PROBLEM SA PALJENJEM

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PRESRETAC
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2007
    • 333
    • BG
    • Grande punto 1.4T

    PROBLEM SA PALJENJEM

    E pa ovako...kao sto naslov teme kaze nece da mi upali kad je vruc...cim se oladi i temperatura padne skoro do kraja on upali bez problema.Nasao mi je drug u nekom softveru za dijagnostiku troubleshooter i on kaze ovako:


    engine difficult to start - engine warm


    i predlaze da proverim sledece stvari:


    1 electrical connections - engine/battery

    2 fuses/fuel pump relay/engine control relay

    3 condition of fuel/fuel filter

    4 air intake sistem/vacuum system - leaks

    5 engine managment system - connections/wiring

    6 volume air flow (VAF) sensor/mass air flow (MAF) sensor

    7 minifold absolute pressure (MAP) sensor

    8 engine coolant temperature (ECT) sensor

    9 engine speed (RPM) sensor/camshaft position (CMP) sensor

    10 fuel pressure/delivery rate/fuel pressure regulator

    11 injectors

    12 air intake filter

    13 engine control module (ECM)

    14 knock sensor (KS) - if fitted




    dakle...kad dostigne radnu temperaturu kad ga ugasim nece vise da upali dok se ne ohladi...cim temperatura spadne oko 50-60 on upali iz drugog-teceg puta bez gasa...kad verglam dok je vruc osetim nekad miris benzina i nece da upali...protokomer sam turio nov pre 3-4 meseca,nova lambda pre mesec dana,injektore cistio 2 puta zaredom i magistralu sto vodi do njih,filter goriva stavljen pre 5000 kao i za vazduh.Jednom se tu zadesio i dekideki moj komsija kad mi se to desilo i on predlozi da ga upalimo na gurku i pogurasmo ga i on odma upali auto na gurku...sad bih zamolio nekoga da mi kaze cemu sluze,gde se nalaze i koliko otprilike kostaju stavke pod brojevima 6,7,8,9,10,13 i 14 pa da krenem redom da kupujem od najjeftinijeg dela pa da idem redom ka skupljim pa sta prvo resi problem to je u pitanju...svaki predlog i komentar je dobrodosao...hvala unapred.
    sigpic
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    dopuna: motor ugasi lampice, ugasi cak i "check engine", zavergla lepo, zakaslje se, upali se i odmah ugasi. svaki put.
    to sto smo upalili na gurku kao od sale je siguran pokazatelj da je s motorom uopsteno gledano sve u najboljem redu... sad, sta bi moglo biti?
    tipujem na:
    1. akumulator (ne daje dovoljno struje pri verglanju a pali na gurku)
    2. neki od senzora (a zasto oni ne zezaju kad se pali na gurku)

    pravo pitanje je: u cemu se (sistemima u kolima) razlikuje paljenje pomocu elektropokretaca od onog na gurku? prebace se u neki drugi mod?
    .

    Comment

    • alfaskorpion
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2007
      • 361
      • Smederevo

      #3
      da nije mozda senzor za temperaturu rashladne tecnosti >?

      Comment

      • arbiter
        CBC Član
        • 20.03.2008
        • 45
        • sarajevo

        #4
        sistem dovoda goriva zacepljen garant, vjerovatno i sama pumpa. isti problem bio kod moje djevojke na bravi, samo sto nam je doticni umro nasred puta. kad se ohladi, palio je, ali sve do jednom. kad smo ga doslepali mehanicaru, on je rastavio i skinuo onaj karbonski filter koji je bio zacepljen. ako nisi cistio sistem wynn's masinom, uradi to. u medjuvremenu, naspi sredstvo za ciscenje sistema za dovod goriva (ne za dizne, bas se ovako zove), mozda pomogne. nemoj na duge relacije, ako ti umre u voznji, nema mu pomoci osim slepanja.

        edit: nisam vidio da pali na guranje...onda mozda i nije ovo, ali probaj svejedno. i izmjeri pritisak pumpe.

