Ventilatori hladnjaka stlno rade Alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • viktorpop
    CBC Član
    • 23.05.2006
    • 17
    • Kraljevo

    Ventilatori hladnjaka stlno rade Alfa 156

    "Pomagajte ljudi ko boga vas molim",

    Imam Alfu 156 sw, 2001 god. 103 KW, 2.4JTD + klima.

    I imam jedan veliki problem :-). Dakle, problem je sledeci: cima dam kontakt ukljuce mi se ventilatori i ne iskljucuju se uopste, rade stalno u nizoj brzini. Klima je iskljucena a i kad je ukljucena nema nikakve razlike, mada bi oni sa ukljucenom klimom trebali da rade stalno. Probao sam da skinem konektor sa termo prekidaca i onda se desi da se ventilatori okrecu vecom brzinom i svetli lampica check engine u komdnoj tabli. Gledao sam i releje da nije neki zaglavio ali svi su ok. Cak sam i mesta menjao. E sad cuo sam da je moguce da ako pritisak u klimi padne ispod odredjene gramice da moze da izazove takav problem, ali mi nije jasno da li pritisak ulja ili freona?
    U svakom slucaji ako je neko imao slican problem ili ako neko zna kako da resim ovaj problem neka se javi.


    Pozdrav
    Mika
    Jednom Alfa uvek Alfa
  • PYSON
    CBC Član
    • 08.06.2005
    • 35
    • ZEMUN

    #2
    Re: Ventilatori hladnjaka stlno rade Alfa 156

    Originally posted by viktorpop
    Probao sam da skinem konektor sa termo prekidaca i onda se desi da se ventilatori okrecu vecom brzinom i svetli lampica check engine u komdnoj tabli.
    Za ovo sigurno znam da je mod rada.
    Kada ECU nema informaciju o termo prekidacu predje u emergency mod rada kada su ventilatori STALNO upaljeni na visoj brzini i pali svetlo upozorenja.

    A zasto stalno drzi upaljene ventilatore?
    Dijagnostika moze pomoci.
    Jednostavno videti koju informaciju ECU "vidi", tj koja informacija uopste dolazi do njega.
    Mozda stalno ima informaciju da je temperatura taman tolika za pokretanje prve brzine ventilatora.
    Dobro je da ne rade kada ti je ugasen. Moze i to da se desi.
    Na alfaowner.com prijavljuju i takve slucajeve, a ni ovaj kao tvoj nije redak.
    Uglavnom svi idu na dijagnostiku i nisam video da ima neke dramatike u tim postovima.
    On the road...
    156 2.4 JTD 2002, Peugeot 206 1.4 2007, ex 146 TD 1996, ex Fiat Bravo TD100 1998

    Comment

    • DushanSD
      CBC Senator
      • 25.03.2008
      • 248
      • Smederevo, Srbija

      #3
      Proveri termostat, mozda i lupam a moze da se desi da je i on ali sam imao proslog leta slucaj sa nekom novijom MAZDOM tj neka FORD MAZDA (mazdin motor unutra jbmlga), takav je fabricki. Covek je dosao i stalno mu je auto drzao upaljen ventilator a temperatura motora je skakala i po malo je nabijao pritisak u crevima. Ja i drugar smo izvadili termostat i posle je radio normalno (samo je bila niza radna temperatura), tada je termostat bio u pitanju. Ne znam kakvo je kod tebe stanje sa temperaturom motora i kao sto rekoh mozda i lupam i izvinjavam se ako je tako, htedoh da pomognem. Javi kad sredis kvar i koji je bio uzrok.
      POZDRAV
      POZURI POLAKO!!!

      Comment

      • viktorpop
        CBC Član
        • 23.05.2006
        • 17
        • Kraljevo

        #4
        Evo malo uptadte-a na zadatu temu.
        Bio sam na dijagnostici, ECU nema gresaka i vidi regularnu temperaturu, koja je normalna. Kada otspojim termoprekidac onda dijagnostika procita gresku iz ecu da je termoprekidac neispravan, a to sto tada pali ventilatore u vecoj brzini to je safe mod da ne bi doslo do pregrevanja motora kada otkaze termoprekidac.
        Sto se temperature motora tice ona je relativno normalna mada malo teze postize radnu posto ventilatori rade non stop. Znaci ventilatori se pale uvek kada dam kontakt bez obzira da li je auto ugrejan ili je potpuno hladan. Neko me je uputio da proverim neki trostruki prekidac od klime, ali ja nisam uspeo da ga neadjem.

        Pozdrav Miroljub
        Jednom Alfa uvek Alfa

        Comment

        • DushanSD
          CBC Senator
          • 25.03.2008
          • 248
          • Smederevo, Srbija

          #5
          Mislis termodavac koji se nalazi na hladnjaku i koji kada motor dostigne odredjenu temperaturu pali ventilatore???
          POZURI POLAKO!!!

          Comment

          • DushanSD
            CBC Senator
            • 25.03.2008
            • 248
            • Smederevo, Srbija

            #6
            Nisam mislio na ovaj trostruki prekidac klime nego na termoprekidac kako si rekao, jesi li mislio na termostat ili termodavac na hladnjaku posto ima vise naziva za te delove pa sam se malo zbunio??? .
            POZDRAV
            POZURI POLAKO!!!

