Problem sa motorom Pug 1.4 TU motorom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    Problem sa motorom Pug 1.4 TU motorom

    1.4 TU 91god. Ulje uvek Esso polusintetika, ali je po preporuci servisa zamena radjena na 10k km, voznja uglavnom BG.

    Na oko 115.000 km, pogledam nivoe tecnosti i primetim da je voda curila na cepu od hladnjaka, doduse malo. Razvucem ga ja nekih 20km, i stanem i vidim, voda curka na cepu. Stisnem malo crevo i voda opet curka. Otvorim cep i nivo stoji na vrhu posude, temperaturu nije dizao uopste, i majstor mi kaze preko telefona da je verovatno cep, zamenim cep i provozam opet do aerodroma i vise ne izbacuje vodu. E sad bi ovo bilo OK da se nije pojavila bela skrama na cepu hladnjaka, a pojavilo se sasvim malo skrame i na cepu od ulja...

    Ovo upucuje da je otisao dihtung glave, ali ono sto me buni je da se isto sa skramom desilo i pre 40.000 km, kada je pukao hladnjak, i dosta smanjio nivo vode, po zameni hladnjaka majonez se nije pojavljivao do sada.

    Potrosnja ulja je nekih 4deci na 1000 km. Trenutno nema vise bele skrame(sem ono malo sto je ostalo od pre...), ali kako se uopste pojavila, buni me to jer mi nije jasno kako taj dihtung malo valja malo ne. Meni deluje da se u situacijama kad se izgubi pritisak u sistemu rashladne tecnosti dodje do malog mesanja vode i ulja.

    --------------------

    Od ovog je proslo nekih mesec dana i stanje je i dalje isto, ne smanjuje nivo vode, malo je muljava od pre, cep je od vode je cist.

    Na cepu od ulja ima malo one skrame (kondenz?) , posle voznje to nestane, sipkica je cista... Auto odlicno ide, pali, trosi, nema dima na auspuhu...

    Ako neko iskusniji ima savet sta pratiti i kako se ponasati.
  • GORAN 0211
    CBC Član
    • 30.03.2008
    • 68
    • feketic

    #2
    to ti nije nikakav problem.samo vozi bez brige.to se pojavi zbog hladnijeg vremena.nestace
    NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

    Comment

    • ivo
      CBC Član
      • 22.02.2008
      • 15
      • loznica

      #3
      To moze da se desi kad se sipa razlicito ulje,sto nije slucaj kod tebe,sto opet ne znaci da nisi negde mogao da dobijes i fals esso.Moj predlog ti je da kupis neki od onih preparata za unutrasnje pranje motora zamenis ulje i pratis sta se desava.

      Comment

      • bax76
        CBC Senator XXL
        • 07.11.2006
        • 605
        • BG

        #4
        Plan mi je da za sada ne diram nista specijalno, sem da pratim stanje.
        Ulje Esso je menjano pre 2000km, kupljeno je u Panteru, ako se ne varam oni su ovlasceni Pug servis....
        Ako je otisao dihtung glave, predpostavljam da mora da se desava nesto, tipa pregrevanja, gubljenja vode i dimljenja, a toga kod mene nema, vozio sam 300 km po auto putu od tada...

        Ima ono malo sluzi u hladnjaku jos od trenutka kad je propiskio cep, i to se ne menja...
        Ima malo sluzi na samom cepu ulja, koja se povuce posle voznje, a pojavi kad auto odlezi neko vreme, videcu sta ce biti sa toplijim danima.

