Peugeot 406 1.8 16v 98. god. - ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vucko
    CBC Član
    • 06.08.2007
    • 88
    • Belgarde

    #16
    Pa taj stepper motor zeza stalno. Recimo stanes na semafor, a on digne broj obrtaj u ler-u na 1500 ili 2000.

    Meni ovo tvoje vise lici da se tvoj motor dok je hladan radi u rezimu normalnog rada. Kao da kompjuter ne prepoznaje da je motor hladan i da treba da radi u tom rezimu.
    Mozda neki senzor lazno ocitava parametre!? Mislim da bi trebao da odes na dijagnostiku da vidis koji kvar se ocitava.

    Comment

    • vucko
      CBC Član
      • 06.08.2007
      • 88
      • Belgarde

      #17
      Moze biti i da stepper motor nije inicijalno dobro podesen.
      Ima i tu neka fora. Mora da mu se podesi inicijalni polozaj.

      Comment

      • apex
        CBC Član
        • 23.08.2007
        • 59
        • Zrenjanin

        #18
        Recimo stanes na semafor, a on digne broj obrtaj u ler-u na 1500 ili 2000
        To mi se nije desavalo.

        Ali moguce je da je motor crkao, zato sam i pitao kako se manifestuje kad motoric ne radi, je rmoguce je da je crkao i ostao u jednom polozaju, koji naravno ne odgovara svakom rezimu rada motora.

        Sad sam gledao u autodati i trebalo bi da izmerim vrednosti na motoru, pa cu videti da li je on u kvaru.

        Intresuje me sta jos moze prouzrokovati ovakav rad motora, da li neko zna koji senzori su jos zaduzeni za regulaciju ler-a

        Comment

        • apex
          CBC Član
          • 23.08.2007
          • 59
          • Zrenjanin

          #19
          Mora da mu se podesi inicijalni polozaj.
          Mora kad se motor menja koliko sam cuo da se ponovo inicijalizuje, mada ni to nemora biti tacno. Ja sam skinuo klemu sa akumulatora pri ovom zahvatu i moralo bi biti neke razlike da se motor nije dobro inicijaliziovao, ali razlike nema, kao da nista nisam radio

          Comment

          • vucko
            CBC Član
            • 06.08.2007
            • 88
            • Belgarde

            #20
            Ja sam imo takvo zezanje na Citroen ZX 1.4i 1997 TU motor.
            Zezao me taj motoric. Majstori ga skidali, inicirali.... nista. Al' vrlo zanimljivo - kad sipam pun rezervoar zeza me prvih 100-njak kilometara i onda prestane, dok ponovo ne otvorim rezervoar i sipam gorivo. Tako sam stalno sipao pun rezervoar, istrpim prvih 100km, a posle radi sve kao treba do ponovnog sipanja.... zezancija
            Elem, prodam ja taj ZX i covek mi rece da ga je zezalo nesto sa gasom ali je promenio samo filter goriva, koji sam i ja menjao (valjda me majstor nije zenuo) i sve je OK !?!?

            Naravno, najlakse bi bilo kad bi nasao polovan taj steper motor da ga na licu mesta probas na svom autu.

            PS. taj moto radi prosto. Rotor (unutrasnji cilindar) se pri rotaciji krece po sitnoj spirali i tako se krece napred-nazad.

            PS2. Jedan od majstora (koji radi Peugeot) ga je tukao cekucem misleci da je zaribao. Mislio je da je taj unutrasnji cilindar jedan klip koji se slobodno krece pod dejstvom mag. polja.

            Ja bih ipak kenuo na kompjuter. na znam da li je taj iz '98 OBD2 ili nije. Al nije ni bitno.

            Comment

            • vucko
              CBC Član
              • 06.08.2007
              • 88
              • Belgarde

              #21
              Ako hoces bas da vidis da li samo radi, skini ga i prikljuci na 12V (pazi konektore) i vidi da li se rotira i da li koci (ukoliko mu je ostecen navoj, tj. spirala koja ga tera napolje ili unutra)

              Comment

              • CikaKure
                CBC Senator XXL
                • 14.08.2005
                • 668
                • Beograd

                #22
                Originally posted by apex
                Ocisito sam motor ler gasa, mislio sam da je problem u njemu, sa onim carb cleaner-om. Stvarno je motor bio prljav, ali nista nisam time dobio.

                Evo kako se manifestuje problem: Ujutru sednem u auto i upalim ga, motor normalno zvucni par trenutaka, a onda krenu da mu padaju obrtaji i ako mu ne dam gas, ugasi se, kao da nema regulacije lera, a kada mu dam gas da se ne ugasi, prvo trokira, pa tek onda krenu da mu se podizu obrtaji.

                I to sve tako par minuta dok se motor ne ugreje malo, jer kad je motor ugrejan, ovi problemi se ne manifestuju.
                Katalizator je zapusen. Proveri. Potrosio sam dosta vremena i novaca (o zivcima da ne pricam) dok to nije ustanovljeno.

