1.4 TU 91god. Ulje uvek Esso polusintetika, ali je po preporuci servisa zamena radjena na 10k km, voznja uglavnom BG.
Na oko 115.000 km, pogledam nivoe tecnosti i primetim da je voda curila na cepu od hladnjaka, doduse malo. Razvucem ga ja nekih 20km, i stanem i vidim, voda curka na cepu. Stisnem malo crevo i voda opet curka. Otvorim cep i nivo stoji na vrhu posude, temperaturu nije dizao uopste, i majstor mi kaze preko telefona da je verovatno cep, zamenim cep i provozam opet do aerodroma i vise ne izbacuje vodu. E sad bi ovo bilo OK da se nije pojavila bela skrama na cepu hladnjaka, a pojavilo se sasvim malo skrame i na cepu od ulja...
Ovo upucuje da je otisao dihtung glave, ali ono sto me buni je da se isto sa skramom desilo i pre 40.000 km, kada je pukao hladnjak, i dosta smanjio nivo vode, po zameni hladnjaka majonez se nije pojavljivao do sada.
Potrosnja ulja je nekih 4deci na 1000 km. Trenutno nema vise bele skrame(sem ono malo sto je ostalo od pre...), ali kako se uopste pojavila, buni me to jer mi nije jasno kako taj dihtung malo valja malo ne. Meni deluje da se u situacijama kad se izgubi pritisak u sistemu rashladne tecnosti dodje do malog mesanja vode i ulja.
--------------------
Od ovog je proslo nekih mesec dana i stanje je i dalje isto, ne smanjuje nivo vode, malo je muljava od pre, cep je od vode je cist.
Na cepu od ulja ima malo one skrame (kondenz?) , posle voznje to nestane, sipkica je cista... Auto odlicno ide, pali, trosi, nema dima na auspuhu...
Ako neko iskusniji ima savet sta pratiti i kako se ponasati.
Na oko 115.000 km, pogledam nivoe tecnosti i primetim da je voda curila na cepu od hladnjaka, doduse malo. Razvucem ga ja nekih 20km, i stanem i vidim, voda curka na cepu. Stisnem malo crevo i voda opet curka. Otvorim cep i nivo stoji na vrhu posude, temperaturu nije dizao uopste, i majstor mi kaze preko telefona da je verovatno cep, zamenim cep i provozam opet do aerodroma i vise ne izbacuje vodu. E sad bi ovo bilo OK da se nije pojavila bela skrama na cepu hladnjaka, a pojavilo se sasvim malo skrame i na cepu od ulja...
Ovo upucuje da je otisao dihtung glave, ali ono sto me buni je da se isto sa skramom desilo i pre 40.000 km, kada je pukao hladnjak, i dosta smanjio nivo vode, po zameni hladnjaka majonez se nije pojavljivao do sada.
Potrosnja ulja je nekih 4deci na 1000 km. Trenutno nema vise bele skrame(sem ono malo sto je ostalo od pre...), ali kako se uopste pojavila, buni me to jer mi nije jasno kako taj dihtung malo valja malo ne. Meni deluje da se u situacijama kad se izgubi pritisak u sistemu rashladne tecnosti dodje do malog mesanja vode i ulja.
--------------------
Od ovog je proslo nekih mesec dana i stanje je i dalje isto, ne smanjuje nivo vode, malo je muljava od pre, cep je od vode je cist.
Na cepu od ulja ima malo one skrame (kondenz?) , posle voznje to nestane, sipkica je cista... Auto odlicno ide, pali, trosi, nema dima na auspuhu...
Ako neko iskusniji ima savet sta pratiti i kako se ponasati.
Comment