Konektor za dijagnostiku, povezivanje sa racunarom Alfa 145?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LanMi
    CBC Član
    • 07.08.2008
    • 39
    • Nis

    Konektor za dijagnostiku, povezivanje sa racunarom Alfa 145?

    Gde se nalazi konektor za dijagnostiku i povezivanje sa racunarom na Alfi 145 koja je 1999. god i kog je tipa?

    Koji sve tipovi konektora jos postoje pored OBD II? Kako izgleda OBD II?

    Da li neko ima ili bar zna gde moze da se skine full verzija softvera za dijagnostiku kao sto je AlfaDiag moze i neki drugi? Da li zna neko koje sve verzije softvera postoje za dijagnostiku Alfe?
  • nesa ar
    CBC Član
    • 23.12.2007
    • 64
    • N.Beograd

    #2
    nalazi se ispred suvozacevih nogu ispod fioke! u levom uglu! a tacno kako se zove ne znam!

    Comment

    • LanMi
      CBC Član
      • 07.08.2008
      • 39
      • Nis

      #3
      Hvala nadam se da cu uspeti da ga pronadjem, pronasao sam neke slike koje pokazuju da se nalazi otprilike tu kako si ti opisao.

      Da li je neko probao ovaj softver?

      Comment

      • veXon
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2006
        • 571
        • Beograd, Vozdovac

        #4
        na mojoj staroj 145 konektor je bio ispod plastike sa suvozaceve strane, pazljivo sa tom plastikom osetljiva je... a pre par meseci sam povezivao jednu ts 145 i konektor je bio u motornom prostoru, inace konektor ima 3 pina, i koristis samo k liniju za povezivanje, soft koji za koji si dao link zove se alfa diag i imao sam priliku da vidim kako radi... odlican je i vredi ga platiti...
        a za sta ce ti konkretno dijagnostika?

        Comment

        • LanMi
          CBC Član
          • 07.08.2008
          • 39
          • Nis

          #5
          Otkacena mi je lambda sonda pa bih zeleo da proverim da li postoji greska za lambda sondu, kako bih znao da je ona sigurno crkla i da je menjam.

          Drugo non stop mi je upaljena lampica za ABS, i ne znam kojliko je problematicno resiti ABS? Da li neko zna dobrog majstora za ABS dijagnostiku i servis?

          Comment

          • veXon
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2006
            • 571
            • Beograd, Vozdovac

            #6
            hm nisam te bas razumeo za sondu, gresku ce ti prijaviti sigurno samim tim sto je otkacena?
            dijagnostikom ne verujem da ces saznati koji deo abs je u kvaru...
            ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
            za servis, hm desa ima examiner, kao i ninic pa ti odluci...

            Comment

            • LanMi
              CBC Član
              • 07.08.2008
              • 39
              • Nis

              #7
              Originally posted by veXon
              hm nisam te bas razumeo za sondu, gresku ce ti prijaviti sigurno samim tim sto je otkacena?
              Da naravno i meni je potrebno kada je zamenim da obrisem tu gresku kako bi ECU naucio nove parametre. I jos nesto samo da li postoji posebna lampica za lambda sondu koja bi se palila kada je sonda otakcena (posto mi nijedna lampica nije upaljena osim za ABS) ili se samo zabelezi greska u ECU ?

              Originally posted by veXon
              ali ako ces da probas sam, najjednostavnije ti je da koristis visu...
              Ajde ako mozes malo vise da napises o ovom nacinu jer ja sam novi clan Alfa junior tako da ne znam strucne termine. Sta je to "visa" ili kako vec?
              Skinuo sam neki workshop manual za moju verziju ABSa pa cu prvo te stvari da proverim, a voleo bih i tu tvoju metodu da pokusam pre nego sto odvezem auto na neku dijagnostiku za ABS. Inace ja sam iz Nisa od skora clan tako da ne znam ko je desa i ninic.

              Comment

              • veXon
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2006
                • 571
                • Beograd, Vozdovac

                #8
                visa je program koji je univeralan, i dosta zastareo u odnosu na moderne dijagnosticke programe, radi pod dosom, i tebi ce posluziti, treba da imas interface da bi se povezao, semu interfejsa imas na forum, ako ne nadjes pusticu ti mailom..

