PEUGEOT HDI motori & Chip Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • forster
    CBC Senator
    • 24.04.2007
    • 244
    • Beograd

    PEUGEOT HDI motori & Chip Tuning

    sa 66KW na 84 KW, + 43 nm obrtnog momenta
    ~115 ks ima da ispadne. Takodje bolji je odziv na gas pri malim obrtajima.
    Prilikom odrzavanja konstantne brzine manja potrosnja...



    To je sve prema njihovim recima. ne menja se chip, nego se samo remapira postojeci.
    1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
    2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
    3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

    Peugeot 206 2.0 HDi
  • mishkom
    CBC Senator XXL
    • 07.08.2007
    • 591
    • N/A
    • N/A

    #2
    Jest reklama, ali moj ti je predlog da odes do Lorda_21, ima covek sve mape koje postoje i kod curcica i mnogih drugih tunerskih kuca, isto remap, a duplo manje platis

    I moram da pitam, sad se mislim, 2.0HDi ima verzije od 90[kao moj i forsterov] i 110ks, kako sam citao motori su identicni, samo kod jaceg su duze otvorene dizne. Kako onda 110 chipom dobija 136ks, a slabiji 115-120
    Neka se prebaci u drugu temu ako mu ovde nije mestu

    Comment

    • Nik
      CBC Član
      • 14.03.2008
      • 47
      • Raska

      #3
      Originally posted by mishkom
      Jest reklama, ali moj ti je predlog da odes do Lorda_21, ima covek sve mape koje postoje i kod curcica i mnogih drugih tunerskih kuca, isto remap, a duplo manje platis

      I moram da pitam, sad se mislim, 2.0HDi ima verzije od 90[kao moj i forsterov] i 110ks, kako sam citao motori su identicni, samo kod jaceg su duze otvorene dizne. Kako onda 110 chipom dobija 136ks, a slabiji 115-120
      Neka se prebaci u drugu temu ako mu ovde nije mestu
      2.0 Hdi ima i od 136 ks....,samo su retki... dobija se toliko zato sto u 307 moze da se dogradi jos 25-30 ks,tako da kad u taj od 90 dodas toliko dobijas 115-120..... mislim da je tako,jer kada sam ja hteo moj da pojacam oni su mi rekli da mogu da dodam jos 25-30 ks,ne vise,mislim da je tako bilo,jbg ne secam se dobro,bilo je pre 2-3 god....

      Comment

      • forster
        CBC Senator
        • 24.04.2007
        • 244
        • Beograd

        #4
        MOSLER- probaj kod Ema on ima sve a ako ti nesto zafali nacicemo
        mishkom & nik - 307 2.0 hdi ima verzija sa 135 ks ... kontam da je isti motor. Curcici kazu sda se dobija do 115ks i ono je dijagram od njih. Kao salju tvoju mapu u nemacku pa nemci podesavaju i salju nzad...

        a, sto se tice dizni moja pretpostavka je da postoje 2 mogucnosti druge dizne i/ili dtrugi turbo kompresor
        1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
        2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
        3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

        Peugeot 206 2.0 HDi

        Comment

        • mishkom
          CBC Senator XXL
          • 07.08.2007
          • 591
          • N/A
          • N/A

          #5
          Hehe, nisam to hteo da kazem, od 2.0HDi ima verzije od 90, 110, 136KS, e sad TA od 110 se cipuje na 135,136, a moja od 90 na 115-120. Pitao sam zasto, jer kako sam gledao motori su identicni, ako su dizne menjam ih

          Comment

          • forster
            CBC Senator
            • 24.04.2007
            • 244
            • Beograd

            #6
            Gorane fala za temu!!!!!!!!!
            E sad kad smo dobili temu za brljanje:
            Upgrade Common rail motora -> HDI:
            Stage 1 115-120bhp:
            De-Cat Exhaust - £30-70
            Panel Filter/ Induction kit - £20-60
            Re-map - £200-250
            Remove EGR - Free
            Total = £250-380

            Stage 2 145-160bhp:
            Frount Mounted Intercooler - £550-1200
            Boost upped to 18-21psi - £0-25
            Custom built intercooler map £130-800
            Uprated Brakes £130-200
            Total = £1060-2065

            Stage 3 180-200bhp:
            Uprated Clutch £300-500
            Uprated Injectors £250-300
            Bigger VNT Turbo £200-400
            Custom Manifold £100-200
            Uprated Fuel Pump £100-250
            Uprated Fuel Pressure Sensor
            VAC Solenoid
            Boost Sensor
            Custom Map £130-800
            Total = £2250-5355 and flippin quick!

            Optional Extras:
            Lowered £80-400
            Quickshift £25
            Stainless exhaust system £250-300


            Ja se zadovoljavam sa stage 1.
            Jos uvek razmisljam o skidanju EGR-a.
            1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
            2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
            3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

            Peugeot 206 2.0 HDi

            Comment

            • mishkom
              CBC Senator XXL
              • 07.08.2007
              • 591
              • N/A
              • N/A

              #7
              EGR - Free
              Misli se na zatvaranje? Prigusivanje?

              Zasto skidati? Neka ga za sad, dok god je dobar, kada bude bilo problema, prigusis ga za 15-20% ili vise, zavisno od zelje..

