Evo da se i ja obratim sa svojim prvim problemom.....imam reno clio 2002 1400 72 kw..kada je auto hladan.....tj nije vozen vise od nekoliko sati..posto ga upalim broj obrtaja skace na 1500 i vise...pa kako vreme prolazi pada ispod hiljadu......potrebno je nekoliko minuta da sacekam da se umiri ...mada i posle toga dok se auto bas ne zagreje obrtaji pomalo poskakuju.....voleo bih da cujem vasha misljenja....pozdrav i hvala....
Neobican problem sa ler gasom na clio 1.4 16v motoru
Collapse
X
-
nemiran rad....
Povisen je broj obrtaja konstantno....do maksimim 1800 ..i polako opada ....u roku od 2-3 minuta..cak se u jednom trenutku posle recimo minut bitno smanji do 1000 odjednom......po zvuku se cuje kako se motor umiruje....i onda lagano za jos dva minuta do normale.....mada mi se nekada cini da ide i spod normalne granice.. kada auto vozim...i zagreje se...ovog problema pri ponovnom startu nema......automobil sam tek kupio pre mesec dana...i nemogu tacno govoriti da li je bilo ranije problema...
Comment
-
-
Da....bez preterane brige mirche.
Kada je motor hladan radi na povisenom broju obrtaja i kako se greje postepeno spusta obrtaje do normale. Posle kada je motor ugrejan kada se upali radi na tim niskim obrtajima.
Jedino je malo previse taj ler kada je hladan "1800". Obicno se pocetni krece od 1200-1400o/min te je problem verovatno zaprljan step (ler)motor i klapna.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Sve je tu normalno....
AUtomatski saug odrađuje svoje
Comment
-
-
Negde na usisu ispod kucista filtera ili creva.
Najbolje bi bilo da postavis slikuTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment