Peugeot 205 XS 1.4 1991.god. - veliki PROBLEM !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peugeot 205 XS 1.4 1991.god. - veliki PROBLEM !!!

    Pozdrav svima !

    Imam Pezo 91 godiste ,1.4 ,multek Broj mozga kompjtera je 754 , to jest zadnnji ,sta je sad u pitanju ,i koju muku ja vodim snjim vec 5 meseci ,,

    Ovako ,,,,1.4 motor Multek, ,imam problema sa 9 litra ja gradsku prodjem svega 40 kilometra ,izbacuje crni dim ali ne toliko ,pa mi menjali Multek Karburator, pravili rasnekompbinacije sa Multekom od Glfa 2,3,audi,passat,i sta znam sta su js dirali tako da kasnije moj Multek nije vise hteo da upali , kazu da ne dolazi struja do ELEKTRONSKU DIZNU,kad se otvori poklopac od dizne puna je beznzina ,, ranije sam sa 9 litra prolazio najmanje sa normalnom voznjom gradskom oko 110-130 km, ,pored svega toga da bi mi upalllo auto morao sam da kupin nov karburator od ZASTAVE i sad ga momentalno tako vozim ,ali sam sve izgubio i brzinu koju je imam i tesko pali ,pored tolikog stelovanja karburatora ,,unapred hvala poslacu i slike Kompjutera,Motora.multeka ,,nadam se na pomoci
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Kao prvo, lepo bi bilo da se prvo predstavis, pa onda udri po pitanjima, imas temu za to.

    Drugo, polako, uspori malo...sta ti je bre uopste Multek?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment


    • #3
      pozdarv svima iz Prizrena sta da kazem volim PEZOE dok rade a cim pocne da zeza ko mene tezak je za popravak,1.4 kubika nemogu da kazem da ne ide neg leti sto jes jes,multek je pola injections ,nije full injection ,vec pola ,crni karburator sa elektronskim ulazima ,dizna elektronska, sauh elektornski,ler gas elektronski ,Karburator je BOSCH,tako i kompjuter je BOSH-ov , ima li resenje za ovaj kvar

      unapred hvala svima na pomoci sinoc sam googlao po netu i naisao na vas forum ,mislim dda je dobar i dosta aktivan

      Comment


      • #4
        Multec je za Delco isto sto i Motronic za Bosch
        Uf uf koja je oznaka motora npr TU3FJ2(K6B) i snaga u KW?

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Mislim da nije ni jedno ni drugo.

          Mislim da covek nije lepo objasnio. Na XS-u je verovatno dvogrli karburator sa elektro diznom za ler i hladan start. (stavio karburator od zastave- nije ajnspric)
          motor je verovatno TU3M sa 75KS ili 1Y2sa 83KS
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment


          • #6
            nie dvogrli karburator ces crni i ima poklopac koji njega veze sa filterom ,

            evo vam link gde cu da uplodujem slike od masine

            evo vam na ovom linku prelistajte slike

            Comment


            • #7
              Aj, nasao sam kvar, sad radi fenomenalno...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                A da kazes u cemu je bio kvar, bilo bi lepo?

                ...mada mi nije od pocetka ni bilo jasno sta ti se u stvari pokvarilo, al' hajde...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment


                • #9
                  kvar je bio u polu injection ,pod 1 , a pod 2 kvar je bio kod vakkuma kod razvodnika bio je probusen ,to smo promenili i vratili polu injection i sad radi ko lud

                  Comment

                  • unarider
                    CBC Početnik
                    • 10.10.2008
                    • 2
                    • Bihac

                    #10
                    POZDRAV

                    Ja imam 205 xs 55kw i super sam zadovoljan imam 250 hiljada na satu ,medjutim imam problem sa ler gasom nekad nacisto poludi i ode na 3000 obrtaja ,i tad moram da izadjem i rukom vratim ler gas koji tad ode na 1000-1500 obrtaja.
                    To me muči već duže vrijeme a majstori ovdje nemaju pojma u čemu je greška.
                    Ako je ko imao slično iskustvo ili da mi preporuči servis ili radnju gdje bi kvalitetno mogao da riješim problem bio bi zahvalan.

                    Comment

                    Working...
                    X