              Drugo cemu ta snaga u 206? Mislim da je i vise nego dovoljan. Kolika ti je tezina auta?

              Kod mene je 1300kg, ali ja sam mlad, lud, sve mi je malo ne bi trebali moji postovi da se uzimaju zdravo za gotovo... Kad se zazelim snage, vozim juga dan-dva, pa kad sednes u Pug

              Ii odakle su ti podaci za tuning, ne bi bilo lose da se stavi izvor

              Comment

              • forster
                CBC Senator
                • 24.04.2007
                • 244
                • Beograd

                #8
                Egr se skida>


                I otkaci se plavi donji konektor



                Kod motora 2.0 110HP HDI:



                Ima 3 konektora, otkaci se srednji.
                1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                Peugeot 206 2.0 HDi

                Comment

                • forster
                  CBC Senator
                  • 24.04.2007
                  • 244
                  • Beograd

                  #9
                  11Podacii: Stranski forum
                  TDCI-HDI

                  Prema recima ostalih EGR vraca izduv na dogorevabnje sto znaci da se sve unutra prlja, skidanjem se koristi samo svez vazduh.


                  A sto se tice ostalog, ne pada mi napamet da radim sve to. mozda samo remapiranje. i to ce mi biti previse. 115ks svako preticanje - ladno, i to mije dosta. sve ostalo je gubljenje para i vremena kao sto rekoh kupim jedan McF1 i to je to ili 911 gt
                  1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                  2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                  3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                  Peugeot 206 2.0 HDi

                  Comment

                  • Nik
                    CBC Član
                    • 14.03.2008
                    • 47
                    • Raska

                    #10
                    cekaj sad malo,aj ti meni pojasni malo tvoju poruku,ovo stage 1,stage 2..... npr. ja u moj 307 mogu da dodam bas dosta konja,izgleda do 200 ks?? ili ja nisam shvatio ovu tvoju poruku ? stvarno se slabo razumem u to cipovanje..... aj ovako moj ima 136 ks,benzinac,koliko jos ja mogu da ga pojacam...???

                    Comment

                    • forster
                      CBC Senator
                      • 24.04.2007
                      • 244
                      • Beograd

                      #11
                      Druze ovo je za HDI motore - Highpreasure DIESEL Injection.
                      Verovatno mozes slicno ovome pogledaj sta je 206 radio svojoj 206ici u cannonball extreeme - sve zajedno sa NOS-om.

                      za benzince sem u****, izduva i ostalog ne znam. Sistem ubrizgavanja jace dizne itd - lupetam sada, ugradis turbo, pa jos veci turbo... kazem ne znam za benzince.

                      Izvini ali mene vise benzinci ne zanimaju
                      1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                      2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                      3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                      Peugeot 206 2.0 HDi

                      Comment

                      • forster
                        CBC Senator
                        • 24.04.2007
                        • 244
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by mishkom
                        .... od 2.0HDi ima verzije od 90, 110, 136KS, e sad TA od 110 se cipuje na 135,136, a moja od 90 na 115-120. Pitao sam zasto, jer kako sam gledao motori su identicni....
                        Druze znam o cemu pricas ali ne znam moracu da pitam neke mehanicare, jer i mene to zanima.
                        1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                        2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                        3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                        Peugeot 206 2.0 HDi

                        Comment

                        • forster
                          CBC Senator
                          • 24.04.2007
                          • 244
                          • Beograd

                          #13
                          Doslo je do dramaticnog preokreta. razlika je u interkuleru, koji kod 110-ke kontrolise ecu, takodje je razlika u menjacu i u PLIVAJUCEM ZAMAJCU.
                          Hvala bogu!!!

                          Miskom imamo bilji auto nego sto je 206 2.0 sa 110 hp
                          1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                          2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                          3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                          Peugeot 206 2.0 HDi

                          Comment

                          • panto
                            CBC Veteran
                            • 04.11.2007
                            • 148
                            • ljubic

                            #14
                            Meni ovo sve deluje nedorečeno , a tema mi je interesantna pošto vozim Xantiu, u kojoj je taj "Pežo" motor 2.0HDI, 110 ps. Moje konkretno pitanje glasi: Postoji li kakve razlike u konstrukciji motora 2.0HDI od 110KS i od 90KS, na koji način se dobilo tih 20KS i na račun čega, pošto ovaj od 110KS manje troši, a uz to ima i manju emisiju CO2 u izduvnim gasovima? . Koje su prednosti motora od 90KS, a ako ih nema, zasto se proizvodi ta verzija motora? Drugo pitanje je u vezi EGR ventila. Kod mene ih ima dva. Šta tačno isključiti i ima li to kakvih negativnih posledica po motor?

                            Comment

                            • mishkom
                              CBC Senator XXL
                              • 07.08.2007
                              • 591
                              • N/A
                              • N/A

                              #15
                              ^ Potrebno je samo da procitas post iznad tvog

                              Ne znam, a zasto se ne proizvode, zato sto sada izvlace takodje 90 i 110KS iz 1.6HDi motora[mada sam ja UVEK za veci motor iste snage ], takodje slabiji nema, jaci ima FAP filter[e sad sta je on, cemu sluzi, 'ebem li ga, i ovako sam srecan ]

                              @forster , ako, tako i treba, sad su nasi

                              Comment

                              Working...
                              X