Imam problem sa ovim poluproizvodom francuske auto industrije. Naime, auto prijavljuje Atntipolution Fault i onda ograniči br. obrtaja. CEla priča ide ovako.
Odem kod majstora, srede se dizne, zameni regulator pritiska goriva i senzor temp. goriva. Problem i dalje njije rešen.
Auto lepo ide, malo troši, motor lepo radi, ali povremeno, nema pravila, kad hoću da ga ugasim, izvučem kljuš, auto radi još par sekundi i ugasi se. Sledeće paljenje, greška "anti polution" i ograničenje br. ortaja. Greška se posle par strtovanja motora, sama ugasi i onda bude sve ok, do sledećeg puta.
Pozajmio sam od prijatelja neku Launch dijagnostiku, zakačio je na auto i prošitao sledeće greške, koje nisam uspeo da obrišem:
Prevelika temp. ulja i rashladne tecnosti. Par puta mi se desilo da posle vožnje, auto stoji na suncu i kod paljenja temp ode u max na instr. tabli. Kad se startuje motor, temp se vrati na normalno. Auto ne podiže temp u vožnji.
Senzor brzine za servo volana.
senzor čepa za gorivo.
pumpa aditiva za gorivo nema kontakt ili u kratkom spoju.
nivo aditiva za gorivo nizak. ima još 400g
Ovde su svi u fazonu daj da menjamo, razvaljujemo dpf, egr... Naravno o mom trošku a niko ne garantuje da će to da reši problem.
Ubeđen sam da je uzrok svemu, neki problem sa strujom, a autoelektričari gledaju belo.
Neki savet kako da rešim problem ili gde da odvezem auto da ga srede?
Odem kod majstora, srede se dizne, zameni regulator pritiska goriva i senzor temp. goriva. Problem i dalje njije rešen.
Auto lepo ide, malo troši, motor lepo radi, ali povremeno, nema pravila, kad hoću da ga ugasim, izvučem kljuš, auto radi još par sekundi i ugasi se. Sledeće paljenje, greška "anti polution" i ograničenje br. ortaja. Greška se posle par strtovanja motora, sama ugasi i onda bude sve ok, do sledećeg puta.
Pozajmio sam od prijatelja neku Launch dijagnostiku, zakačio je na auto i prošitao sledeće greške, koje nisam uspeo da obrišem:
Prevelika temp. ulja i rashladne tecnosti. Par puta mi se desilo da posle vožnje, auto stoji na suncu i kod paljenja temp ode u max na instr. tabli. Kad se startuje motor, temp se vrati na normalno. Auto ne podiže temp u vožnji.
Senzor brzine za servo volana.
senzor čepa za gorivo.
pumpa aditiva za gorivo nema kontakt ili u kratkom spoju.
nivo aditiva za gorivo nizak. ima još 400g
Ovde su svi u fazonu daj da menjamo, razvaljujemo dpf, egr... Naravno o mom trošku a niko ne garantuje da će to da reši problem.
Ubeđen sam da je uzrok svemu, neki problem sa strujom, a autoelektričari gledaju belo.
Neki savet kako da rešim problem ili gde da odvezem auto da ga srede?
Comment