KN filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OMP
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2004
    • 458
    • Krusevac

    KN filter

    imam jedno pitanje a mozda je i bilo reci o tome,interesuje me ugradnja KN-a na alfu 155,znaci ne klasicnog panel filtera nego pecurke one univerzalne da li je neko to stavljao i ima li kakvih rezultata,citao sam na nekim forumima da su neki automobili gubili performansu sa KN-om,dobijali su zvuk ali ne i performansu kao i da ne valja u kombinaciji sa plinom,druga stvar je jel je ikako moguce ugraditi ga a da ne vuce vruc vec hladan vazduh,konkretno kod mog motora tj alfe 155 nisam bas video mesto gde bi se mogao staviti a da vuce koliko toliko hladan vazduh,znaci sta bi trebalo uraditi i gde i kako ga staviti i naravno da li su potrebna neka naknadna stelovanja i sl. i jel ima svrhe uopste stvaljti ga???
    i jos jedno pitanje vredi li staviti takodje KN ali panel filter umesto ovog koji sada imam, ne znam koji je...
    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
  • badza
    CBC Član
    • 16.12.2007
    • 32
    • Beograd

    #2
    To sa KN-om i mene interesuje. Zna li neko kako to sve funkcionise na Boxeru. Ja sam mislio da KN stavim umesto rezonantne kutije a da standardni filter izbacim i njegovo leziste zatvorim pomocu okvira od obicnog filtera i malo silikona ako treba.
    Nema alfe bez boxer motora

    Comment

    • OMP
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2004
      • 458
      • Krusevac

      #3
      standard filter ces u svakom slucaju izbaciti pored KN ti on ne treba a i onda KN nema funkciju,ja bih ga kod mene stavio odmah do protokomera,znaci cela kutija sa st. filterom leti napolje,samo mi je problem resavanje hladnog vazduha ...
      Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        gubljenje vremena i novaca, osim ako vam u prioritet ne spada rika i dreka iz motora, u suprotnom , cesto menjajte papirni filter (narani prasice i...) i....



        od performansi nema tu ni p...

        Comment

        • srdjan_p
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2004
          • 1915
          • ZR

          #5
          A ako ocete dreku i mukanje skidajte te rezonatore, prigusivace itd...

          Comment

          • dusan147
            CBC Senator
            • 08.03.2008
            • 287
            • Novi Sad
            • GT 1.9 JTDm 16v

            #6
            Imao sam K&N model Apollo (zatvoreni air induction sistem) na Rover25 (103KS, 1400ccm). Zvuk je bio odličan (tzv. "mukanje"), ali ne preglasan. Što se tiče povećanja snage, ne znam... Imao sam utisak da se lakše ulazi u obrtaje, što je kod benzinca važno.
            Jedno je sigurno - otvoreni filteri ("pečurke") naprave samo zvuk, a smanje snagu, jer uzimaju topao vazduh iz engine bay zone. Na ulazni deo K&N Apollo sam stavio fleksibilnu cev i sproveo je do prednjeg grila na Roveru. Mislim da je bolje rešenje BMC-CDA (isto zatvoren sistem) koji nude skoro sve firme koje rade tuning... Njegova cena je oko 250€, a K&N Apollo košta u NS oko 230€.
            Sada imam 147JTD 8v. Ja bih BMC-CDA (model 85-150) stavio na moju 147JTD... bolje od toga ne može za te pare... Pored toga K&N Apollo je "nauljeni" filter, što može da pravi problem senzorima (MAF, pre svega).
            Pozdrav. Dušan.
            Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

            Comment

            • shonsy
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 1391
              • London/Beograd
              • Honda CBR 125R

              #7
              Postoje, sigurno znate za to, cold air intake kit-ovi. Dakle kompletan sistem za odredjeni tip i marku vozila, koji se sastoje iz air box-a (kutije u kojoj se nalazi filter), sportskog filtera i cevi koje dovode hladan vazduh do kutije i cevi koje odvode do motora.

              U svakom slucaju ako ste za varujantu da sami nesto cacnete (kao ja ) onda osmislite nacin na koji cete obezbediti najpovoljnije uslove, a oni su:

              - filter u motornom prostoru mora biti na najhladnijem mestu(sto dalje od turba i izduvne grane) dakle treba ga izolovati od toplog vazduha ili premestanjem polozaja ili kutijom...

              - kupite alu-rebrastu cev i sprovedite je tako da obezbedi stalan dovod hladnog vazduha filteru (lepo pogledajte kuda moze da se provuce, zakacite je plasticnim ili metalnim vezicama za ostale delove kako se ne bi pomerala)

              - nemojte previse odstupati od fabricke duzine cevi za usis...

