U pitanju je Peugeot 605 2.0 Turbo
Auto je poceo u zadnje vreme da dize temperaturu preko 90 konstantno je 90,92,93 stepena, kada je veliko brdo u drugoj brzini na plin pod 2000 obrtaja auto krene da diže temperaturu i ume da preskoci 100 stepena, naravno odmah ugasim auto cekam da se ohladi. Auto ne duje creva,tecnost je cista ulje je okej cisto je majstori mi kazu dihtung glave ali ajde da pitam i ovde.
Menjao sam antifriz, ozracio sistem na 3 ventila danas vozim auto i ugasim kad od jednom curi niz boce tecnost za hladjenje ( antifriz ) temperatura je 94 stepena, pipnem creva mekana su, pogledam kakva je tecnost okej je, pogledam ulje i ono je dobro, na ventile za ozracivanje izbacuje antifriz, u posudi za tecnost nema mehurica kako dodam gas tako raste nivo tecnosti. Ventilator je podesen da radi cim se auto upali odmah e sada molim za vasa misljenja, preostaje mi samo jos da zamenim čep za tečnost možda on ne radi svoj posao kako treba.
Auto je poceo u zadnje vreme da dize temperaturu preko 90 konstantno je 90,92,93 stepena, kada je veliko brdo u drugoj brzini na plin pod 2000 obrtaja auto krene da diže temperaturu i ume da preskoci 100 stepena, naravno odmah ugasim auto cekam da se ohladi. Auto ne duje creva,tecnost je cista ulje je okej cisto je majstori mi kazu dihtung glave ali ajde da pitam i ovde.
Menjao sam antifriz, ozracio sistem na 3 ventila danas vozim auto i ugasim kad od jednom curi niz boce tecnost za hladjenje ( antifriz ) temperatura je 94 stepena, pipnem creva mekana su, pogledam kakva je tecnost okej je, pogledam ulje i ono je dobro, na ventile za ozracivanje izbacuje antifriz, u posudi za tecnost nema mehurica kako dodam gas tako raste nivo tecnosti. Ventilator je podesen da radi cim se auto upali odmah e sada molim za vasa misljenja, preostaje mi samo jos da zamenim čep za tečnost možda on ne radi svoj posao kako treba.