Losa kompresija na Tempri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alexkovin
    CBC Početnik
    • 15.06.2008
    • 6
    • Beograd

    Losa kompresija na Tempri

    Danas mi je majstor izmerio kompresiju na Tempri 2.0. Rezultat je 6, 7,7,6 po cilindrima. Kaze da je lose, da motor vise nema dusu.
    Sta vi mislite?
    Inace po meni auto ide odlicno, pun robe i ljudi. Mali broj obrtaja 2000-2500 on odlicno vuce.
    Koliko bi kostala generalna? Da li se isplati sipati onaj ruski Resurs aditiv?
    Inace auto ide samo na plin.

    Hvala unapred
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    #2
    a zasto bi radio generalnu ako auto ide kako treba?
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #3
      izbegavaj aditive,jedino sto mozes to je ABRO-v aditiv koji je kao med inace svi koji imaju neke grafite i te gluposti zapusavaju uljne kanale,a inace zameni karike i povrsinski remont glave,prelazis 40-50000 sa nekom normalnom voznjom,a cena karika ide oko 50-60e i remont glave bi dosao tako plus ruke,ali ako ti ne trosi ulje i jos ide solidno ti vozi ali budi u pripravnosti da ga dovezes kuci na dva cilindra,italijani idu i do smrti,a kad crknu ne crkavaju u momentu,nego najave sa lepim dimom i na paljenju i u voznji
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • Alexkovin
        CBC Početnik
        • 15.06.2008
        • 6
        • Beograd

        #4
        Imate li predlog za nekog dobrog majstora koji moze da zameni karike, obradu glave, dihtunge... u Beogradu?

        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          #5
          imamo jednog koga rado preporucujem i veoma pouzdan ali se zakazuju termini kao za operacije na mesec dana,covek je izmedju Batajnice i Ugrinovaca naselje Busije,nemam kod mene njegov broj,ako nemas nista blize,reci pa cu potraziti broj,saradjujemo vec par godina
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment

          • Alexkovin
            CBC Početnik
            • 15.06.2008
            • 6
            • Beograd

            #6
            Predjoh 1000km od merenja kompresije i dobio sam potrosnju ulja oko 7dl na 1000km. Sipao sam WURTH ulje SAE 15-40w mineralno, i nije bas jeftino to ulje Da li je to potrosnja ulja velika?
            Potrosnja je oko 11l plina mesovite voznje, na autoputu oko 7l plina, a u gradu oko 16l plina. Kako vam se cini?
            Auto ide oko 110km/h sa 2900o/min na autoputu. Moze da vuce jedno 140km/h pri 4000o/min, dalje nisam hteo da ga maltretiram...
            Da li da ga vozim jos ili da mislim o generelnoj ili polugeneralnoj nakon ovih prvih 1000km? Sta predlazete?
            Inace auto je Fiat Tempra 2.0ie 1990, a rezultat kompresije je 6, 7,7,6 po cilindrima. Uradjen veliki servis, servis plina, centriranje trapa, kocnice...
            Auto se vozi samo na plin.

            Hvala unapred

            Comment

            • Alexkovin
              CBC Početnik
              • 15.06.2008
              • 6
              • Beograd

              #7
              Hitno!!!

              Predjoh 300km sa novim Wurth uljem i potrosnja ulja na 3000km je oko 1,2 litra. Sto znaci oko 400g/1000km.

              Zadnjih dana kako je temperatura pala poceo je da dimi ali samo beli dim, i to skoro da ne prestaje i na leru i u voznji? Sta to znaci? Plavog dima nema nikako, ni na turiranje, ni kada je hladan, bas ha nema.

              Da li moze da trosi na ventile ulje? Da li zavisi losa kompresija od ventila?

              Da li moze da zavisi potrosnja ulja i kompresija samo od dihtunga i lose glave motora?

              Znam da moze da trosi ulje na uljanim karikama, a da gubi kompresiju na kompresionim karikama.

              Na meracu ulja ne prska ulje i duva vrlo slabo na ler gasu.

              Koliko je hitno do generalne ili polugeneralne?
              Auto se sada malo vozi i na benzin.

              Comment

              • djukank
                CBC Član
                • 02.04.2007
                • 40
                • vojvodina - banat

                #8
                tempra

                proveri deklarisanu potrošnju

                fiati malo više troše ulja

                Comment

                • Alexkovin
                  CBC Početnik
                  • 15.06.2008
                  • 6
                  • Beograd

                  #9
                  Pa nasao sam deklarisanu potrosnju. Ona je 0.5l/1000km pa cak do 0.9l/1000km.
                  Jedino sto je problem sto mi ja auto izgubio na startnosti, mislim da je i YUGO startniji dok ne prabicim II ili III brzinu. Znaci izgubio snagu i slabo vuce.

                  Ne znam koliko moze da se motor izgubi na kompresiji na dihtungu glave? Posto bas pije vodu oko 3litra na 1000km vode. Hhhehe Malo mnogo? Cinimi se da je ovom prethodnom gazdi kuvao par puta.

                  Comment

                  • banebg81
                    CBC Veteran
                    • 26.06.2008
                    • 195
                    • Beograd

                    #10
                    uradi osvežavanje motora i svi problemi će biti rešeni. Nećeš imati auto koji je za trke, ali da pretekneš ponekog u III možeš slobodno, ne često.

                    Tada će se zameniti dihtung, neće trošiti vodi (ako je ne gubi negde drugo) povećaće se kompresija i manje bi trebalo ulja da troši, pošto bolje ide i manje benzina.

                    Moja preporuka su ti SM karike MAHLE (ako nađeš) i naravno corteko semeringe i gumice ventila.

                    To iskoristi da uradiš negde pred zamenu ulja, da ne radiš na pola intervala, taman i da se zamene ostale tečnosti u sistemu hlađenja, kočnica po potrebi itd.

                    Neće biti jeftino ali će auto biti sigurno pouzdaniji i moći ćeš da ga koristiš još 1 - 2 godine bez nekih problema.

                    pozzzzz

                    Comment

                    • Alexkovin
                      CBC Početnik
                      • 15.06.2008
                      • 6
                      • Beograd

                      #11
                      Hvala kralju,

                      inace gde mi preporucujete da kupim karike, semeringe... u beogradu, a da su kao malo bolji kavlitet?

                      Comment

                      • djukank
                        CBC Član
                        • 02.04.2007
                        • 40
                        • vojvodina - banat

                        #12
                        tempra jao

                        druže
                        ja sam imao problem sa ventilom na motoru 2.0 ie iz crome

                        verovao ti ili ne kupio sam stranac motor za 120 eura

                        sa njim sam presao oko 40000 hiljada i j.be kevu kako je dobar

                        uradio sam papire tj carinio sam ga na 1.6 za nekih 150 eura posto mi je
                        bila frka žena u bolnici troje dece bla bla ističe registracija ....

                        tih 150 eura dozivljavam kao investiciju na dve godine a posle registracija isplacuje

                        razmisli i o tome

                        ima puno stranaca na točkovim pa izmeriš kompresiju i kupuješ
                        motor sam ubacio sam iako nisam neki majstor

                        Comment

                        Working...
                        X