Stilo KN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • detritus
    CBC Član
    • 12.04.2008
    • 20
    • BG

    Stilo KN

    Da li neko je neko ugradio k57i KN kit u Stila i da li ima nekakvih problema od tad ili bilo kakve negativne promene? Drugar je stavio taj kit i kada ujutru pali hladan motor auto maltene ne moze da se upali, pa mora da ga iskljuci i ponovo "zavergla" da bi radio kako treba. Rekli su mu da sa tim KN -ovim filterom vuce neki fals vazduh, koji ne bi trebao jer valjda fabricki Stilo zadrzava neku kompresiju vazduha u cevima kada se ugasi, a KN taj vazduh otpusta ili nesto slicno. Pa s'obzirom da sam i ja kupio stilo 1.8 pre neki dan, malo sam sleptican, pogotovu sto je stilo poznat po greskama u elektronici, pa ne bih bas da ga maltretiram dodatno, zarad malo lepseg zvuka
  • ranko
    CBC Član
    • 25.06.2007
    • 86
    • Sremcica City

    #2
    kosarkas ( FiatStilo ) ima KN na JTD-u i sada barem sve radi savrseno...

    mislim da ne bi trebalo da ima problema....

    a koji je stilo u pitanju nisi rekao?

    Comment

    • detritus
      CBC Član
      • 12.04.2008
      • 20
      • BG

      #3
      1.8 16v

      Comment

      • reaper_HGT
        CBC Senator XXL
        • 05.09.2007
        • 888
        • Beograd

        #4
        problemi pri prvom startu ce se javljati dok se ECU ne navikne na veci protok vazduha, ja imam ceo kit na 18 16v puntu i prvih mesec dana pri prvom paljnju nije mogao da podigne obrtaje, sada pali na pola kljucha!
        kao shto rekoh ECU mora da promeni prorachun a za to treba vremena, preciznije teshko pali jer nema kolichinu goriva proporcijalnu kolichini vazduha vec manju, ali ispeglace se vremenom, ili mozesh jednostavno da resetujesh komp i reshish problem momentalno
        i da, samo filter koji indijanci nabiju pored glave motora moze samo da pravi sranj* a kit znachi i to puno, predlazem da izbegnesh k&n ako te zanimaju ozbiljni airkitovi pusti mi pp

        Comment

        • Mans
          CBC Član
          • 23.11.2007
          • 51
          • Belgrade-Brooklyn

          #5
          Slozio bih se da kit znaci,posto vecina ljudi stavlja filter nedaleko od motora,a svima je poznato da topao vazduh ne vodi performansama.
          Mada mene bas zanima kako se to ECU navikava,i kako menja podtke koji su mu prethodno uneseni???
          PerforMance

          Comment

          • FiatDriver
            CBC Član
            • 04.05.2008
            • 39
            • Beograd

            #6
            Originally posted by Mans
            Mada mene bas zanima kako se to ECU navikava,i kako menja podtke koji su mu prethodno uneseni???

            E to i mene zanima??? Sto se moj ne navikne na konstantno cepanje pa da se chipuje sam od sebe, a ne da dajem 400e na chip
            FIAT = Fabbrica Italiana Automobili Torino = FIAT

            Comment

            • reaper_HGT
              CBC Senator XXL
              • 05.09.2007
              • 888
              • Beograd

              #7
              "navikava se" je samo izraz, kolichina goriva se rachuna prema kolichini vazduha iz protokomera, kada se motor upali ubacuje se kolichina goriva koja je prorachunata kao optimalna, kada se promeni usis promeni se kolichina vazduha pri prvom povlachenju istog, a rachunica ostaje za stari usis, na odredjenih X km predjenih optimalna kolichina se prerachunava i povecava kolichinu goriva za novi usis pa se auto normalno pali
              ne smem da tvrdoglavo tvrdim da je ovo tachno ali sam tako chuo od choveka koji je napravio airkit koji ja koristim, a i meni je logichno, a i auto je pocheo da se normalno pali posle nekog vremena