                Comment

                • apex
                  CBC Član
                  • 23.08.2007
                  • 59
                  • Zrenjanin

                  #23
                  Na koji nacin da proverim da li je zapusen katalizator, skida se dole ili ?

                  Da li moraju da se seku neke cevi itd..

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #24
                    U mom slucaju se svelo na zavlacenje ispod dizalice i drmusanje katalizatora koje je rezultovalo zveckanjem komada metala unutra. Nakon skidanja katalizatora, auto je "prodisao".

                    Comment

                    • vlnikolic
                      CBC Član
                      • 09.07.2007
                      • 97
                      • Zemun
                      • Honda Jazz 1.4 iDsi

                      #25
                      Evo da se i ja pridruzim sa istim problemom. Peugeot 206 1.6 16v, stalno je upaljena lampica check engine i uvek na dijagnostici pokazuje da je u pitanju starenje katalizatora, a glavni problem je jutarnje paljenje,naime treba mu 4-5 pokusaja da upali i onda radi normalno ali su obrtaji niski jedva preko 800, a to opet uzrokuje tome da dok se ne zagreje lose odgovara na gas. kad se zagreje sve je ok. menjan je senzor koji ocitava temperaturu rashladne tecnosti kao on je lagao i stalno prijavljivao kao da je motor topao, posle toga je kao palio ok i sad je opet problem. Na koliko obrtaja treba da radi hladan motor i koliko na paljenje moze da utice katalizator. I jos jedna nedoumica da li to sve moze da uzrokuje zaprljani sistem za ubrizgavanje. P.S. Inace vozim na gas a auto je kod mene od leta tako da nije bilo problema sa startvanjem ranije a i vozilo se na benzin nonstop.

                      Comment

                      • apex
                        CBC Član
                        • 23.08.2007
                        • 59
                        • Zrenjanin

                        #26
                        Koji gasni uredjaj imas?

                        Jesi li probao da ga po paljenju odmah prebacis na plin, koji ti je onda broj obrtaja, kako se onda ponasa?

                        Comment

                        • vlnikolic
                          CBC Član
                          • 09.07.2007
                          • 97
                          • Zemun
                          • Honda Jazz 1.4 iDsi

                          #27
                          gasni uredjaj je Tomaseto sekvent tako da nema varijente prebaci kad hoces nego kad racunar cekira parametre, t.j. kad je temperatura rashladne tecnosti 40C i broj obrtaja 2000. I kad prebaci na toj temperaturi stvar je ista.

                          Comment

                          • apex
                            CBC Član
                            • 23.08.2007
                            • 59
                            • Zrenjanin

                            #28
                            Pa idi isti postupak kao sto je gore pisano, prvo ocisti motor ler gasa, pa ako ni to ne pomogne onda skidaj dole katalizator. Moguce da se zapusio.

                            Comment

                            • apex
                              CBC Član
                              • 23.08.2007
                              • 59
                              • Zrenjanin

                              #29
                              Pozdrav ljudi, evo mene opet sa istim problemom. Posto mi se na ****** javilo dosta ljudi sa istim problemom, interesuje me da li je neko stvarno isterao ovo do kraja, ili se jednostavno treba pomiriti sa sudbinom.

                              Evo da citiram jedan PM koji mi je bio poslat, a mislim da upotpunjuje sve varijante otklanjanja problema:

                              PROBLEM TRAJE VISE OD GODINU DANA.PRVO SU MI U OVLASCENOM SERVISU "*******" DOK JE RADIO PEZOE,IZVADILI KATALIZATOR,PA SAM MENJAO BOBINU,RAZNE VRSTE SVECICA,BENZ.PUMPU,CISCENJE DIZNI I STEP MOTORA VISE OD 10 PUTA,DIJAGNOSTIKA U SVIM VARIJANTAMA KADA JE AUTO VRUC,U VOZNJI,I JUTARNJE PALJENJE,CAK I SA ORGINALNIM SEZEMOVIM "DIOGO 2000"UREDJAJEM JE PONOVO REINSTALIRAN SOFTVER KOMPIJUTERA I NISTA.POSTO IMAM PLIN SUMNJALI SMO DA ON NE PORAVI PROBLEM,PA SAM VOZIO SAMO NA BENZ, I OPET NISTA.
                              VISE NIKO NEMA IDEJU STA BI MOGLO DA SE URADI JER JE SVE PROVERENO PO NEKOLIKO PUTA.
                              Jedino sto ovde ostaje da se proveri je jos ECT i MAP senzor.

                              Moze li mi neko reci da li i na koji nacin se moze ocistiti MAP senzor. Moze li da se zezne senzor?

                              Comment

                              • alexa05
                                CBC Senator XXL
                                • 23.07.2006
                                • 1769
                                • Smederevo
                                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                                #30
                                Ja mislim da se on ne cisti!?
                                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                                Comment

                                Working...
                                X