kragujevac
          • Peugeot 508

          #5
          Originally posted by comi 1342 View Post
          Bude teško razlučiti da li je dim beli ili plavi, po mirisu dima je lakše, ako se ne otruješ. A kako ti stoji potrošnja ulja, kada bude dosta tih deonica kada auto dimi? Ima li razlike u potrošnji i dimljenju sada na 0W i ranije na 5W30?
          Liči da je turbina potrošač...
          U kabini osetim neku paljevinu ulja. Ista je potrošnja ulja i isto dimi sa 0w i 5w. Inače auto vozim lagano, retko kada pređem preko 2500 obrtaja, na otvorenom putu vozim 80%, po gradu 20%. Ja bih rekao da je beli dim.
          Zimi sam primetio da auto dok se ne zagreje, izbacuie sitne kapljice vode iz auspuha. Prikaže fleku na betonu dok turiram u mestu, ali vrlo brzo ta fleka nestane. Kažu da je kondenzacija..

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            #6
            Voda iz auspuha je najnormalnija stvar, to nije razlog za brigu.

            Comment

            • kalimero1
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2010
              • 318
              • zagreb
              • c5

              #7
              ili promijeni poklopac ventila ili naruči preko ebay-a original čepove koji idu umjesto oduška iz ventildekla
              u usisnu granu cat.broj je0361s4

              Comment

              • kgman834
                CBC Početnik
                • 24.05.2021
                • 7
                • Kragujevac
                • Peugeot 508

                #8
                Originally posted by kalimero1 View Post
                ili promijeni poklopac ventila ili naruči preko ebay-a original čepove koji idu umjesto oduška iz ventildekla
                u usisnu granu cat.broj je0361s4
                Da li je bolje staviti čep/čepove (koliko sam uspeo da vidim, ide samo jedan čep?) ili zameniti PCV ventil?
                Šta mi predlažete?

                Comment

                • kalimero1
                  CBC Senator XXL
                  • 01.11.2010
                  • 318
                  • zagreb
                  • c5

                  #9
                  jedan na dekl drugi na granu

                  Comment

                  • kgman834
                    CBC Početnik
                    • 24.05.2021
                    • 7
                    • Kragujevac
                    • Peugeot 508

                    #10
                    Originally posted by kalimero1 View Post
                    jedan na dekl drugi na granu
                    Kalimero1, hvala na pomoći, naručiću dva čepa, valjda neće ništa da škodi
                    Obazezno ću javiti kako je prošlo.

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Meni je na accentu 1.3b 12v izbacivao ulje na dihtungu poklopca sve dok nisam otvorio PCV ventil i očistio ga od gareži. Bio je zapušen. Ovlašćeni servis je nudio zamenu celog poklopca, tvrdili da je plastičan poklopac kriv. Kažu da su imali često taj kvar. Naravno uz poklopac dodje i nov PCV ventil. Kažu da ga nemaju kao zamenski deo, u stvari i ne znaju o čemu pričam...ili se pravili ludi...

                      Comment

                      • kgman834
                        CBC Početnik
                        • 24.05.2021
                        • 7
                        • Kragujevac
                        • Peugeot 508

                        #12
                        Originally posted by kalimero1 View Post
                        jedan na dekl drugi na granu
                        Pozdrav Kalimero, juče sam zamenio NOV kopletan poklopac glave motora.
                        Provozao sam ga jutros, i posle 40ak min rada počeo je ponovo da izbacuje plavo-beličasti dim iz auspuha.
                        Najviše izbacuje kada radi u mestu par minuta, pa mu se da gas, valjda za to vreme prikupi određenu količinu ulja i spali.
                        Antifiz nije trošio (ne dolivam), ali ulje jeste oko 1L na 1000 km.

                        Kompresija mu je 11, 9, 9, 11 sa leva na desno po cilindrima,
                        Nizbrdo ga pustim da se kotrlja u 6-oj brzini, posle mu naglo dam gas, i ne izbacuje dim, tako su mi neki rekli da na taj načim mogu da ispitam karike u kakvom su stanju.

                        Ima li pomoći za moj slučaj?

                        Comment

                        • kalimero1
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2010
                          • 318
                          • zagreb
                          • c5

                          #13
                          razlika od 2 bara nije katastrofa a što se tiče ulja ja bih promijenio gumice ventila a pošto ti je kompresija na srednjim
                          cilindrima niža može biti i do dihtunga prije glave si daj provjeriti turbinu jer i na njoj može trošiti ulje

                          Comment

                          • kgman834
                            CBC Početnik
                            • 24.05.2021
                            • 7
                            • Kragujevac
                            • Peugeot 508

                            #14
                            Originally posted by kalimero1 View Post
                            razlika od 2 bara nije katastrofa a što se tiče ulja ja bih promijenio gumice ventila a pošto ti je kompresija na srednjim
                            cilindrima niža može biti i do dihtunga prije glave si daj provjeriti turbinu jer i na njoj može trošiti ulje
                            Ma ja od početka sumnjam na turbinu, iz sledećih razloga:

                            1. Tek kada se auto dobro zagreje izbacuje plavičasto-beli dim,
                            2. Potrošnja ulja 1L/1000km,
                            3. Kada sam kupio auto, nije radila pumpa koja hladi turbinu, popravio sam je sada radi,
                            4. Auto mi je jedanput pri većem gasu od 4-5000 obrataja, ubacio u "Safe mode". Tada sam auto jedan dan vozio bez rada turbine, ali je lepo, ali dosta sporije ubrzavao, nije imao trzanje u radu.
                            5. Klapnu turbine sam poprskao sa WD40 sprejom, mnogo manje ima trzanja nego ranije,
                            6. Na leru lepo ravnomerno radi motor.

                            Turbo servis u koji sam bio, rekli su mi da ne mogu ništa da urade, sve dok ne vide neku grešku na dijagnostici, jer kako oni kažu ne mora da bude problem u turbini, može da bude MAP senzor, klapna gasa itd... Meni nikakvu grešku ne izbacuje...

                            Comment

                            Working...
                            X