Dali je izvodljivo ubaciti ovaj motor u 155icu ? Znam da je sve moguce ali kolike su to peripetije , dali neko moze da docara ovaj poduhvat . ? Naprzio sam se jako da uradim ovako nesto pa me zanima kakve su mi sanse .
Alfa 155 2,0 v6 tb ?
Collapse
X
-
lep bi to projekat bio, kad vidim sta sve ljudi budze i ubacuju i samim tim spajaju nizgled nespojivo ovo sa alfom mi deluje kao laganica, samo naravno treba,znanja,iskustva i novce pre svega i onda se sve moze
skoro vidim lik ubacio u vw lupo 2 v6 motora, laganica, prednji motor stao cak bez vecih prepravki motornog prostoraEx Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Comment
-
-
Mislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe "truda"
evo kako je Milos to fino rekao
Originally posted by Milosznajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio!
http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6
Comment
-
-
-
Originally posted by brzi_pasMislim da treba da se uradi isto i kad se ubacuje bilo koji V6, samo sa josh malo vishe "truda"
evo kako je Milos to fino rekao
Originally posted by Milosznajte da ce vam trebati nosaci, poluosovine, glavcine, kocnice, amortizeri, menjac - korpa lamela, sajle za saltanje, karter, remenica radilice, alternator, razvod za vodu, termostat... sve od 2.5, mozda sam jos nesto zaboravio!
zasto mislis da je taj motor bolji ? mozda imas neko svoje licno iskustvo ? meni je svaka informacija dobrodosla posto sam jos u fazi razmatranja .
Jos jedna stvar me kopka a to je ovo
ovako neka varijanta bi bila dosta jeftinija ali i cinimi se kratkotrajna zbava zar ne ? ili mozda gresim , sta vi mislite o ovome koliko je ovo realno?
Comment
-
-
Pa vozim TB u GTVjki, a vozio sam GTV sa 3.0 24V od jednog druga, i cini mi se da je puno bolji motor, vuce iz manjih obrtaja (nema da cekash da se turbina probudi) a i "izdrzljiviji" je, jer TB je ustvari 3.0 12V motor sa manjih hodom klipova i turbinom, znaci "stariji"... e sad TB cesh jeftinije popeti na vishe ks od atmosferca. i TB ima problem sa ventilima, uglavnom se na svakoga cuju, za razliku od atmo 3.0 24V...
A varijanta stavljanja turbine na TS-a je po meni komplikovanija od prve dvije... mozda ako imash nekog ko ima iskustva sa svim tim pa da "lakshe" sve to prodje... ali ako bi ishao na neshto slicno, stavio bi Lancia-Fiat motor 2.0 16T sto je ishao u integrale, kapu, coupe-a i Q4 ku...http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6
Comment
-
-
brzi pas: Kod svih 12v motora se moraju shtelovati ventili na svakih 20.000 Km. Uglavnom se rashteluju izduvni - a sve je to normalna pojava jer se radi o mehanichkim podizachima (koju su za obrtajeeeee).Obavezno preshteluj ventile jer rizikujesh oshtecenja na bregastim.
24v je 20 godina novija konstrukcija motora tako da je glupo prichati zashto je bolji.
TS Turbo mi zvuchi bolje od 12v Turbo.-Dok kupish drugi motor, dok pronadjesh sve delove i delice koji ti trebaju, dok sve upakujesh, dok to proradi... Vec si napravio TST sa nekim standalone ECU-om.
Comment
-
-
retko lepseg naslova na forumu
(to je i moj kranji cilj, btw. ako cemo oldschool, naravno.
krajnji krajnji cilj koji bih voleo da spakujem je motor sto ce za koji dan izaci na svetlo dana. u pitanju je zverka iz MiTO GTA - redni 4 cilindra 1750ccm TB sa Q2 diferencijalom. to bi bilo mnogo dobro...)
sto se teme tice - kaze Aleksa da sve moze, samo je mnogo bolje ako je bar baza originalno V6, zbog nosaca motora... i plus naravno sve pobrojano, motor koji je zdrav, turbina koja se jos kurobeca i piciiii
uh kako bih ovo voleo da vidim uzivo!.
Comment
-
-
kilson: I meni se nekako vise svidjala varijanta ubacivanja turba u TS (naravno zbog finasiske strane jer posedujem vec 2 ts motra i naravno tu je i saab koji bi mogao da bude donator turba i inter...,) , ali sam se uvek nesto tripovao oko toga kako bi to podneo TS 8v motor. Pre svega mislim koliko bi to trajno bilo ? Doduse ts 8v motor ima bas robusan donji postroj radilica ... sta vi mislite o tome ?
Zasto mislis da je potreban standalone ECU ?
Comment
-
-
Ne mora biti novi ECU. Ali: Trajnost motora ugrubo ce ti zavisiti od same potroshenosti motora, pritiska koji gurash, menadzmenta motora i goriva.