                Comment

                • spanjeli
                  CBC Senator XXL
                  • 17.09.2005
                  • 532
                  • Nis

                  #9
                  Cek cek malo,prvo, konektor za dijagnostiku je u motornom prostoru kad gledas spreda sa leve strane i to ti je taj konektor sa tri prikljucka o kome ti je vexon rekao,ne postoji nikakva lampica koja ce ti reci da je sonda u kvaru ili je otkacena,cak i kad je povezes na dijagnostiku moze da se dogodi da ne izbaci gresku,naravno posto je tebi iskljucena onda ce ti sigurno prijaviti gresku...
                  drugo,da bi radio dijagnostiku ABS uredjaja onda se povezujes na konektor koji se nalazi u motornom prostoru ali sa desne strane(isto sa tri prikljucka) i onda preko njega mozes da vidis greske vezane za ABS uredjaj...

                  Moj savet za sondu,ako ti auto lepo radi i trosi onoliko koliko si rekao,ne diraj nista,ako ne onda kupi novu sondu,univerzalnu,iskljucivo NGK i namontiraj,izbrisi greske i przi...
                  Originally posted by Sheta_Junior
                  Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                  Comment

                  • nesa ar
                    CBC Član
                    • 23.12.2007
                    • 64
                    • N.Beograd

                    #10
                    Pametno!!!

                    Comment

                    • LanMi
                      CBC Član
                      • 07.08.2008
                      • 39
                      • Nis

                      #11
                      Da konektor za ECU je u motornom prostoru. Evo slike.



                      Spanjeli da li imas mozda neku slicicu za lokaciju konektora za ABS i njega sam planirao da trazim. Kako se vrsi dijagnostika ABSa nekim posebnim softverom ili...?

                      Comment

                      • spanjeli
                        CBC Senator XXL
                        • 17.09.2005
                        • 532
                        • Nis

                        #12
                        Pa nadji isti taj konektor na desnom kosu,to ti je za ABS,kojim softverom i kako se vrsi dijag,iskreno nemam pojma ali mislim da isti uredjaj kojim radis za ECU motora moze i za ABS
                        Originally posted by Sheta_Junior
                        Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                        Comment

                        • Vucko_Alfista
                          CBC Senator
                          • 04.04.2008
                          • 219
                          • Niš
                          • Alfa 166

                          #13
                          Spanjeli po tvom opisu trebalo bi da je ovo:

                          za ABS......
                          E sad nesto mi nije jasno, ako je na levom kosu konektor za ECU a na desnom za ABS,za sta je onda taj ispred suvozacevih nogu? I secam se da postoji jedan konektor najverovatnije za dijagnostiku AIR BAG-a ovde:

                          (kad se skine taj mali tapacir)

                          Comment

                          • LanMi
                            CBC Član
                            • 07.08.2008
                            • 39
                            • Nis

                            #14
                            Da za ABS je ovaj konektor desno. Meni je unutra tapciring izjedna nema tog malog drugog dela zato sto nemam air bag za suvozaca izgleda pa mi je zbog toga konektor u motornom delu. Ali ipak nisam skidao tapciring da proverim mozda i unutra ima neki konektor. Nije mi jasna jedna stvar sto ce tice konektora za ECU. Kod moje alfe ulaze samo dve zice bela i crvena, zar ne bi trebalo tri zice da ulaze posto konektor ima tri pina? To me je tek zbunilo. Za ABS konektor ulaze tri zice i isti je kao za ECU.

                            Comment

                            • spanjeli
                              CBC Senator XXL
                              • 17.09.2005
                              • 532
                              • Nis

                              #15
                              Meni je unutra tapciring izjedna nema tog malog drugog dela zato sto nemam abs za suvozaca
                              Ovo nisam razumeo,ABS je kocioni sistem,ti si mozda mislio na airbag

                              nisam skidao tapciring da proverim mozda i unutra ima neki konektor
                              Kod nasih alfi (mislim na 98>) nema nikakvog konektora za ecu unutra 100%
                              Nije mi jasna jedna stvar sto ce tice konektora za ECU. Kod moje alfe ulaze samo dve zice bela i crvena, zar ne bi trebalo tri zice da ulaze posto konektor ima tri pina?
                              Tacno tako i treba da ima,znaci K linija i masa...
                              Originally posted by Sheta_Junior
                              Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                              Comment

                              Working...
                              X