Pozdrav svima!
Ljudi da vam pricam...
Bilo je to ovako
rocureo mi hladnjak,krpio ga i za to dao 1800 kinti,posle toga naprsla plastika na hladnjaku na drugom,pa ja zalepio,pa na trecem mestu..."Vidim ja neretva hladna, aj' ti Marinko nazad!"...i resim da kupim drugi.Pozovem Reno Srecko i pitam koliko je, da bi cuo da je HLADNJAK ZA RENO 18 OKO 12000 DINARA!!!Tako da mi se to naravno ne isplati da stavljam na auto koji ceo ne vredi mnogo vise!
Odem na Bubanj potok,kupim za novi Yugo onaj aluminijumski 2200din,ali su njemu izvodi na suprotnoj strani...Uzmem razmisljam i skontam da po konstrukciji nista ne bi trebalo da bude pograsno ako ga okrenem naopako i prikacim ulaz na izlaz,a izlaz na ulaz,ali sam izgleda tu nesto prevideo???Ali ne znam sta???
Sve OK radi,motor se odlicno hladi,ali po dostizanju radne temperature polako pocinje da mi se podize nivo rashladne tecnosti u razervoaru i on je pun vec za dvadesetak minuta.Uzmem ugasim motor,podignem posudu (rezervoar) uvis,odvrnem ventil na crevu kod pumpe koji sluzi za ispustanje vazduha,i desava se ono sto me najvise cudi:IZ ZATVORENOG SISTEMA ZA HLADJENJE KOME JE VEC ISPUSTEN VAZDUH POCNE NA VENTIL DA PUSTA VAZDUH,NIVO U POSUDI SE VRATI NA PRETHODNI,NA VENTIL POTECE TECNOST,ZATVORIM VENTIL,PONOVIM POSTUPAK I SVE ISTO SE PONOVO DESAVA!!!Nije mi jasno odakle srce vazduh,kada nema curenja tecnosti,nigde ni kap...kakva je to rupa koja za deset minuta propusti litar vazduha unutra,a da na nju ne izadje ni kap vode?
Da li je uopste moguce da sistem za hladjenje radi sa obrnutim hladnjakom?
Inace ja sutra-prekosutra kupujem dugacka creva i sve to namestam da ide "fabrickim" tokom,ali ako neko ima ideju da ovo ne mora mnogo da se dira bilo bi mi od velike koristi da mi objasni!!!
Hvala unapred!!!
Ljudi da vam pricam...

Bilo je to ovako



Sve OK radi,motor se odlicno hladi,ali po dostizanju radne temperature polako pocinje da mi se podize nivo rashladne tecnosti u razervoaru i on je pun vec za dvadesetak minuta.Uzmem ugasim motor,podignem posudu (rezervoar) uvis,odvrnem ventil na crevu kod pumpe koji sluzi za ispustanje vazduha,i desava se ono sto me najvise cudi:IZ ZATVORENOG SISTEMA ZA HLADJENJE KOME JE VEC ISPUSTEN VAZDUH POCNE NA VENTIL DA PUSTA VAZDUH,NIVO U POSUDI SE VRATI NA PRETHODNI,NA VENTIL POTECE TECNOST,ZATVORIM VENTIL,PONOVIM POSTUPAK I SVE ISTO SE PONOVO DESAVA!!!Nije mi jasno odakle srce vazduh,kada nema curenja tecnosti,nigde ni kap...kakva je to rupa koja za deset minuta propusti litar vazduha unutra,a da na nju ne izadje ni kap vode?

Inace ja sutra-prekosutra kupujem dugacka creva i sve to namestam da ide "fabrickim" tokom,ali ako neko ima ideju da ovo ne mora mnogo da se dira bilo bi mi od velike koristi da mi objasni!!!
Hvala unapred!!!
Comment