155 elektro
Collapse
X
-
@ Flavio ako nema uopste znaci da nema ni senzore za inj chek - koliko njih ??? ili komp ne odgovara za to
kod mene ima samo standardno - svetla,maglenke, aku,zmigavci, ulje+kocnice a treba da menjam jednu sijalicu u tabli pa cu tada da vidim sta je sve u funkciji jer ima jos oznake ali se nikad nisu upalili lampice kao - potrosenost plocica, jer sam menjao zicu i mislim da ima za opterecenje i jos nestoALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
Comment
-
-
Da li je nekome slucajno palo na pamet da je neko promenio ceo instrument cluster.... da bi sakrio kilometrazu ili zato sto je crkao nekad neki instrument?
dakle za razlicita trzista su isli drugaciji modeli... jesi li siguran da to nije neki za svajcarsko trziste ili slicno oni imaju te check svasta fazone...
75 ima 3 razlicite table istog modela i 3 vrste vezivanja zica sve zavisi za koje je trziste auto bio namenjen...
uostalom...
primetio sam da je na dosta alfi nesto budzeno kod nas... ja na mom TS-u sam imao gremlina milion... nisu one komplikovane samo je ljudima nekad lakse da jednostavno iseku neku sijalicu ili izvuku ili secnu kabl nego da traze problem... i onda sledeci vlasnik pokusa to da popravi... i ne uspe ili delimicno uspe... i onda stigne kod tebe i ti se samo uhvatis za glavu... posto boje zica vishe ne odgovaraju niti pozicija kontakata... tako da mozes samo da places oko toga sta je neki nadri majstor zeleo da uradi...
svako petljanje sa elektrikom je mnogo zajebano dok je tabla jos u kolima... ukapirao sam tek skidanjem cele komandne table da neke stvari ne idu tamo gde treba...
dakle rasturi sve pa po elektro semi prati gremline...ili samo batali sve i povadi lampice kao vecina ljudi
ja sam posle 3 skidanja komadne table i narucivanja kontakata u delti shvatio da mi te 2 lampice ne znace toliko u zivotu
i ne bih to opet radio
ali generalni problemi se svode na ovo:
1. sijalice moraju da budu ok, dakle i neke turske su znale da pale lampice... diode moraju da imaju otpornike jer komp juri otpor...
2. senzori, ili su se zaprljali kontakti od uljnih isparenje itd. pa brljave ili je neko stavio senzor od fiata, lade ili slicno... pa rade nedelju dana... svasta ljudi srafe...
3. chek panel ima gomilu otpornika u sebi kojima se detektuje otpor senzora i lampica i posle mnogo ciklusa zagrevanja i hladjenja na raznim temperaturama za mnogo godina tecnost u njima "ispari" i onda im se promene karakteristike... na 75 je to cest problem a 155 polako dolazi u njene godine... dosta ljudi koji su zeleli da se zezaju sa ovim je resilo problem promenom otpornika u jace ili samo novije... i stabilizovalo rad ARC-a... mada nekad neko je samo pogresno prespojio zice... tako da... opet ti ne gine skidanje table i provera onektora ako bas zelis da sve radi kako treba...
Comment
-
-
@ Flavio , @ Vucko Alfista
skicu sto sam okacio mislim da pokazuje znacenje sijalice ali zavisno od vrsta vozila zavisi sta je u funkciji a sta ne kao sto kaze @JaMal
ne mora da znaci da sve sto ima u servisnoj knjizici da mora da ima i u vozilu
knjizice su kao univerzalne pa odgovaraju za vise vrsta vozila pa za tvoja na pr. odgovara pod br, A ili B ili C itd. ovo ima a ovo nema
nemojte da se bespotrebno zamarate ako ima-ima a ako nema-nema.ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
Comment
-
-
@JaMaL,hvala za komentar.
Razmotricu tj. proveriti ako mogu da li je original "cluster" ...
Nije da ne mogu da zivim sa timenego,procackacu sve pa sta uspem da resim-
,sta ne-nek ide zivot
.
Reci,koji je tacno tip ubrizgavanja na 75TS ?
Da krenem odatle i vidim sta je kod mene,posto kapiram da je na 155 (8v) samo modernizovan tip koji je i na 75TS primenjen.
Znaci,ono nacelno,zanima me koji je tip Boscha kao sto je npr. na nekim Mercedesima Bosch LE-Jetronic ?
Valjda sam se OK izrazio?!?
@sasa km,moja knjizica je samo za 1.8 T.S.,2.0 T.S. i 2.5V6 (svi sa 2v po cilindru)-ostalih nema u knjizici.
Najzad,slazem se.Sta ima-ima,sta nema-nema,nego ... radoznao sam bas za tu "chek engine" lampicu sto je nema
.
Mislim,cudno mi da je imaju npr. Opeli iz istih godina a kod nas nema ... zato mi je cudno,jer mi,odokativno,izgleda da npr. Opelov C20NE (2.0 8v,MPI,115ks,isao u Vektru A,Calibru,Omegu A) motor ima isti tip,da kazem,elektronike motora kao sto je i na 155 ...
Comment
-
-
Tnx za infromacije!
Nazalost,sad prisilno imam drugi prioritet za resavanje.
Castio me neko na parkingu,i toili laktom
jer sam bio parkiran po P.S.u
.
Idem da potrazim onu temu gde je valjda @vor75postavio DIY photos kad je krpacio retrovizor poliesterom ...
Btw,Googlajuci malo na temu Motronica 1.7 naidjoh na (meni) nepoznatu verziju 155-icewww.alfisti.net/modellhistorie/show_det ... 190a03fff1 .
Comment
-
-
nisi jedini, ja sam moj retrovizor krpio vec 2 puta i to jednom prekjuce, doduse nije bas obako bio sjeban i polimljen i nije visio ali se poprilicno klatio a puko mi je onaj drzac od aluminijuma kao kod tebe samo se jos nekako drzaoa i plastika kod stakla(onaj trougao spolja) se prilicno slomila , onu unutra tj aluminijum ili gus ne znam sta je neko je pre mene vec krpio i povezao nekako limom i pop nitnama
samo sam malo pojacao i to se za sad dobro drzi mada je varenje prava stvar, stim sto za aluminijum ili gus treba argonsko varenje koje nema bas svud i ne radi svako
, ali videcu da to sredim kad tad, a plastiku sam i ja pokrpio poliesterom, najbolje poliester set, ono platno i smola to je jaka i vecna stvar, ja sam prvi put radio obicnim poliester gitom,inace sam sam ga polomio o retrovizor drugog auta koji nije ni ogreban
a drugi put se klinci ispred zgrade pojurili i zakacili ga pa je git pukao a sad sam uradio setom
videcemo dokle ce da izdrzi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Comment
-
Comment