        Comment

        • mance
          CBC Veteran
          • 24.07.2006
          • 185
          • Beograd

          #5
          Meni je riknuo dihtung glave, zaglavio termostat. Dan pre toga sam pregledao cep za ulje, merac i cep hladnjaka. I sve je bilo ok. Znaci sve je bilo ok i od jednom ode dihtung, fali 4l antifriza i kajmak na oba cepa. Auto se uopste nije pregrejavao. Popravka kod Kulica me je izasla 200e (mada mi je rekao da ce biti 120e). Sto se tice potrosnje ulja ja imam pug sa TU5 motorom i ZX sa TU3 i oba su mi trosila ulje ko ludi dok im nisam promenio gumice na ventilima. Sad trose oko 100g na 5 000km. Set gumica viktor reins (ne znam kako se pise) je bio 300 kinti a zamena 30e, mada majstori po Bg-u traze do 200e. Imas i skupljih gumica ali je moj ludi majstor insistirao na ovima.

          Comment

          • bax76
            CBC Senator XXL
            • 07.11.2006
            • 605
            • BG

            #6
            Originally posted by mance
            Sto se tice potrosnje ulja ja imam pug sa TU5 motorom i ZX sa TU3 i oba su mi trosila ulje ko ludi dok im nisam promenio gumice na ventilima.
            Menjao sam i ja gumice pre nekih 30-40.000 i situacija je bila bolja, sad se opet povecala potrosnja, da li su i ove riknule, ko ga zna...
            Mada ne brine me dok tosi 3-4dc na 1000, pratim i pomalo dospem.

            Comment

            • mance
              CBC Veteran
              • 24.07.2006
              • 185
              • Beograd

              #7
              Nebi trebalo da su otisle ako ga nisi pregrevao. Mada kazu da su im one slaba tacka. Jel ti masti negde? Semerinzi? Dihtung dekla? Nesto mi bre mnogo da menjas ulje na 10 000km? Ja menjam na 5 000km. Pogotovo sto kazes da ima emulzije.

              Comment

              • bax76
                CBC Senator XXL
                • 07.11.2006
                • 605
                • BG

                #8
                Koliko ja znam nije se pregrevao. Na tih 10.000 je cale menjao ulje, jer su mu tako rekli likovi iz servisa, a motor garav kad mu otvoris cep ulja... Sad sam ja preuzeo kontrolu i resio da prepolovim termin, ipak je uglavnom po gradu isao...

                Ono sto me nervira, sto ne znam kako bas nas motor ********, a ti motori po drugima prelaze i 300.000 km.

                Comment

                • GORAN 0211
                  CBC Član
                  • 30.03.2008
                  • 68
                  • feketic

                  #9
                  nijedno prosecno ulje nemoze ici vise od 8000 km a po gradu maksimalno 6000.ipak gledaj neko malo bolje ulje koje u sebi ima aditive i da cisti motor iznutra
                  NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

                  Comment

                  • demios
                    CBC Član
                    • 03.12.2007
                    • 76
                    • Beograd

                    #10
                    Evo i ja da se uključim

                    Moje mezimče TU3s je prešo nekih 240.000, mastio je na dihtungu dekla, to sam zamenio u Panteru, skupa 1200 dinara. Imam utisak da od tada malo mirnije radi i više ne masti.

                    Što se tiče algica, slinica, majoneza,.. imam ih u onoj rashladnoj bočici (expansion bottle, kako kaže Haynes) i planiram za koji dan da očistim ceo rashladni sistem.

                    Mance, ko ti je to menjao gumice ventila za 30e !!!??? Pitam jer hoću i ja to da radim na mojoj starini. Potrošnja ulja je reda 4-5dl na 1000km i pušta malo dihtung glave (beo dim na auspuhu).

                    Mozda nam neko da grupni popust
                    Peugeot 205GT '89.

                    Comment

                    • mance
                      CBC Veteran
                      • 24.07.2006
                      • 185
                      • Beograd

                      #11
                      Neki Micko iz Velikog Sela, kaze da je radio u panteru. Za to ti ne treba neki pametan majstor bitno je da ima odgovarajuci alat da moze da ih promeni bez skidanja glave. To je bilo pre manje od dve godine mada neverujem da je dizao cene. Mogu da ti posaljem njegov broj na PP ako hoces.

                      Comment

                      Working...
                      X