            Comment

            • viktorpop
              CBC Član
              • 23.05.2006
              • 17
              • Kraljevo

              #7
              Termostat je ok, jer da nije on bi ili kuvao ili nebi dostigao nikat radnu temperaturu, pogotovu zimi u zavisnosti gde je zaglavio. Alfa 156 nema klasican termodavec (da tako kazem) na hladnjaku ona ima 2 resistora tj otpornika koja preuzimaju tu uloku i njih sam proverio na otpor imaju 18oma kad je auto hladan koliko i pise na njima da treba daimaju ali neznam verednosti kad se zagreje, mada to nije bitno jer i kad je hladan on pali ventilatore. Sad je misterija zasto ima 2 resistora i to je jedan na verhu a drugi na dnu hladnjaka, predpostavka je da svaki ukljucuje po jednu brzinu ventilatora ili jedan sluzi za hladnjak klime posto je hladnjak "zajednicki" to nisam siguran ali nisam bas neki ekspert. Mada ni majstori koje sam ja pitao nisu znali nista vise da mi objasne. Ako neko zna nekog dobrog elektricara za alfe neka preporuci ili da idem u ovlasceni servis. Mada pronalazenjem prave seme verujem da bi se doresenja doslo vrlo jednostavno.
              pozdrav
              Mika
              Jednom Alfa uvek Alfa

              Comment

              • DushanSD
                CBC Senator
                • 25.03.2008
                • 248
                • Smederevo, Srbija

                #8
                Imas pravo, da termostat nije Ok ili bi nabijao pritisak u crevima i dizao temperaturu ( dok ne bi prokuvao ma da to ne volim ni da pominjem), daleko bilo ili bi jedva ili nikako ne bi mogao da dostigne radnu temperaturu. Probaj skini sa net-a neki Workshop Manual za tvoju Alfu pa procackaj sam sta je ili najsigurnije po meni da se raspitas za neki servis koji dobro poznaje i radi Alfe ako ga ima u Kraljevu a trebalo bi da ima pa da ti oni rese problem. Mislim, sistem za hladjenje motora je vrlo delikatna i ozbiljna stvar i nema mesta za greske, sve treba lepo ispitati.
                POZDRAV
                POZURI POLAKO!!!

                Comment

                • Lord_o21
                  CBC Senator XXL
                  • 29.04.2006
                  • 494
                  • Novi Sad

                  #9
                  Da li je reprogramiran ECU, tipa chip tuning ili tako nesto??
                  ...technology is the only Replacement for Displacement.

                  Comment

                  • dandzaman
                    CBC Senator
                    • 12.09.2007
                    • 229
                    • RockNrolla bg

                    #10
                    releji....

                    Comment

                    • Dexy
                      CBC Član
                      • 11.08.2005
                      • 66
                      • Belgrado

                      #11
                      Ja sam imao slican problem, doduse na Fiat Puntu, problem je bio preveliki pritisak freona u instalaciji. Naime momci koji su mi punili sistem su preterali i povecali pritisak za 07 bara te se desavalo isto, nakon smanjenja pritiska sve je bilo ok.

                      Da li si mozda skoro, tj. pre nego sto ti se ovo pocelo desavati punio sistem freonom?
                      Virus ALFA+

                      Comment

                      • viktorpop
                        CBC Član
                        • 23.05.2006
                        • 17
                        • Kraljevo

                        #12
                        ECU jedinica nije dirana, zanci kako je izasla iz fabrike :-), releji nisu jer sam ih isprobao a i mesta sam i menjo. Sto se tice pritiska freona na to i ja sumnjam to sam vec cuo da moze da bude problem ali ja imam manjak freona posto mi klima u poslednje vreme slabije hladi. Mada juce se desilo nesto cudno prestali su sami od sebe i sad rade normalno, tj mislim pale se na odedjenoj temperaturi bas kad treba. Tako da je na kraju mozda samo neki prekid ili los kontakt, moram to da ispratim. U svakom slucaju hvala vampuno na idejama i podrsci. Kad budem konacno resio problem javljam se.

                        Pozdrav Mika
                        Jednom Alfa uvek Alfa

                        Comment

                        • sasa km
                          CBC Senator
                          • 23.10.2007
                          • 241
                          • kosovska mitrovica

                          #13
                          neznam dali ce ti pomoci
                          kod mene se desilo na 155 da ventilator nece da se ugasi pa sam ga gasio na samom ventilatoru - otkacim zice
                          kad sam ga cackao je ispalo ovako kad gledas odnapred na hladnjaku sa leve strane pri vrhu ima resistor koji i otkacen nije gasio ventilator, sa desne strane malo ispod polovine stoji termostat sa tri zice koji kad sam ga otkacio ventilator je prestao da radi i culo se cak
                          kad sam sve to vratio ventilator je radio normalno tj palio i gasio na normalnim vrednostima 87-92

                          mislim da je termostat zalepio i kad sam ga iskljucio on je odlepio tako da sad radi normalno ali novi je u rezervi

                          neznam dali ce ti ovo pomoci jer je sve drugacije. pozdrav
                          ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

                          Comment

                          Working...
                          X