Katalizator 206 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MM1
    CBC Početnik
    • 25.01.2008
    • 8
    • NS

    Katalizator 206 1.6 16v

    Na 206 1.6 xsi mi se mal'-mal' (već peti put) upali žuta lampica i na kompjuteru pokaže nešto tipa: neispravan katalizator ili nešto slično. Majstori iskusno obrišu kvar, ali se posle nekog vremena naravno upali. Kada bacim pogled kroz motorni prostor (odozgo) čini mi se da je katalizator varen (udaren je auto napred levo pretpostavljam). Jel imate neki savet, a da nije zamena katalizatora jer on, koliko sam pronašao, košta 50k.

    Poz
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Prvo se predstavi, imas temu za to, osnovni je red da znamo s kim pricamo.

    Kazes varen? Pre ce biti da je seceno kuciste katalizatora i da je izvadjen napolje, a gresku ti prijavljuje lambda sonda sto je i normalno, jer katalizatora nema. Imas li jednu ili dve lambda sonde?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • MM1
      CBC Početnik
      • 25.01.2008
      • 8
      • NS

      #3
      gde se predstavlja?

      A valjda bi majstori videli da nema katalizatora?! Ima dve lambda sonde (nov) tako da pretpostavljam da skidanje katalizatora bi napravilo poprilične probleme. Ili može bez njega?

      Comment

      • vlnikolic
        CBC Član
        • 09.07.2007
        • 97
        • Zemun
        • Honda Jazz 1.4 iDsi

        #4
        Evo i mene sa slicnom pricom, kupio sam isti auto pre oko 9 meseci, i u startu se palila lampica check engine odem kod majstora on dijagnostikuje starenje katalizatora i obrise gresku i to drzi nekih 200-300km i lampica se ponovo pali. Kad sam uzeo auto var oko lambda sonde posle katalizatora je bio napukao, majstor zavario i idemo dalje. Sve vreme sam u dilemi sta ciniti, menjati katalizator novim ili univerzalnim ili ga izbaciti (predlagali u auspuh servisu ali se to meni e svidja), od kupovine do danas sam presao oko 15000km i nista se nije desavalo, mislim na to da se auto normalno ponasa lepo vuce radi ok i plin je ugradjen pre 10000km i opet nista hehe. Jos jedna stvar o kojoj razmisljam je, da li je lambda sonda ispravna, ustvari da li je kat ispravan a da lambda sonda lose ocitava parametre. Da li taj kod na dijagnostici utvrdjuje stanje katalizatora ili stanje lambda sonde posto je kat pasivna stvar u sistemu sto se elektronike tice.
        I konacno pitanje da li lambda sonda posle kat-a sluzi za korekciju parametara ECU-a ili sluzi samo da kontrolise ispravnost katalizatora odnosno kvalitet izduvnih gasova.

        Comment

        • MM1
          CBC Početnik
          • 25.01.2008
          • 8
          • NS

          #5
          Znači posle zavarivanja ti se više nije palila žuta lampica?

          Sva ta pitanja i mene muče...

          Comment

          • vlnikolic
            CBC Član
            • 09.07.2007
            • 97
            • Zemun
            • Honda Jazz 1.4 iDsi

            #6
            Ne, nije prestala da se pali samo sam konstatovao da je lambda sonda ili udarena ili je iz nekog razloga doslo do pucanja vara na spoju drzaca sonde i cevi auspuha. Iskreno na pocetku me je ta lampica opasno nervirala medjutim sad je uopste i ne primecujem a posebno je bitno da auto radi normalno. Jedini problem je sto lampica sve vreme sija i ne mogu da saznam da je doslo do nekog novog problema. Reci mi da li tvoj auto normalno radi, imas li bilo kakvih problema u toku voznje, ili je problem samo paljenje lampice. Nadam se da cemo dobiti neki odgovor u vezi katalizatora i zadnje lambda sonde od ljudi koji dobro poznaju mehaniku, najpre mislim na usera 206, video sam da ima opasnu masinu i da je dosta stvari radio na modifikaciji, a nadam se i od drugih poznavaoca materije.

