2003 Megane II Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ugljesa
    CBC Član
    • 07.12.2004
    • 60
    • Beograd

    2003 Megane II Problem

    Pozdrav,
    pre pola sata pokusao sam da upalim svoj 1,5dci i umesto verglanja se culo tk tk tk tk tk tk tk tk tk, i kada je jedva zaverglao satovi su bili resetovani sto ukazuje na akumulator, ali i svetla su oslabila, a muzika nije mogla da se upali, samo se resetovala, servo je takodje radio samo kada se doda jaci gas. Ovo pitam zato sto ne zelim da ga vozim u servis ako je samo akumulator. Ustvari, ne mogu ni da ga upalim...
    Hvala
    1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
    2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps
  • Williams
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2006
    • 556
    • Beograd- Cerak

    #2
    Akumulator 99%, proveri i punjenje za svaki slucaj.

    Comment

    • Ugljesa
      CBC Član
      • 07.12.2004
      • 60
      • Beograd

      #3
      izgleda da jeste, ponovo je zaverglao na trenutak i onda opet mrtav. Sutra cu zameniti akum. i pogledati punjenje. Megan ima jednu gadnu opciju a to je da sve ostaje upaljeno dok se ne otvore vozaceva vrata i izvuce kljuc, pa kada cekam nekoga farovi, ventilatori, grejaci, muzika, ostanu upaljeni i mene mrzi da sve to svaki put gasim i ponovo palim ako ne izlazim iz auta. Npr. drugi auto, volvo s40, gasi bukvalno sve na kljuc, cak i podizaci traze ign. II da bi radili i navikao sam na to, tako da nije iskljuceno da sam ja krivac za praznjenje akum. Mada, nikada ne ostavljam farove i ostalo upaljene duze od 20-30 sekundi bez rada motora, ali... hvala na odgovoru u svakom slucaju
      1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
      2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps

      Comment

      • Williams
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 556
        • Beograd- Cerak

        #4
        Alternator bi svejedno u sledecih pola sata voznje trebalo da dopuni tu kolicinu struje koja je potrosena dok je auto bio na kontaktu. Gledaj dok cekas nekoga, da ostavis auto upaljen.

        Comment

        • Ugljesa
          CBC Član
          • 07.12.2004
          • 60
          • Beograd

          #5
          Desilo se neizbezno, pukao mi je klinasti kais ili kako se vec zove, verovatno je proklizavao i nije dovoljno punio akumulator, zato se i culo pistanje sa leve strane motora. Sutra idem da zamenim. Jel' kanalni isto sto i klinasti kais? Mislim, jel imaju istu ulogu? (da pune akumulator)
          1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
          2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps

          Comment

          • Keketarac
            CBC Senator XXL
            • 01.09.2007
            • 588
            • Novi Sad
            • Seat Ibiza 1.2 TSI

            #6
            Dobro je da si rekao na pocetku da pisti neki kais inace ne bi docekao da pukne

            Comment

            • Ugljesa
              CBC Član
              • 07.12.2004
              • 60
              • Beograd

              #7
              Pazi, pistao je nekih 30 sekundi i prestao. Problem je bio u remenici alternatora i u lagerima istog. Kako je radilica okretala kais, on je pistao zato sto su zakovali lageri u alternatoru i remenica se nije okretala. 'bem ga da sam oterao u servis ustedeo bih racun za 1250 din koliko sam platio kanalni kais, remenica i dva lagera su me izasla 8000 din sa sve rukama (sama remenica 5950 din). Serviser mi je rekao da sam imao srece sto nije podleteo pod zupcasti i pokrivio ventile (500-700eur). U svakom slucaju odlino sam prosao, lagere i remenicu sam morao promeniti kad-tad, kais manje-vise...
              1998 Volvo S40 2.0i dohc 140ps
              2003 Renault Megane II 1,5 dci 82ps

              Comment

              Working...
              X