              Ja sam recimo odlucio da stavim K&N panel filter (stize mi ovih dana), dakle on se stavlja u fabricku kutiju i istih je dimenzija kao fabricki filter, samo sto cu korigovati dovod hladnog vazduha tako sto cu cev spustiti na dole i produziti je skroz do branika kako bi konstantno filter dobijao dovoljnu kolicinu hladnog vazduha. Tako da dobijam cold air intake kit.

              pozz

              Comment

              • OMP
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2004
                • 458
                • Krusevac

                #8
                ma meni je problem da dovedem hladana vazduh,znam da ne sme topao naravno,samo nema bas puno mesta oko motora a i 155ica se ne dici bas nekim grilom i maskm napred tako da je zeznuto,znam za cold air intake ali je skup meni ipak nije prioritet neka performansa ne znam kakva,cisto malo ako moze i malo lepseg zvuka ispoad haube,na sieri sam imao izbuseno kuciste filtera i skinuto ino crevo za dovod vazduha sto ide na njega i culo se extra a pritom je i koliko toliko hladan vazduh dobijala ali jbg bilo je i vise mesta u motornom prostoru,moracu malo da se iscimam da vidim kako bih najbolje mogao da ubudzim filter a da koristi...koja je cena panela i gde se moze kupiti tj naruciti ili kako god,i on bi trebalo valjda malo da da zvuk i performansu ....
                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                Comment

                • shonsy
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 1391
                  • London/Beograd
                  • Honda CBR 125R

                  #9
                  Meni je doneo prijatelj iz Londona, a narucio sam preko neta da stigne sestri na kucnu adresu takodje iz Londona. Kostalo me 37funti...
                  Evo ti link: http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... ct=3737570

                  Comment

                  • Flavio
                    CBC Senator XXL
                    • 13.06.2006
                    • 1926
                    • 012 Centar
                    • KaraWagon 1.4T.Spark

                    #10
                    Originally posted by srdjan_p
                    A ako ocete dreku i mukanje skidajte te rezonatore, prigusivace itd...
                    Slaba vajda na T.S. 8V .Danas sam vratio cevuljagu jer nista novo nisam primetio/cuo.

                    @OMP,mislim da imas dovoljno mesta ispod levog fara,u braniku.Zagledaj malo,posebno ako ces i stock kutiju za fliter da izbacujesh .Anyway,mislim i da nemash hladnije mesto od toga ispod haube ... ona izduvna greje k'o blesava.
                    snimi rupu na levom delu branika

                    Comment

                    • OMP
                      CBC Senator XXL
                      • 15.11.2004
                      • 458
                      • Krusevac

                      #11
                      da znam za tu foru i uglavnom to svi tako resavaju,bar na slikama koje sam pronasao po netu,ali ja bih ako je nekako moguce da izbegnem varijantu sa busenjem branika a samim tim i rusenjam izgleda auta,nikako mi se ne svidja taj detalj na braniku,mada moze to i diskretnije da se resi ali treba naci ipak varijantu bez busenja ,ne znam ipak je meni auto stock i ne uklapa mi se nikako da tako nesto uradim,ove su ipak koliko toliko sredjene bar su patosirane i sa velikm fenama pa onda nekako i prilici tako neki custom detalj
                      ma videcu nisam jos odlucio da uopste kupujem filter,prvo cu malo ovih dana da vidim kako bih eventualno resio drugacije,mozda ako bih sproveo negde dole kod leve maglenke,manja bi steta bila busiti tu dole negde a vec i postoje oni kao prorezi tu pa kad bi moglo tako nesto videcemo.....
                      Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                      Comment

                      • OMP
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2004
                        • 458
                        • Krusevac

                        #12
                        ako bih uspeo da rebrasto crevo sprovedem do maglenke i tu ga negde ubudzim na branik,sa ili bez busenja nebitno,bilo bi super,onda bih pecurku postavio na mestu sadasnje kucista filtera i do njega sproveo rebrasto crevo a sam filter bi izolovao od toplog vazduha necim, pravio bih od lima ili poliestera recimo,kao neku kutiju koja ce spreciti topao vazduh da dodje do filtera,nije problem sve to napraviti samo treba malo vremena,nesto u ovom fazonu,to bi ibla prava stvar i to bi se onda moglo nazvati cold air intake system ...

                        Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #13
                          Ljudi toliko je prichano na celom forumu, pa i ovde o tim drekavcima KaeNima da ja vishe ne znam shta tu ima da se kazhe....

                          Ostavicu temu josh uvek otkljuchanu, chisto da ne bude da sam namcor - ali stvarno, pretrazhite malo (vishe) i bice vam jasno.
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • OMP
                            CBC Senator XXL
                            • 15.11.2004
                            • 458
                            • Krusevac

                            #14
                            mene je iskreno mrzelo da trazim pa sa otvorio novu temu,predpostavljao sam da je bilo reci,izvinjavam se na lenjosti,moze lock
                            Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                            Comment

                            • QV lale
                              CBC Senator XXL
                              • 09.11.2005
                              • 734
                              • Zrenjanin (klek)

                              #15
                              Cek,cek! Evo pre lock-a Link sa 5 strana o K&N...http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=14063
                              Originally posted by Sheta_Junior
                              ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                              Comment

                              Working...
                              X