Peugeot 206 1.4b problem..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Driver_GT
    CBC Senator XXL
    • 04.07.2007
    • 368
    • Beograd

    Peugeot 206 1.4b problem..

    Imam problem sa pezoom 206, 1.4 motor od 75ks valjda, onaj slabiji. Auto je 2003 godiste i povremeno nece da upali. Radi se o tome da kada se da kontakt, tabla radi, sve radi, prozori, elektronika, svetla, ma sve sve, ali kada se auto kresne (okrene kljuc do kraja) desava se povremeno da se samo cuje onaj ckk zvuk, samo cakne na kratko i nema boga da se upali..pa onda nekad iz 6,7,8 puta oce, a nekad jednostavno nema sanse da zavergla. Bio sam u Veranu 2x, kompletan auto su pregledali, kazu da je sve ok. Ja sam slutio da je problem u kodu na kljucu, ili alnaseru, ali nije, probali smo sa drugim kljucem i alnaser je ispitan, sve je ok.

    Znaci nema pravila, nekad hoce, a nekad nece da zavergla, pa da li neko zna mozda sta je problem?
    Alfa Romeo 147 1.9JTD
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    #2
    To ti nije alternator ili kod kljuc.

    Da je kod ljuc crkao be bi mogao ni kontakt da das ili se ne bi gasila lampica kompjutera ili imobilajzera zavisi sta imas.

    A kada je alternator onda znaci nemas punjenje i akumulator bi se vrlo brzo ispraznio i posle ne bi mogao ni posle 6,7 puta da upalis.

    Meni to pre lici na simptome slabog akumulatora ili je stradao anlaser konkretno bih prvo pogledao starter(automat) anlasera mada bi najbolje bilo promeniti ceo anlaser.

    Comment

    • Driver_GT
      CBC Senator XXL
      • 04.07.2007
      • 368
      • Beograd

      #3
      Ja se izvinjavam, na alnaser sam i mislio, ne alternator..evo sad cu da ispravim..
      Alfa Romeo 147 1.9JTD

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        anlaser, njegov automat- tipicne osobine kada je u kvaru.
        kazes da je anlaser proveravan, koji su podaci (brojke) koji su izmereni tokom ispitivanja na probnom stolu.
        mirna struja, struja opterecenja, otpor automata (bendixa) ?

        moze da bude i da je zamajac mehanicki pohaban, obodni deo sa zupcima.

        prva provera bi bila svi kontakti odnosno elektricni spojevi u elektro sistemu vozila gde prolazi struja pri pokretanju motora.
        oksidirani kontakt se ponasa kako je opisano po posledicama.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Driver_GT
          CBC Senator XXL
          • 04.07.2007
          • 368
          • Beograd

          #5
          Brick, hvala na odgovoru!

          Pravo da ti kazem ne znam koji su podaci, bio sam 2x u Veranu u Vojvode Stepe i 2 puta su proveravali..nista nisu nasli, kazu sve odlicno funkcionise. Ono sto je "problem" je sto nekad hoce, nekad nece, pa zato oba puta kad sam bio u Veranu, svaki put je palio iz prve i onda ispadnes kreten..

          Pitacu za zamajac..a automat na alnaseru je prvi tipovan..
          Alfa Romeo 147 1.9JTD

          Comment

          • zile
            CBC Član
            • 01.12.2007
            • 29
            • L.H.S

            #6
            za zamajc mozes samo da pitas ali dok se ne skine menjac nisa neces odkriti, ali ti 100% nije do zamajca. pozz

            Comment

            • mijat96
              CBC Početnik
              • 13.01.2020
              • 6
              • Novi Sad
              • peugeot 206

              #7
              Tesko da ce se pokretac teme javiti ali bilo bi lepo da je na kraju rekao jel resen problem i kako. Imam isti problem na autu. Ako bar moze neka pomoc za majstora u Novom Sadu?

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #8
                Originally posted by mijat96 View Post
                Tesko da ce se pokretac teme javiti ali bilo bi lepo da je na kraju rekao jel resen problem i kako. Imam isti problem na autu. Ako bar moze neka pomoc za majstora u Novom Sadu?
                Probaj kada se to desi da vezes kablove sa drugog auta i iznenadices se. Ili posto si iz NS idi do andreje akumulator servisa kod knjaz milosa preko puta biga (bivsi Marens) trazi Stevana pocasti ga jednom limenkom da izvadi akumulator i testira ga. To ti je za pocetak najjeftinije i najlakse
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • mijat96
                  CBC Početnik
                  • 13.01.2020
                  • 6
                  • Novi Sad
                  • peugeot 206

                  #9
                  Hvala na odgovoru. Akulator je stavljen nov pre dve nedelje. Od tad dva puta je uspesno upaljen i provozan. Sada vise ne moze da se upali. Samo se cuje cak ispod haube i to je to. Kada je stavljen nov akumulator prvo paljenje je bilo isto neuspesno. Posle par sat8 je uspeo da upali, kad pali onda je to na pola kljuca al kad nece onda nece ni da zavergla. Probacu na kablove, ali sve mi deluje da je alnaser gotov.

                  Comment

                  • stevak
                    CBC Senator XXL
                    • 31.05.2009
                    • 1215
                    • Zemun
                    • Saab 9000 cs 2.0T

                    #10
                    Tebe, izgleda, zeza neki kontakt. Proveri spojeve struje koji idu na anlaser da nisu labavi. Desilo mi se jednom isto tako "neobjašnjivo", a u pitanju je bila razlokana buksna. Možda te zeza i masa.
                    ex SAABotražitelj

                    Comment

                    • zdushan
                      CBC Veteran
                      • 21.08.2012
                      • 129
                      • Beograd
                      • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                      #11
                      Nekad se taj problem rešavao pajserom po alnaseru..
                      Danas se automobili više ne biju, može socijalna služba da ga oduzme...

                      Sent from my SM-A605FN using Tapatalk


                      http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        dvojica treba,ako radi automat,spoji se na anlaseru kljucem,srafcigerom ako upali. slab plus ili minus ili anlaser. ako ne dobija struju gde treba kad treba,otprati se unazad pa se vidi .
                        skine se anlaser pa se proba direkt na akumulator.

                        itd...itd
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • mijat96
                          CBC Početnik
                          • 13.01.2020
                          • 6
                          • Novi Sad
                          • peugeot 206

                          #13
                          Alnaser ne dobija kontakt sa brave. Pali kada se prespoji srafcigerom sto je dobro, sada samo da ga oteram negde da mi rese to. Hvala svima na pomoci. Pisem kad se resi sta je tacno bio problem, brava ili zica u prekidu.

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Meni je zbog lošeg kontakta dva puta oštećen kolektor rotora anlasera. Tek kad sam rasturio anlaser shvatio sam da je brava problem. Dešavalo mi se da neće da upali, neće ni da izbaci automat po4-5 puta za redom. Ali uvek zavergla. Šta je problem! Automat dobija + sa brave a - sa kolektora preko četkice.

                            Comment

                            • mijat96
                              CBC Početnik
                              • 13.01.2020
                              • 6
                              • Novi Sad
                              • peugeot 206

                              #15
                              Posto ovih dana nisam nasao slobodnog majstora, kola palim srafcigerom na anlaseru. Moze li savet kako bih mogao bravu da proverim, kad dodjem do uloska brave da vidim jel on problem ili nege dalje od njega do anlasera.

                              Comment

                              Working...
                              X