Neobican problem sa ler gasom na clio 1.4 16v motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neobican problem sa ler gasom na clio 1.4 16v motoru

    Evo da se i ja obratim sa svojim prvim problemom.....imam reno clio 2002 1400 72 kw..kada je auto hladan.....tj nije vozen vise od nekoliko sati..posto ga upalim broj obrtaja skace na 1500 i vise...pa kako vreme prolazi pada ispod hiljadu......potrebno je nekoliko minuta da sacekam da se umiri ...mada i posle toga dok se auto bas ne zagreje obrtaji pomalo poskakuju.....voleo bih da cujem vasha misljenja....pozdrav i hvala....
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Poskakuju ili su samo poviseni dok se ne ugrije ?

    Saug ? Malo vise detalja ? Koliko je to nekoliko minuta ? 2-3 ili 12 ???

    Comment


    • #3
      nemiran rad....

      Povisen je broj obrtaja konstantno....do maksimim 1800 ..i polako opada ....u roku od 2-3 minuta..cak se u jednom trenutku posle recimo minut bitno smanji do 1000 odjednom......po zvuku se cuje kako se motor umiruje....i onda lagano za jos dva minuta do normale.....mada mi se nekada cini da ide i spod normalne granice.. kada auto vozim...i zagreje se...ovog problema pri ponovnom startu nema......automobil sam tek kupio pre mesec dana...i nemogu tacno govoriti da li je bilo ranije problema...

      Comment

      • Timothy Leary
        CBC Senator XXL
        • 23.04.2006
        • 439
        • Beograd

        #4
        ja bih rekao da ti nemas problem....racunar automatski dize broj obrtaja pri hladnom startu do zagreavanja motora.....mozda je tih 1800 malo puno ali ako to ne traje vise od 2,3 min rekao bih da je to skroz normalno...ispravice me vec neko upuceniji u tematiku ako gresim....

        Comment

        • Vlada_nbgd
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2005
          • 1066
          • Novi Beograd/Topcider
          • ford focus sport pack

          #5
          Pa i meni ovo lici na normalan rad automatskog sauha.
          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Da....bez preterane brige mirche.

            Kada je motor hladan radi na povisenom broju obrtaja i kako se greje postepeno spusta obrtaje do normale. Posle kada je motor ugrejan kada se upali radi na tim niskim obrtajima.

            Jedino je malo previse taj ler kada je hladan "1800". Obicno se pocetni krece od 1200-1400o/min te je problem verovatno zaprljan step (ler)motor i klapna.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Goranp
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2006
              • 436
              • Banja Luka

              #7
              Sve je tu normalno....
              AUtomatski saug odrađuje svoje
              Banjaluka Blog
              http://gradbanjaluka.blogspot.com
              Tattoo Picture
              http://tattooaco.blogspot.com

              Comment


              • #8
                ciscenje...

                Hvala na odgovorima...u svakom slucaju ....umirujuce...Sledece pitanje bi bilo gde se nalaze i kako bi mogao da ih ocistim...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Negde na usisu ispod kucista filtera ili creva.
                  Najbolje bi bilo da postavis sliku
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  Working...
                  X