POMOC - Fiat UNO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • POMOC - Fiat UNO

    Pre izvesnog vremena moja porodica i ja (kao jedini i ne preterano iskusni vozac) smo kupili FIAT UNO 1997. godiste 1.0 ie (33 KW, 999 cc), koji je presao 160000 km.

    Problem je nastao pre par nedelja kada je auto u leru poceo da radi na jako velikim obrtajima (nemam obrtomer, tako da ne znam tacno koja cifra je u pitanju), ali u svakom slucaju jako primetno.
    Isto tako ponekad se desava da kada pritisnem gas prodje 1-2 sekunde da motor "prihvati" komandu i onda sve ide normalno.

    Majstor mi je promenio motor za ler gas, no to nije pomoglo, a posle kompjuterske dijagnostike i skidanja karburatora mi je rekao da su potenciometri podesavani (od strane bivseg vlasnika), te da je jedino resenje "nov" karburator.
    Moj problem je tu postao jos veci jer nisam uspeo da nadjem odgovarajuci karburator ni na jednom od otpada, a ni u oglasima, tako da sada neznam sta da radim, a i nikoga da pitam za savet (sem vas).

    Unapred hvala.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    koliko ti je auto trosio dok je bio normalan?
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment


    • #3
      Trosio je manje od 8l (u gradu), a sada trosi preko 10l (takodje u gradu)

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        pa sta sere taj majstor,kad ti je auto isao normalno jedno vreme,a ti nisi dirao nista.?!?
        pokvarilo se nesto ili samo treba da se presteluje ocisti.
        nece taj da prizna da nezna,uvek tako seru kad neznaju.
        da promenis karbon
        jook promeni ceo motor :x
        idi kod drugog majstora,mozda dobijes preporuku ovde na forumu.
        srecno!
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Uno

          Nešto se ovde ne slaže..Prvo veliš da je IE,a zatim da ne valja karburator ?
          Da li misliš na uredjaj za ubrizgavanje goriva?IE je oznaka za elektronsko ubrizgavanje...
          Pozdrav!
          BP
          *********

          Comment


          • #6
            Da u pitanju je elektronsko ubrizgavanje, nemam pojma zasto sam napisao karburator.

            Znaci da se ispravim centralna jedinica za ubrizgavanje se pokvarila.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Mislim da on ima jednu centralnu diznu u kucistu nalik karburatoru. Neka se javi neko ko bi mu preporucio dobrog majstora!

              Comment


              • #8
                Pomozite stvarno nemam pojma sta da radim.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Uhvati se za usi pa igraj. Kakav si sa motoristikom (sam svoj majstor) posto je malo komplikovano objasnjavati, ima vise problema koji su mogli nastati
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    da, taj Uno je monopoint najjednostavnije ubrizgavanje.

                    ako je problem nastao odjednom, velike su sanse da negde uvlaci fals vazduh jer je neki dihtung na usisu popustio. otuda taj poviseni ler gas, i nepravilno sagorevanje kada se doda pedalom gas jer ima viska vazduha.

                    naravno, ovo je samo pretpostavka na daljinu a pre svega treba izvrsiti merenja i dijagnostiku.

                    kako je vec receno, taj majstor ocito nije u stanju da se uhvati u kostac sa kvarom jer se ubrizgavanje NIKADA ne menja komplet- prvo jer je skupo a kao drugo ono gotovo nikada nije kvarljivo tek tako samo po sebi a pogotovu tako iznenada i naglo.

                    prvo, u kom si gradu, dalje ima li u tom gradu neki zvanicni Fiatov servis ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by M-power
                      Uhvati se za usi pa igraj. Kakav si sa motoristikom (sam svoj majstor) posto je malo komplikovano objasnjavati, ima vise problema koji su mogli nastati
                      Prilicno slab.

                      Inace sam iz Beograda, a i bio sam na kompjuterskoj dijagnostici, gde su mi rekli - citiram"nabavi donji deo centralne jedinice za ubrizgavanje tzv. klapnu sa potenciometrom"

                      Naime prethodni vlasnik je nesto chackao te je samo bilo pitanje vremena kada ce sve otici...

                      Inace koliko se secam sve se desilo na prelazu hladnog na toplo vreme.

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        slusaj? to ima da se kupi sigurno.!
                        zuji malo,idi na www.halooglasi.co.yu
                        vidi fiatove prodavnice,delta i tako to,autootpadi...duz ibarske imas preko 10 autootpada na potezu zarkovo - petlovobrdo.
                        to je mladji auto ,za njega fiat mora po obavezi da ima delove,e a koliko kostaju to je druga prica....
                        ako ti je auto skup za odrzavanje,prodaj pa kupi novog juga.imas garanciju a i rez delove.

                        a i da ti kazem iskreno ,kupio si auto koji je pred sam kraj zivota( 160000km) je mnogo za motor od 1000ccm.

                        to je ono sto ljudi cene auto uglavnom po godistu.....
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Dal si nesto proveravao, Dal si gledao vakume sto je brick spominjao, dal bese 1.0 IE ima gumeno leziste za uredjaj ubrizgavanja pa dal si ga mrdao i jel ima nekakvih promena. Mada verovatno je majstor pri skidanju sve to proveravao
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment


                          • #14
                            Sto se tice halooglasa zvao sam sve koji upste imaju veze sa fijatom i niko nema za dotican model.
                            Po otpadima sam isto bio (doduse nisam isao na ibarsku - pogledacu tamo u ponedeljak).
                            DELTA moze da naruci deo iz italije ali je 500 e !!!

                            Sto se tice proveravanja skidali smo ceo deo i cistili pregledavali sve sitnice i nista.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              ako je sigurno utvrdjeno merenjem (nikakva kompjuterska dijagnostika to ne moze da pokaze tacno niti direktno na deo) da je bas taj deo ubrizgavanja crkao, i ako Delta odnosno Fiat ima u svojoj srvisnoj podrsci takav novi deo to je bolja varijanta kupovine nego neki polovni ko zna kakve istorije.

                              500evra je sa ugradnjom pretpostavljam i garancijom na deo i radove ?
                              rekao bih da nije neuobicajena cena za takve teze havarije/ozbiljnije popravke popravke.

                              ako te tesi, znam da je za Volvo slican deo (elektronski leptir) proizvodnje Marelli oko 1.000 dolara neto, bez ugradnje.

                              to je otprilike ta cena za taj deo, manje vise, mislim na 500 eura.
                              mnog je ali mora da se plati ako nema aftermarket u ponudi vec samo original
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X