        Comment

        • PRESRETAC
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2007
          • 333
          • BG
          • Grande punto 1.4T

          #5
          Posto vidim da niko nista ne odgovara mogao je bar neko da napise pod kojim imenom da trazim delove pod brojevima 6,7,8,9,10,13 i 14
          sigpic

          Comment

          • zokac
            CBC Veteran
            • 11.03.2008
            • 101
            • kragujevac

            #6
            Kod mene je bilo isto,palila dok je vruca,kad ugasim ipokusam vergla nema paljenja.Uzeo drugi akumulator,i sve O.K. Proveri napon na akumulatoru kad nece da upali,ako je ispod 12v to je

            Comment

            • PRESRETAC
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2007
              • 333
              • BG
              • Grande punto 1.4T

              #7
              vidis to nisam znao...turio sam nov bosch 55ah ali se medjutim posle nekog vremena ispraznio skroz jer mi je relej koji pali ventilator hladnjaka ostao zalepljen pa mi nije iskljucio ventilator i ovaj ga je iscedio do kraja...nisam ga punio na kucnom punjacu nego sam upalio auto na kablove i alternator ga je punio...posle unimer u ruke i odo da izmerim...verovatno vise ne daje napon koji treba....fala zokac.
              sigpic

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #8
                kome ja pricam od prvog dana za akumulator?
                .

                Comment

                • miQzma
                  CBC Član
                  • 31.07.2007
                  • 97
                  • Beograd,Mirijevo

                  #9
                  Ej,ljudi,slusate li sebe?!A i druge.Covek kaze da mu je palila dok je VRUCA kad mu je bio los akumulator.To je normalno.Ovde je problem "nenormalan",
                  nece da upali kad je vruca,a hoce dok je hladna.
                  Originally posted by Sheta_Junior
                  50% ljudi u srbiji vozi zastavu. 30% ljudi u srbiji vozi VW. ostalih 10% su drugi automobili.

                  Comment

                  • Cortezkg
                    CBC Član
                    • 06.06.2006
                    • 11

                    #10
                    Moja alfa 1.8 16v nece da pali ujutru kada ostane na suncu.
                    Moram da verglam i sacekam 15min i ona upali!!
                    I odmah mi se upali ventilator kao da je temperatura motora 100!!
                    NE mogu da resim problem nikako!!! nije mi nista jasno

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      155 1.8 16V hoce da zeza sa startovanjem kad je ostavis na suncu, potpisujem. imam problema s "hladnim" startom usijane Alfe, i to svaki put se drugacije ponasa. planiram da pokusam nekoliko stvari pa vam javljam da li sam resio, da ne lupetam unapred.
                      *za sad resavam problem parkiranjem u ladovini

                      @all: video sam problem na vise kola koja nece da upale anlasovanjem, cak ni na kablove, a palila su na pola metra na gurku. zamenjen akumulator i resen problem. ne kazem da je ovde taj slucaj. verujem da bi se Marko tome najvise obradovao, ionako je imao previse radova do sad.
                      .

                      Comment

                      • PRESRETAC
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2007
                        • 333
                        • BG
                        • Grande punto 1.4T

                        #12
                        e pa ovako...napon akumulatora kad je ugasen auto iznosi 12.8V...sa upaljenim autom i farovima iznosi 14.4V...dakle mislim da je akumulator jos uvek ok.
                        sigpic

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          #13
                          jos samo nesto: da li si ga merio pri verglanju, kad nece da pali?

                          *ako mu je smanjen kapacitet (to je otprilike kao da je 30Ah), pri velikom opterecenju (verglanju) ce ti se strmoglaviti napon jako nisko...

                          znas i sam da neki elektronski sklopovi nece da rade ako nije dovoljan napon. primer fotoaparati koji ne zele da rade na NiMH baterije (1,25V) u tip top stanju, jer traze 1.5 i ne interesuje ih koliko su pune baterije i koliku struju daju.
                          zato mislim da tebi jeste dovoljno jak akumulator da vergla, ali kad se nesto u elektronici motora zagreje postane malo zahtevnije za naponom u tom trenutku se nece ukljuciti i eto problema.

                          na kraju cemo da probamo s mojim akumulatorom
                          .

                          Comment

                          • PRESRETAC
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2007
                            • 333
                            • BG
                            • Grande punto 1.4T

                            #14
                            Sutra cu da izmerim pa cu da napisem rezultat...
                            sigpic

                            Comment

                            • ilija156
                              CBC Veteran
                              • 25.07.2008
                              • 106
                              • beograd

                              #15
                              STA BI NA KRAJU SA PALJENJEM?

                              Comment

                              Working...