Pozdrav, 207 1.4 hdi upalila se greska antipollution fault u voznji, prilikom naglog ubrzavanja javlja se neko malo trzanje/stucanje, samo pri jakom gasu. Narednog dana se ugasila greska i lampica za motor, ali i dalje ima trzanje pri naglom ubrzavanju.
Dijagnostika pokazuje greska P1113 Regulator pritiska goriva.Nizak pritisak.
Koliko sam upucen,mozda gresim, to sto je dijagnostika prijavila ne mora da znaci da je to glavni uzrok nego vec posledica.
Auto presao 230k(mozda i vrlo verovatno duplo vise).Obisao sam dva servisera kazu mora EGR da se menja, pa posle toga cemo videti.Da li je moguce da se zbog loseg EGR-a ugasi vozilo u toku voznje?
Malo me brine to sto kazu kad zamenimo EGR videcemo posle da li je sve ok ili nije...
Dijagnostika pokazuje greska P1113 Regulator pritiska goriva.Nizak pritisak.
Koliko sam upucen,mozda gresim, to sto je dijagnostika prijavila ne mora da znaci da je to glavni uzrok nego vec posledica.
Auto presao 230k(mozda i vrlo verovatno duplo vise).Obisao sam dva servisera kazu mora EGR da se menja, pa posle toga cemo videti.Da li je moguce da se zbog loseg EGR-a ugasi vozilo u toku voznje?
Malo me brine to sto kazu kad zamenimo EGR videcemo posle da li je sve ok ili nije...
Comment