Hajde da predpostavimo da je motor ok i da idesh npr. na 0.4 Bar pritiska. U varijanti turbiranja prvi problem koji se javlja je nedostatak goriva. Dakle idesh na dodavanje jednog ili dva injektora postavljena ispred leptira. Neshto ce morati da ih kontrolishe, a to je u ovom sluchaju npr. Link sistem (pretrazhi forum - bilo je rechi o njemu), cena za njega je reda 100-150 eur. E sad sve je to lepo, ali motor je i dalje kontrolisan kao atmo, a ti mu "lopatom" dodajesh gorivo. Ako gledamo ozbiljnije na celu prichu, kako u kontekstu dobitaka, tako i trajnosti - nova generacija ubrizgavanja i paljenja nema alternativu. U tom kontekstu sam pomenuo novi ECU. Za klipnjache se ne brini, na 0.4 Bar ide od prilike 30% snage vishe, moguci problem je od samodetonacija - koliko ja razumem (ne znam kako 8v stoji sa knock senzorima - ima li ih?). I da napomenem, ovo pricham sa nekog opshteg teorijskog stanovishta, tako da me nemoj uzimati zdravo za gotovo jer tu sigurno ima rupa i rupica poput priche o izduvnoj bregastoj (uporedi otvaranje/zatvaranje izduvne brege na 75-ici 1.8 atmo i 1.8 TB) itd itd...Shto se tiche goriva, idealna varijanta bi bila sekvent plin i posebno mapiranje za njega - em dosta oktana, em mozhesh imati mapu kakvu hocesh.
Na kraju cele priche da imam TS uradio bih konverziju i iskoristio Link sistem, malo se vozio (dok ne porastu apetiti), zatim krenuo dalje - pogotovo shto vidim da imash vec dosta delova na gomili - fali ti nekih 150-250 eur ulaganja i dobra volja.
V6 je lepa sprava (pogotovo 24v), ali je i "pain in di es" pochupati sve, strpati ga unutra (sa oproshtenjem), povezati sa svim nedostajucim sitnicama itd...
Comment
-
-
Kod TS Turba imas par konstrukcijskih problema...
ne mislim na link sistem... to bi bilo malo komplikovano i nepouzdano... posebno za duzu explataciju...
ali moras da skines varijator... to samo smeta celoj prici... i moras da resisi problem:
1. hladjenja ulja
2. hladjenja turbine tim istim uljem...
tako da drugi ecu je po meni najbolja opcija...
onda dihtung glave ne moze to da izdrzi standardno... ne neko duze vreme bar i ne u visokim obrtajima... opet ili ides na druge srafove + bakarni dihtung ili druge klipove da oboris kompresiju...
pravljanje izduvne grane i downpipe-a u tako malom prostoru takodje moze biti muka... kao i odvodjenje toplote sa turba... da ti ne istopi instalaciju
veci injectori su onda po obavezno... ili zamena ovih... ako curkaju ili nesto... nije dobro za turbo... i detonacije...
ts nema knock senzor...
mislim najlakse je pogledati razliku izmedju 1.8 i 1.8t istih alfinih motora i shvatis sta treba uraditi... a i to je samo fabricko resenje i nikako nije optimalno... ima i tu mnogo mesta za poboljsanje... oni su koristili svoje standardne delove i samo pravili nove kada je to bas neophodno... a ima dosta mesta za poboljsavanje i ovoga sto su ostavili od standardnog...
mislim sve moze da se uradi jednostavnije i jeftinije itd itd... ali mislim na pouzdanost i trajnost... da posle 1000km ne pocnu gremlini i da vishe provedes u garazi nego na ulici... samo zato dobro sedi baci na papir sta zelis, sta moras da uradis i koliko si voljan za to... i onda ces znati...
Comment
-
-
Uh da, blokiranje varijatora - zaboravih na tu "sitnicu".JaMaL kakav je TS 8v sa prskalicama klipova, ima li ih? Dovod ulja nije veliki problem - adapter za filter ulja od V6TB bi mogao reshiti stvar.
Ijaooo sad gledam, pogledaj kombinaciju glava od 2.0 TS na blok od 1.8 TS:
1.8 TS 8v = 443.25 + 49.25 = 492.50/49.25 ~ 10/1
2.0 TS 8v = 498.75 + 55.40 = 554.15/55.40 ~ 10/1
1.8 TST 8v = 443.25 + 55.40 = 498.65/55.4 = 9/1
Znachi nema potrebe za skracenjem hoda ili napumpanim dihtungom, pitanje je kakva je pricha sa uljnim kanalima - predpostavljam da se gadjaju...
Comment
-
-
8v ts nema prskalice klipova... bar kod 75-ice...
a glave na 155 od 1.8 i 2.0 nisam siguran... mada bi trebalo da su izmenljive...
9/1 nije loshe cak ni za nekih 0.5-0.6 bara... na standardnom motoru...
kontrola svea toga bi mogla biti problem... ali kao i sve dok se ne proba, realno ne mozemo znati...
Comment
-
Comment