            Comment

            • MM1
              CBC Početnik
              • 25.01.2008
              • 8
              • NS

              #7
              e jbg, ja mislio da si rešio sa zavarivanjem. Potpuno isti problem imam i ja i ništa se ne dešava posebno u vožnji čujem to prduckanje od napred ali u vožnji ništa specijalno.

              Brinu me sva ta pitanja kao i tebe, nadam se da će nam neko odgovoriti:
              - da li je možda zadnja lambda sonda?
              - da li se može rešiti zavarivanjem ili već nekom jednostavnom intervencijom?
              - da li se može prespojiti (skloniti katalizator, a samim tim i ta lambda sonda?)?
              - lampica stalno gori, pa kad se javi "pravi" kvar neću znati...

              Bilo bi dobro da nam neko pomogne od iskusnijih vlasnika, npr. 206 (predstavio sam se )

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                - zadnja lambda je verovatno ispravna ali je katalizator najverovatnije izvadjen, zato i javlja gresku.
                - ne
                - ne
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • vlnikolic
                  CBC Član
                  • 09.07.2007
                  • 97
                  • Zemun
                  • Honda Jazz 1.4 iDsi

                  #9
                  Jos da razjasnimo jedno pitanje, da li lambda sonda posle kat-a sluzi za korekciju parametara ECU-a ili sluzi samo da kontrolise ispravnost katalizatora odnosno kvalitet izduvnih gasova.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Radi i jedno i drugo.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • vlnikolic
                      CBC Član
                      • 09.07.2007
                      • 97
                      • Zemun
                      • Honda Jazz 1.4 iDsi

                      #11
                      Reci mi onda koji je tvoj predlog u vezi problema za necim sto se zove starenje katalizatora a da to ne bude zamena istog, negde sam procitao tvoj post da vozis auto neko duze vreme bez kat-a i nista se ne desava. Poenta je da kat postoji i da nije zapusen, ali mu nesto fali, ja mislim da je kod mene on polomljen usled nekog udara, kada sam kupio auto culo se neko zveckanje u auspuhu kad se dodaje gas kao da ima neki komad necega unutra ali je to vremenom nestalo. Da li peugeot ima neki posebni rezim rada kad se takve greske u sistemu pojave ili nastavlja normalno da radi ali koriguje smesu po datom izlazu. Ajde molim te jedan pravi odgovor i ne budi skrt na recima hehe. Poz

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Jedino sto ja mou da ti kazem po tom pitanju je da autu sa jednom lambda sondom ne bi apsolutno nista smetalo da iscupas katalizator. Teorija kaze da bi autu sa 2 sonde vadjenje katalizatora trebalo da smeta pri radu, medjutim ja vec duze od godinu i po dana vozim auto sa 4 lambda sonde i izvadjenim katalizatorima, i apsolutno nikakve smetnje nisam imao.

                        Dakle, ako ti nista ne smeta pri voznji, nista i ne pipaj. Ako je kat i dalje tu, pa se zacepi ili krene da zvecka, nemas puno izbora, ili da ga menjas, ili da ga izvadis i probas da vozis bez njega. Ja preporucujem da ne bacas pare i da probas da ga iscupas, najgore sto se moze desiti je da moras da ga zamenis, sto ti je i pre vadjenja bila druga opcija, tako da ne vidim tu nista lose.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Veseli
                          CBC Veteran
                          • 23.09.2005
                          • 107
                          • Vreoci

                          #13
                          @206: Kako bi bilo pokušati izvođenje emulacije za sondu, tako da ECU prima podatke za potpuno ispravan sistem tj kada mu ne stiže sa sonde da treba da vrši korekcije. Mislim da to ne bi trebalo da bude preterano teško izvesti.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Moze i tako ali komplikujete bez potrebe. Postoje ti emulatori da se kupe po Netu, znam da sam to gledao svojevremeno, ali zasto bacati pare na nesto sto nisi siguran da ce ti trebati? Probaj bez pa vidi.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              ...a bila je i prica da je emulacija cak i nemoguca na nekim modelima, ecu se ne da prevariti... mislim da na ovu temu jos nema mnogo iskustva kod nas osim pojedinih slucajeva, kao 206, kod njega radi ok, sto ne mora da znaci i da ce kod nekog drugog... u svakom slucaju probajte pa iznesite iskustva..

                              btw, 206, jel kod tebe pali uopste lampicu ili ne ?
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X