              Comment

              • reaper_HGT
                CBC Senator XXL
                • 05.09.2007
                • 888
                • Beograd

                #8
                a koji su to pravi kitovi izvini!?! kn mozda?
                kada se pravi crevo za filter prorachunava se i duzina i prechnik, i pazi se da krivine ne budu pod oshtrim uglom zbog strujanja vazduha, a da shteti motoru ne moze sem ako ne u****sh neku vodu ili ne znam ja shta. . .

                Comment

                • FiatDriver
                  CBC Član
                  • 04.05.2008
                  • 39
                  • Beograd

                  #9
                  Slazem se da air kit ne moze da skodi motoru, ja sam promenio nekoliko filtera, a imao sam i neki YED Performance air kit, (koji je sr*nje), ali mora da se vodi racuna pri postavljanju filtera/kita, a i ne samo o postavljanju vec i o kapacitetu (velicini) filtera, da ne ugusi motor...
                  Ako je jaca masina ovo je resenje
                  FIAT = Fabbrica Italiana Automobili Torino = FIAT

                  Comment

                  • reaper_HGT
                    CBC Senator XXL
                    • 05.09.2007
                    • 888
                    • Beograd

                    #10
                    panelom dobijash malo bolji protok, moze fino da funkcionishe i panel+izbushena fabrichka kutija, ozbiljno poboljshanje kod dobrog air kita je i u materijalu od koga je cev, termo otporni silikon je najbolji jer se vazduh ne zagreva pri prolasku cevi kroz motorni prostor, shto nije sluchaj sa fabrichkim cevima
                    @FiatDriver: dobra fora samo gde da ga stavim? lol

                    Comment

                    • FiatDriver
                      CBC Član
                      • 04.05.2008
                      • 39
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by reaper_HGT
                      @FiatDriver: dobra fora samo gde da ga stavim? lol
                      Ne znam, snadji se, kod Skyline-a stoji ovde

                      FIAT = Fabbrica Italiana Automobili Torino = FIAT

                      Comment

                      • Mans
                        CBC Član
                        • 23.11.2007
                        • 51
                        • Belgrade-Brooklyn

                        #12
                        Kakva navikavanja,vi ste ladno ozbiljni sa time
                        Postoji nesto sto se zove cip u koji je uneta mapa o dotoku i odtoku vazduha.Sve ostalo je veca nauka i sati voznje sa laptopom.Auto moze da se ponasa bolje,ali to je samo zato sto ima vecu kolicinu vazduha od predvidjene,pa je samim tim i veca explozija!Valjda je jasno sta radi veca explozija motoru!
                        O turbo motoru necu ni da pricam...
                        PerforMance

                        Comment

                        • reaper_HGT
                          CBC Senator XXL
                          • 05.09.2007
                          • 888
                          • Beograd

                          #13
                          chip ima mapu sa parametrima po kojima rachuna, nema fixiranu vrednost vec ochitava parametre sa par mesta i pravi rachunicu,
                          kolichina vazduha ostaje ista, menja se gustina vazduha zbog manje temperature na usisu, gushci vazduh=vishe O2 u istoj kolichini i eto ga veci bum

                          Comment

                          • Mans
                            CBC Član
                            • 23.11.2007
                            • 51
                            • Belgrade-Brooklyn

                            #14
                            Veci bum i jeste problem sve ostalo je koliko-toliko svarljivo!Opet kazem to je prica za atmo,sa turbinom je mnogo ne prijatnije!
                            PerforMance

                            Comment

                            • reaper_HGT
                              CBC Senator XXL
                              • 05.09.2007
                              • 888
                              • Beograd

                              #15
                              da da cela pricha je za atmo, za turbo stvarno ne znam ne bi da lupam

                              Comment

                              Working...
                              X