Dihtung glave brava 1,4 12v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opaki
    CBC Član
    • 27.07.2008
    • 18
    • Pula,RH

    Dihtung glave brava 1,4 12v

    E pa ljudi pomozite zapeo sam,dakle radi se o baravi 1,4
    auto se pregrijava ide sve do crvenog polja.
    Skinuo sam i eliminirao tremostat fizički sam ga izvadio
    spojen je ventilator direktno spajalicom zaobišao sam onaj termopekidač i
    dalje hladnjak veliki ostaje hladan,auto ode u crveno polje i kad ga stisnem za cjev gornju od hladnjaka dosta je tvrda kao da nabija pritisak,ako ga ostavim baci vodu van.
    sad moja pretpostvaka je da je u pitanju brtva glave ali nema ulja u vodi i obratno ozračim ga i sve je ok nema mjehurića međutim kad dođe do crvenog polja i otvorim mali ventil čep na cjevi od grijanja ide samo para vani.
    Sad je moja dilema jeli u pitanju brtva glave ili ne,trebali mu bit termostat gore i dali može ovako zahebavat ako nema termostata?
  • MirkoDamnjanovic
    CBC Senator
    • 26.09.2008
    • 291
    • Srbija
    • Cetvorotockas

    #2
    Imao sam isti problem na svom renou. Ustanovio sam da je prelivno crevo zapuseno i da se time stvara vazdusni cep u motoru koji ne moze da prodje kroz hladnjak i motor nazad do posude za vodu te on ostaje u glavi koja se pregreva i pocne da kuva i na ventil za ozracivanje izbacuje paru. Da ti je dihtung pustio imao bi ulje u vodi.

    Obavezno javi sta si uradio.

    Comment

    • opaki
      CBC Član
      • 27.07.2008
      • 18
      • Pula,RH

      #3
      rješeno

      Evo ljepo smo skužili da je mjenjana cjev od vode koja ide po desnoj strani motora i tamo je 3 špurga koje sad nema,a termostat je kupljen novi ,inače upravo ta 3 špurga odzračuje prostor oko glave i dok ne izbije sav zrak iz sistema samo se pregrijava,da bi ubrzao stvar tlačili smo sistem zrakom pomoću jedne ručne pumpe.Inače kažu da sa ti motori hebeni za odzračit sisitem i to bi bilo to.Da rezimiram ima tri mjesta na desnoj strani hladnjaka,na cjevi grijanja kabine i još na toj cjevi sa desne strane koja vodi do usisne grane.Ipak je bio u pitanju zračni (vazdušni čep).

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #4
        Bato meni je trebalo 10 000 km da predjem s tim mukama, pa onda da skinem glavu motora i radio proveru. I tek kada sam sklapao motor provalim da je crevo zapuseno.

        Drago mi je da sam ti ustedeo vreme i novac. Pozdrav

        Comment

        Working...
        X