Peugeot 206 problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petarp031
    CBC Član
    • 04.01.2008
    • 91
    • Uzice
    • skoda octavia rs mk1

    #16
    Re: Peugeot 206 problem

    Danas sam se raspitao u ovlascenom peugeot servisu i cene su sl:
    - izduvna grana- 18500 din,
    - dihtunzi, brezoni, sajbne i matice- 2500 din.
    Ukupno 21000 din!
    Da li kupovati, ili traziti drugo resenje poput grane 4-2-1 i emulatora umesto kata?
    Pozdrav!!!

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Re: Peugeot 206 problem

      4-2-1 i zezanje oko toga te sigurno nece izaci manje od 21.000.

      Za pocetak, ako te BAS toliko nervira, lepo skini tu izduvnu granu pa odnesi nekom da makar pokusa da to zavari.

      Osim toga, ovo sto mislim da je resenje problema ne znaci da je 100% sigurno da je upravo to u pitanju. Verovatno jeste, ali prvo skini pa proveri, trebalo bi da se ti limcici makar mogu videti i dokaciti rukom da se vidi da li landaraju okolo. Zavaris ako moze, vidis da li je resilo problem, pa ako jeste super, ako nije, lako ces dati pare...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • petarp031
        CBC Član
        • 04.01.2008
        • 91
        • Uzice
        • skoda octavia rs mk1

        #18
        Re: Peugeot 206 problem

        Ovih dana, cim se uhvati slobodno vreme, skidam izduvnu pa javljam rezultate.
        Cujemo se!

        Comment

        • petarp031
          CBC Član
          • 04.01.2008
          • 91
          • Uzice
          • skoda octavia rs mk1

          #19
          Re: Peugeot 206 problem

          Evo me opet posle duzeg vremena. Problem na 206-ici nije resen, a objasnicu i zasto.
          Sa drugarom sam dogovorio da skinemo auspuh (granu), pogledamo da li je to problem, pa ako nije, vadimo motor, rasturamo i trazimo sta ne valja. Tih dana je u njegov servis dosao decko iz ovlascenog peugeot servisa i rekao da je posao koji smo namerili uzaludan i da je problem u klipovima koji se deformisu. Bas tad sam dobio poziv od coveka koji je vec jednom otvarao moj motor i on mi je potvrdio da su klipovi. Otvarao je peugeot 306 sa istim motorom 3 puta, sve komplet radio (obrade, trnovanje, ravnanje, promene lezajeva) i dok nije promenio klipove i hilzne problem nije bio resen. Od njih sam dobio informaciju da klipovi imaju veoma mali hod i da su materijali od koga su napravjeni loseg kvaliteta, deformisu se klipovi (gornji deo se malo izvije- dovoljno da stvara zvuk o hilznu, a donji deo je ne promenjen, pa na oko sve izgleda ok).
          Posetim strane forume i nadjem da je bilo slicnih problema, a onda na MAHLE-ovom katalogu nadjem da su razvili posebne klipove za ove motore, znaci da je bilo problema sa fabrickim. Zatim iskoci jedan sajt gde su opisali da problem kod PSA motora pravi preveliki stepen kompresije, u kombinaciji sa losim gorivom, a u mom slucaju i plinom detonacije ostecuju klipove. Kod ovog motora je stepen kompresije 10.5:1,pa su ljudi posebno razvili dekompresione ploce kako bi se povecao kompresioni prostor, a smanjila kompresia na cini mi se 8.3:1 i time sprecili moguci problem! Sve stavim na papir (klipovi, hilzne, dekompresiona ploca koja nije ni malo jeftina ili losije resenje dupli dihtung glave), i dodjem do velike cifre koju treba dodati na ogromnu sumu koju sam vec ulozio u ovaj auto i tako odustanem od poduhvata. Problem necu ni resiti jer sam auto prodao coveku kome zvuk ne smeta, tacnije i ne cuje ga, a mislim da nema potrebe ulagati u nesto sto fabricki nije dobro odradjeno.
          Pozdrav!!!

          Comment

          Working...
          X